ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

مگان

باورتون می شه؟ شوهرخواهرم از بانک ملی یه ماشین برده. مگان. وقتی شنیدیم کلی خوشحال شدیم و بدو بدو بهش زنگ زدیم و ... خدایی خیلی خوشحالم.

اینم از اون کارای خداست. سال گذشته برادر محمد حسابی بدهکاری بالا آورده بود و اون برای حل مشکل برادرش 206 خودش و فروخت و پولش و کامل داد به برادرش و خودشم دیگه نتونسته بود مجدد یه ماشین بخره تا اینکه خدا هم اینجوری جوابش و داد. خدایا دستت درد نکنه که حسابی هممون و خوشحال کردی.

به معنای واقعی ایمان آوردم که از هر دستی بدی از همون دستم می گیری.

نظرات 9 + ارسال نظر
ققنوس سه‌شنبه 18 تیر 1387 ساعت 03:05 ب.ظ

از جریان دلیل فروش ۲۰۶ خبر نداشتم ولی وقتی شنیدم مگان برده خیلی خوشحال شدم! خیلی شدید!
واقعا خبر فوق العاده ای بود! فقط امیدوارم محمد منو ببره مسافرت! شما که نمیبرید!

کشتی من و با این سفرت. حالا تو دعا کن ما یه پراید بخریم وگرنه مجبوریم پیکان بگیریم. :( ما هم مثل خودت تو رو یه چیتگر می بریم عادلانست نه؟ ؛)

دفتر عشق چهارشنبه 19 تیر 1387 ساعت 12:16 ق.ظ http://www.daftareshghe.blogsky.com/

این قلب من یک امانت است از طرف من به تو تا لحظه ای که نفس میکشم!
احساسات من امانتیست به تو از طرف قلبم تا لحظه ای که جان دارم...
این عشقم امانتیست از طرف قلبم تا لحظه ای که تو را دارم....

عشق فراتر از اینهاست. دل را امانت نمی دهد از کف می دهد و می بخشد و عشق حتی اگر او را هم نداشته باشی در قلبت احساسش می کنی.

شهرزاد چهارشنبه 19 تیر 1387 ساعت 01:03 ق.ظ

مبارک خانوم گل....
خدا جای حق نشسته..به وجودش شک نکن...

بر منکرش لعنت. نه بابا شک که محاله

ققنوس چهارشنبه 19 تیر 1387 ساعت 09:13 ق.ظ

چیکار کردی با قالب! ایول! دفعه قبل اومدم عوض نشده بود! منم هی میرم ایمیلمو چک میکنم میگم چرا از این بهار خبری نیست! نگو خودت درستش کردی!

ما اینیم دیگه داداچ :)))

مها چهارشنبه 19 تیر 1387 ساعت 09:32 ب.ظ http://moha.blogsky.com

سلام ممنونم از حضورتون وتفسیر فوق العادتون

امیدوارم باز هم به من سر بزنید

طی چند روز آینده بهترین تفسیر انتخاب میشه امیدوارم شما باشید

خیلی ممنونم که خبرم کردین.
انشالله ؛)

شهرزاد پنج‌شنبه 20 تیر 1387 ساعت 03:46 ق.ظ

ببینم محمد شوهر خاله مهیار مگان مرده؟؟؟

بـــــــــــــــــــــــــــــــله

شهرزاد جمعه 21 تیر 1387 ساعت 04:19 ق.ظ

لیول..پس خیلی خیلی مبارکه...
کار خیر راه دوری نمیره...
بیشتر خوشحال شدم...
فدات..:))

خیلی ممنون.

مرجان جمعه 21 تیر 1387 ساعت 01:04 ب.ظ http://www.fanoo3.blogfa.com

سلام بهار جون شناختی
مرجانم لبخند خدا یه وبلاگ جدید ساختم فانوس خیس
حتما یه سر بزن نظر هم بده خوشحال میشم
بای عزیزم

سلام مرجان عزیز.
مبارک باشه.
چشم حتما میام.
:*

بید مجنون شنبه 29 تیر 1387 ساعت 01:57 ق.ظ http://zamis.blogfa.com

مبارک باشه چه خوشحال کننده بود خوشمان آمد!

سلامت باشی. متشکرم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد