ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

دومین سال

به همین زودی گذشت.

 

امروز دومین سالگرد عروسی ماست. عجیبه!! غریبه ای میاد تو زندگی آدم و ناگهان تمام لحظه هات و پر می کنه و می شه عزیزترین عزیزت. از برکت حضورش دنیات یه رنگ و بوی دیگه می گیره و زندگیت عوض می شه. همه غصه ها و تنهاییات، همه دلهره ها و نگرانیات همه ترسی که از آینده داری به یکباره از بین میره. می تونی یک عمر باهاش زندگی کنی بدون اینکه ازش خسته بشی و دلت حضور یه نفر دیگه رو بخواد. می تونید خونه کوچیک و عاشقانه ای درست کنید که هیچ وقت هیچ چیز و هیچ کس نتونه خدشه ای بهش وارد کنه. آرامش و امنیت و سعادتتون زیر همون سقف کوچیک جمع شده.

 

مجید عزیزم به خاطر همه چیز ازت ممنونم و خوشحالم از اینکه تو هم به اندازه من خوشبختی. وقتی تو به سراغم اومدی و من به خاطر کمبودهای زندگی اسیر تردید بودم که بپذیرم یا نه از حافظ کمک گرفتم. دو بار و سه بار و عجیب اینکه هر بار همین غزل اومد:

        

        سحرم دولت بیدار به بالین آمد                   گفت برخیز که آن خسرو شیرین آمد

        قدحی درکش و سرخوش به تماشابخرام        تا ببینی که نگارت به چه آیین آمد

        مژدگانی بده ای خلوتی نافه گشای           که ز صحرای ختن آهوی مشکین آمد

 

وقتی دیدم حافظ سه بار روی همین غزل تاکید کرد تردید و از خودم دور کردم و با توکل به خدا به خونه تو اومدم و حالا همه زندگی من سرشار از حضور پرمهر تو شده و هر روزی که از پیوند عاشقانمون می گذره دلبستگی و محبتمون بیشتر می شه و در کنار صمیمیتها احترام بیشتری برای هم قائل می شیم.

 

خدایا تمام خوشبختیمون و از برکت و لطف تو داریم. به خاطر همه چیز ازت ممنونیم. 

 

از ازدواج نترسید و اگر حتی حداقل امکاناتش و دارید اقدام کنید تا زودتر طعم خوشبختی رو احساس کنید. همینکه اقدام کنید خدا چنان برکتی به همون دستهای خالی شما می ده که غیر قابل باوره و از یه جاهایی براتون می رسه که فکرشم نمی کنید. تجربش و به معنای واقعی دارم. از هیچی نترسید و برید جلو. انشالله که سقف سعادتتون و زودتر بنا کنید.  

  

 پ.ن: این عکس هم از جشن باشکوهمون بعد از مراسم پرفیض افطاره. امسال برعکس پارسال دوتایی بودیم و خیلی هم بیشتر خوش گذشت. فقط کادوهامون یه خورده هول هولین. چون ما خونه و سر کار و همه جا با همیم از یه لحظه غفلت یا نبود دیگری باید استفاده کنیم اما چون خیلی وقت نداریم نمی تونیم جینگیلیش کنیم. تازه اصلا هم به هم امید ندادیم که کادو خریدیم. فقط شبش همدیگه رو غافلگیر کردیم

 

                          

 

نظرات 15 + ارسال نظر
ققنوس شنبه 16 شهریور 1387 ساعت 09:31 ق.ظ

میخواستم به هر دوتون اس ام اس بدم شاید غافلگیر بشید که یادمه!
ایشالا صدمین سالگردتون! خوشبخت و خوشحال باشید...

خیلی ممنون. لطف کردی. البته یادم نرفته تو حافظه یا تقویمت همه تولدا و سالگردا و ... رو داری.

خیلی خیلی ممنون. انشالله عروسی خودتون :)

یاسمن شنبه 16 شهریور 1387 ساعت 12:17 ب.ظ http://mehrabooni-sedaghat.blogfa.com/

چه جالب من امروز هر جا رفتم سالگرد ازدواج بوده...

واقعا؟!!
دو سال پیش عروسی ما تو ایام نیمه شعبان بود :)

یاسمن شنبه 16 شهریور 1387 ساعت 12:18 ب.ظ http://mehrabooni-sedaghat.blogfa.com/

یادم رفت تبریک بگم مبارک باشه و به پای هم پیر شد...

واییییییی یاسمن جان چقدر به من تبریک می گی کلی خوشحال شدم.

:)))

پویا روحی شنبه 16 شهریور 1387 ساعت 02:17 ب.ظ http://delsoookhte.blogfa.com

سلام .
ایده ی وبلاگتون جدیده . مطالب هم طوریه که ارزش داره تا بازدیدکننده زیادی داشته باشه .
با پیشنهاد تبادل لینک چطورید . این طوری وبلاگتون هم در دسترس من و هم در دسترس بازدیدکننده های من قرار می گیره . وبلاگ من هم همینطور برای شما .
اگه موافقید عنوان لینک ما
۩۞۩ روانشناسی خانمها و آقایان ۩۞۩ هست . یا می تونید به جای لینک کردن کد RSS ما رو از منوی سمت چپ وب ما کپی کرده و در وبلاگتون قرار بدید .
اطلاع بدید که عنوان پیوند شما رو چی بذارم ؟
شاداب باشید .

سلام.
اگرچه یقین دارم هیچ کدوم از مطالبم و نخوندین اما چشم لینکتون می کنم.

فرزانه شنبه 16 شهریور 1387 ساعت 02:45 ب.ظ http://f-18.blogsky.com

یادش بخیر! پارسال از یک ماه زودتر روی کادویی که میخواستم به مناسبت سالگردتون بدم نشستم کار کردم. امسال این مریضیه اونقدر طولانی شد که نه واسه شما کاری کردم و نه حتی واسه اولین سالگرد با هم بودن خودم و اون...
گریههههههههههههههههههههه...
انشاالله زندگی هر روز قشنگیهای تازه تری رو بهتون هدیه کنه. شاد و سعادتمند باشید...

پارسال واقعا هم با اون استقبال مهمونا خاطره انگیز شد و باید گفت یادش بخیر!!!
کادوی قشنگ پارسالت کلی همه و شگفت زده می کنه.
اون داستان رو که می دونی؟ اگه یادت رفته دوباره می گم

این نمی ماند

گریه نکن و در عوض زود زود خوب شو :*

یاسمن شنبه 16 شهریور 1387 ساعت 07:05 ب.ظ http://mehrabooni-sedaghat.blogfa.com/

خحدا جون ممنون این دو روزه هر جا رفتم خبر خوش بوده... تبریک میگم با ارزوی خوشبختی...

خدا رو شکر.
انشالله همیشه زندگی به کام همه شیرین باشه.
خیلی ممنون یاسمن جان.
خوشحال شدم از اومدنت.

ققنوس یکشنبه 17 شهریور 1387 ساعت 09:42 ق.ظ

پارسال خیلی اتفاقی جور شد که ما هم بیایم! یادش به خیر آخر شب چقدر خوراکی بارمون کردید!

راستی کیکتون هم بهش میاد خوشمزه باشه!

اینم بگو که چقدر اعصاب من خورد بود :(

جای شما خالی خوشمزه بود :)

شهرزاد سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 03:29 ب.ظ

سلامم عزیزم:
خوبی؟؟؟
خیلی خوشحالم کردی که برگشتی دوباره.
منم یک مدتی تصمیم گرتم که دیگه نت نیام ولی نتونستم و امروز دیگه طاقتم تمام شد.
البته هنوز م اگر وقت کردم هفته ای یک بار بیام ولی دیگه زیاد وقت نمی زارم.
در ضمن سالگرد ازدواجتون مبارک انشالا که همیشه خوشبخت و شاد باشید
نماز روزهاتون قبول باشه.
فعلا...

سلام شهرزاد جان. خوبی؟
منم خوبم الحمدلله. نماز و روزت قبول. :)

آره متوجه غیبت طولانیت شدم. بازم منتظر خوندن داستان قشنگت هستم.

خیلی ممنون. انشالله عروسی خودت :)

مهندس روحی سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 06:13 ب.ظ http://delsoookhte.blogfa.com/page/eshterak.aspx

سلام .
خیلی ممنون به خاطر لینک . ما هم شما رو در آدرس زیر قرار دادیم :
www.emrooz.blogsky.com
علاوه بر اون لینک شما به عنوان پیوندهای برگشتی در تکنوراتی ثبت می شود .
در ضمن مقاله جدید ما : " مشاوره قبل از ازدواج "
آدرس: http://delsoookhte.blogfa.com/post-260.aspx
اگه بتونید این مقاله رو تو یکی از پست هاتون به بقیه دوستان هم معرفی کنید تا استفاده کنند و لینکش رو بگذارید که دیگه عالی می شه .
باز هم منتظرتون هستیم .
[گل]

خواهش می کنم. منم از لینک شما متشکرم.
حتما میام و می خونم.

شهرزاد جمعه 22 شهریور 1387 ساعت 07:21 ب.ظ

سلامم عزیزم:
هزارتوی تنهایی آپ شد....

سلام. متشکرم از خبرت

بیدمجنون یکشنبه 24 شهریور 1387 ساعت 01:21 ب.ظ

مبارکه ان شاء الله همیشه شاد باشید ...حالا با این همه نصایح و اصرارت برای ازدواج چی کار کنیم؟ همه جا کامنت بگذاریم ما قصد ازدواج داریم؟ بیاید ما رو بگیرید؟؟؟؟؟؟
چشمک!

خب اگه تصمیمت تا این حد جدیه اینم روش بدی نیست :) ؛)

اقلیما جمعه 29 شهریور 1387 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام بهار خانوم
تبریک.ایشالله 98 سال ددیگه هم بیایی اینجا بنویسی که امسال صدمین سالگرد ازدواجمونه.
ما که از خدامونه!!
خوش باشی و پایدار
فعلا بای تا های

سلام اقلیما جان.
خیلی ممنون. انشالله عروسی شما :)

عارفه چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 03:40 ق.ظ http://00koche00.blogfa.com

تبریک می گم

ایشالا جشن ازدواج صد سالتون رو تبریک بگم

سلام عارفه جان. خوبی

خوشحالم آدرست و گذاشتی چون جات و که عوض کردی دیگه گمت کردم.

از تبریکت هم ممنونم. انشالله عروسی خودت :)

شهرزاد جمعه 5 مهر 1387 ساعت 05:21 ب.ظ

سلامم بهرام..
تو نمی خوای آپ کنی تنبل خانوم؟؟؟؟
هر روز میام این جا ولی تو ؛تو دو سال گیر کردی....
:)))
من آپممم
منتظرم تو هم آپ کنی تا خدمت برسیم....
بوووووس

سلام شهرزادی چطوری؟
چه عجب تو هم آپ کردی.
اتفاقا منم امروز اومدم که آپ کنم. خدایا شکرت :)

سحرناز پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 10:27 ق.ظ

خیلی قشنگ بود،برای ماهم دعا کن تاازدواج کنیم وبریم خونه بخت توبه خدامثل اینکه نزدیک تری چون دعاهات زودتر براورده شده برای ماهم توماه رمضون ویا هروقت که بخوای دعا کن که زودتر طعم این خوشبختی روبچشیم مرسی گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد