ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

گوشواره

اول نوشت مهم برای حمید عزیز: دوست خوبم وقتی کارتها به دستت رسید لطفا خبرم کن تا خیالم راحت شه. امیدوارم برات راضی کننده باشن و اگر خدایی نکرده نارضایتیی هم هست از چاپ باشه نه طراحی چون همونطور که گفتم این روش چاپ ضمن هزینه کمتر دقت رنگ بالایی هم نداره. بعدشم اینکه آخه چرا در نظردونیت و باز نمی کنی؟؟؟؟

                                                   ---------------------------

یه لنگه از گوشواره سرویسم گم شده حسابی اعصابم خورده. همه خونه رو هم زیر و رو کردم نیست که نیست. آخرین بار برای تولد بچه دوستم بود که استفاده کردم و بعدم اومدم گذاشتم سر جاش. حالا هرچی می گردم نیست. مجید گفت زنگ بزن خونه دوستت شاید پیدا کرده باشه. میگم اگه یه همچین چیزی پیدا می کرد که حتما بهم می گفت. دوباره اصرار که حالا زنگ بزن. خلاصه زنگ زدم و پرسیدم که این لنگه گوشواره من اونجا افتاده یا نه؟ گفت نه من روزی هزار بار از دست این پسرم خونه رو زیر و رو می کنم چیزی پیدا نکردم. بعد دوباره پیشنهادای عجیبش شروع شد!! گفت برو یه گوشه از شالت یا لباست و گره بزن و بگو بستم بستم بخت دختر شاه پریون و بستم بعد انشالله پیدا می شه. دیگه من و می گی انقدر خندیدم از این حرفش بعدم گفتم جریان اون گلس دیگه آخه من یه شاخه بامبو داشتم که اصلا رشد نمی کرد این دوست منم بامبوهای بلند و خوشگلی داشت. بهش گفتم آره این گل من اصلا بزرگ نمی شه گفت یه تور بنداز روش بعد روش نقل بریز و لی لی لی لی بکن گلت شاد می شه رشد می کنه. اون روزم خیلی خندیدم. گفتم اونوقت مجید نمی گه این دیوونه شده ؟ بعد اون همچنان جدی ادامه می داد نه دیگه وقتی تنهایی این کار و بکن. خلاصه دیگه همیشه روشهاش خارق العاده و منحصر به فرده.

حالا تو رو خدا دعا کنید من پیداش کنم تا نرفتم بخت دختر شاه پریون و گره بزنم.

 

نظرات 12 + ارسال نظر
ققنوس شنبه 1 تیر 1387 ساعت 10:18 ق.ظ

حالا یه گره بزن شاید پیدا شد!!!

اینم از دانشجوی مملکت :)

فرزانه شنبه 1 تیر 1387 ساعت 03:23 ب.ظ http://f-18.blogsky.com

خب عزیز من گوشواره ی تو گمشده چه ربطی به دختر شاه پریون داره که میخوای بخت اون بنده خدا رو ببندی؟
خوشت میومد تو هم مجرد بودی یکی بختت و می بست؟!!!
... خداییش خیلی خنده دار بود. چون طرف رو هم میشناسم بیشتر از این حرف خندم گرفت!!!

نه دیگه ربط داره. هر چی گم شه به اونا مربوطه :)
من که خودم غش کرده بودم از خنده.

نرجس شنبه 1 تیر 1387 ساعت 04:34 ب.ظ

من هم کلی خندیدم....

مثل من. تازه یادم می افته هم باز می خندم :)

بید مجنون یکشنبه 2 تیر 1387 ساعت 02:08 ق.ظ http://delhayebarani.blogfa.com

حالا بختشو شل ببند! نه یه جور که اون بدبخت بی شوهر شه هم جنابعالی گوشوارت پیدا شه!!!!!!!!!!!

نه دیگه ببین اصرار نکن من باید چنان گره ای بزنم که حساب کار دست دختر شاه پریون بیاد ؛)

شهرازد یکشنبه 2 تیر 1387 ساعت 03:05 ق.ظ http://shahrzad91r.blogsky.com\

سلامم بهار خانومی گلم:
خوبی؟؟
بابا عجب دوست خرافاتی داری..
بد بخت این دختر شاه پریون..میگن دختر شاه پریون پس دیگه احتیاجی به وسایل مردم نداره اگر دختر شاه پریونه...
خرافات نصف زندگی بیشر مردم رو احاطه کرده...
وب دیگتم حتما سر میزنم خانوم گرافیست....
موفق باشی عزیز دلم..

سلام شهرزاد جان. چطوری؟
اینم اینجوریه دیگه :))
تازه الان خوب شده و خرافات کم شده اینه!!! ببین قبلنت مثلا ۱۰۰۰ سال پیش چی بوده!!!

لطف می کنی خوشحال میشم.

عمو اروند یکشنبه 2 تیر 1387 ساعت 12:38 ب.ظ http://daftaab.blogspt.com

نمی‌دانم چه زمانی ما از دست جن و پریان رها می‌شویم.

بعید می دونم هیچ وقت اون روز برسه

نرجس یکشنبه 2 تیر 1387 ساعت 02:38 ب.ظ

پیدا شد؟

نه:((( حالا چیکار کنم فردا شب مهمونی دعوتم. :( مجبورم به جای سرویس از هر دری سخن بندازم

اقلیما یکشنبه 2 تیر 1387 ساعت 07:36 ب.ظ

سلامم
بهار جون نخند.من این کارو کردم البته واسش شعر نخوندما ولی اثر کرد.به جون خودم نه یه بار که چند بار اثرشو دیدم!!
حالا دیکه با خودته!! امتحانش مجانیه.
خوش باشی
فعلا بای تا های

سلام اقلیما جان.
ممنون از راهنماییت.
سلامت باشی

آست - روزمرگی دوشنبه 3 تیر 1387 ساعت 10:24 ق.ظ

از آست به کلیه خوانندگان این بلاگ

حالا که میخواید دعا کنید بی زحمت واسه ما هم دعا کنید . انگشتر طلای ما هم گم شده .


به روزم ناشناس جان همدل

باشه واسه تو هم دعا می کنیم.

مرسی که خبرم کردی.

شهرزاد چهارشنبه 5 تیر 1387 ساعت 04:37 ب.ظ http://shahrzad91.blogsky.com\

سلاممم بهار جون:
خوبی؟؟؟
پیدا نشد؟؟؟
بابا دختر یه خورده حواستو جم کن یادت میاد کجا گذاشتی...:((

سلام شهرزاد جان خوبی؟
نه :(((
دیگه ناامید شدم. :(

یاسمن چهارشنبه 5 تیر 1387 ساعت 06:40 ب.ظ http://mehrabooni-sedaghat.blogfa.com/

تو خونه ما که دیگه هر کی به بن بست میخوره یه چیزی نذر اون دخترک دنبا میکنه و فورا جواب میده

ما هم یه همسایه ای داشتیم مادرش یه سید با ایمانی بود و هر کی نذر اونم چیزی می کرد حاجتشو می گرفت.

چه خوبه که بعضی از آدما اینطورین. خوب و عجیب البته عجیب که نه. به قول حافظ من ملک بودم و فردوس برین جایم بود
آدم آورد به این دیر خراب آبادم

سکنجبین جمعه 14 تیر 1387 ساعت 04:58 ب.ظ

بهار جون سلام
از کارت ویزیتهایی که برای همسرم
چاپ کردید خیلی ممنون
ولی فکر میکردم خیلی قشنگتر از این حرفا بشه چون خیلی
وقته کارت کارت میکرد
حالاااااا کارتهاشم دید یییییییییم
انشاا.. گوشواره تون پیدا میشه

سلام سکنجبین عزیز.
خیلی خوشحال شدم قدم رنجه کردین و تشریف آوردین و خیلی هم غافلگیر.
من گوشزد کرده بودم که اون روش کیفیت بالایی نمیده. اصل طرح و اگر دیده باشید رنگها بازتر و گویاترن اما با این روش چاپ که یک شیت ۵۰*۷۰ باز می کنند و انواع و اقسام کارتها با رنگهای جورواجور و می گذارن مسلما هرکارت از کار کناریشم تاثیر می گیره رنگها به صورت دلخواه در نمیان. به خدا برای چاپ من بی تقصیرم. کار من طراحیست که سعی کردم به نحو احسن انجام بدم.

شما هم عصبانی نباشید که من هرگز طاقت خشم دوستان و ندارم.
براتون آرزوی سلامتی دارم و از دعاتونم ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد