ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

نامه

تا حالا واسه پدر، مادر، همسر و کلا همخونتون نامه نوشتین؟ انگار بعضی حرفها رو نمی شه با کلام گفت. مخصوصا آدمهایی مثل من که وقتی می خوان از خودشون یا احساساتشون حرف بزنن انگار دارن خفشون می کنن و آخرم هیچی نمی گن. این جور وقتا ترجیح می دم بنویسم. وقتی گلایه ها و حرفهام و رو کاغذ میارم حس بهتری پیدا می کنم. نوشتن باعث می شه خیلی از سوء تفاهما برطرف بشه چون طرفین فرصت دارن تو خلوت نامه رو بخونن و راجع بهش فکر کنن. کسایی که مشکل من و دارن حتما نامه بنویسن و اگر اشتباهی هم کردن تو نامه بهش بپردازن. البته صحبت کردن خیلی بهتره ولی میگم دیگه واسه آدمهایی مثل ما که صحبت کردن از خودمون و باز هم تاکید می کنم صحبت راجع به خودمون و مشکلاتمون و چیزایی که آزارمون می ده خیلی سخته ( وگرنه در مورد مسائل دیگه خیلی راحت صحبت می کنیم) ولی نامه این مشکلمون و تا حدود زیادی حل می کنه.

البته نامه ها قرار نیست همیشه هم گلایه آمیز باشه. گاهی می شه نامه های عاشقانه واسه هم نوشت. هم اونی که می نویسه لذت می بره و هم اونی که می خونه. از این دست نامه ها تو صندوق اسرار مجید زیاده. نوشتن یه متن عشقانه یه دوست دارم ساده چنان اثر عمیقی داره که غیر قابل باوره. این کار و انجام بدین تاثیرش و خودتون خواهید دید.

این عکسارو وقتی که برق رفته بود مجید از خودش می گیره. دیگه خودشیفتگی و هزار کار عجیب غریب!!

                                

 

                                 

                                         اینجا چراغ قوه هم انداخته رو عکسش

                                

                                                    اینم قبل از برق رفتنه

این کار اسمش دکوپاژه. خودم درستش کردم. عید پارسال هم بود که بهش دادم و کلی شگفت زده شد