ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

ایندفعه :)

بهبودی کامپیوترمان حاصل گشت. خدایا سپاس. خواهشاً دوباره ما را گرفتار اینچنین بلاهایی نفرمایید. دق کردیم در این چند روز از دوری این بیجان عزیز. الحمدلله طاعون یکباره به کامی جان حمله کرد و CPU, Mother board  و  Power با هم دار فانی را وداع گفتند. اکنون کامی جان نو نوار گشته و دلشاد از خرجی که برگردن صاحبش نهاده.   

در پی کامنتهای دوستان بابا جان شما که آبروی مرا بردید. من بیچاره دیگه انقدرم گدا گولی نیستم که نتونم یه خط موبایل بخرم. منتها تا به امروز نیازم نشده. ما یا شرکتیم یا خونه. وقتی هم بیرونیم باز اغلب با مجیدم که اونم موبایل داره در نتیجه اگه کسی با هرکدوممون کار داشته باشه ما همواره در دسترسیم حالا اون روز یه خورده خاص بود. انشالله تا عید یک خط می خرم بلکه لااقل آبرویم جلوی شما حفظ شود.

روز درختکاری سبزه خیس کردم ولی می دونم که عمرا تا عید دربیاد. کارای عیدمم چیزیش نمونده و بسیار خوشحالم. فکر کنم تو این خونه تکونی مجید بیشتر از من خسته شد. من که نمی دونم واقعا چطوری ازش تشکر کنم. انشالله خدا بهش سلامتی بده و همیشه حفظش کنه مال خود خود من. راستی کادو عیدشم خریدم. بعداً عکسش و میذارم. 

   

نظرات 6 + ارسال نظر
همون بد جنسه پنج‌شنبه 16 اسفند 1386 ساعت 01:11 ب.ظ http://namakdan.blogsky.com

سلام دوست من
بالاخره اومدی
خوشهال شدم کامپیوترتان درست شد
به مجید جان سلام زیاد برسان

سلام خوش جنس.
آره بالاخره ظهور کردم.
مرسی.
الان خوشحالی از این کله ها داری؟ :)
سلامت باشی. شما هم به خانم بچه ها سلام برسون.

شهرزاد پنج‌شنبه 16 اسفند 1386 ساعت 05:17 ب.ظ

سلامم بهار خانومیه گل:
خوبی عزیزم؟؟؟؟
خدا بخواد زده بودی کامیتو منفجر کرده بودی؟؟؟؟!!!چه بلایی سره کامیت آورده بودی؟؟؟همه رو با هم منفجر کرده بودی<؟؟؟چه جوری آخه؟؟؟یه مهارت خاصی میخواد مهندسسسسس
به سلامتی...سبزه هات ایشالا بهار دیگه سبز میشه...
خدا برات حمید جونو نگه داره هم برای تو و هم برای مادر و پدرش..
زیر سایه ی حق و عشق باشید تا ابد...
فدای تو..
یا حق!!!

سلام شهرزادی جونم.
مرسی خوبم. قربانت.
آره میبینی. فقط کار خودمه.
دلبندم حمید نه مجید .
قربانت.

شهرزاد شنبه 18 اسفند 1386 ساعت 02:43 ق.ظ

سلامم بهار خانومی گلم
عزیزم بدو بیا که آپپپپمممممممممم
بدو بدو...
ممنون گلم..
یا حق!!

سلاااااااام.
ها چشِم الان میام

اقلیما شنبه 18 اسفند 1386 ساعت 10:39 ب.ظ

هلووو
ای بابا خوش به حالتون عیب کامب رفع شده!من نیدونم این چه مرگشه!!!
خوش باشی
فعلا بای تا های

علیک هلووو
وایی چه اعصاب خورد کن. انشالله مشکل اونم حل می شه
سلامت باشی.

نرجس دوشنبه 20 اسفند 1386 ساعت 11:36 ق.ظ http://narjess.persianblog.ir

به به
خدا را شکر که کامپیوترت هم زنده شد !!!!
خدا این مردان همیشه در صحنه ی دیوار بساب و زمین برق انداز را از ما نگیرد انشا اله!!!_))

انشالله.
اما این توصیف خیلی بی رحمانه بودا

بید مجنون دوشنبه 20 اسفند 1386 ساعت 11:27 ب.ظ http://delhayebarani.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااامم
من اومدم!
چرا جدیدا همه ی کامپیوتر ها خراب می شن؟ دست به یکیه؟
موبایل یه ذره خوبه ولی بیشتر از اون بده! خصوصا که اعتیاد شدید به همرا داره آدم تا وقتی موبایل نداره نداره اما وقتی داره اگه یه روز نداشته باشه ها ....دیگه هیچی!

سلاااااااااااااااااااااام.
خوش اومدی.
نمی دونم والله. یکی اومد گفت ویندوزتون و سه ساله عوض نکردین چطور تا حالا ویروسی نشده. چه کامپیوترهای خوبی!!!!

از همون لحظه همه چی کنفیکن شد. :(
آره می دونم چی میگی. واقعا هم همینه. :)

ببین من هنوز نمی تونم واست نظر بذارم. خودت درش و بستی یا من نمی بینمش. اصلا اون قسمت نظرات نیست که من روش کلیک کنم. کجا بردیش؟ راست بگو!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد