ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

خانه

خب اینم

خب اینم نشد. چقدر نقشه کشیده بودیم و حساب کتاب کرده بودیم اما یه دفعه همش خراب شد. به قول معروف همیشه آنچه که در ذهن شماست به واقعیت نمی پیوندد.

تصمیم داشتیم خونمون و بزرگتر کنیم تقریبا دو برابر. البته فکر ما شاید تا دو ماه پیش درست بود اما با این ثبات بازار رو دو روز پیش هم نمی شه حساب کرد چه برسه به دو ماه پیش!!! می خواستیم خونمون و بفروشیم و یه واحد پیش خرید کنیم که اتفاقا تو کوچه خودمون بود و صاحبخونشم که همون سازندش باشه قابل اعتماد که الحمدلله نشد. دیروز رفتیم با بنگاه محلمون صحبت کردیم و چنان خورد تو برجکمون که وا رفتیم. یعنی می شه خدایا ما یه روز یه فکری بکنیم و از بی ثباتی بازار نترسیم و ضربه نخوریم؟؟!! عیبی نداره. این نیز بگذرد.

دختر خالم تعریف می کرد که خواهر دوستش تو شیراز ازدواج کرده بود و خونشون 100 متر بود. بعد این خواهرش هی غصه می خورد که بیچاره خواهرم خونش خیلی کوچیکه فقط 100 متره.

کاشکی همه بیچاره ها اینطوری بودن نه؟

پ.ن: خسرو شکیبایی هم رفت. امروز داشتن از نزدیکی محل کارمون پیکرش و تشیع می کردن. چه حس غریبی!! غیر منتظره بود. خدا رحمتش کنه. خیلی ناراحت شدم اگرچه که هر اومدنی یه رفتنی داره و همه هم این و می دونیم ولی بازم ناراحت می شیم. چجوری مردن خیلی مهمه. کاش خدا مرگ باعزت قسمت هممون بکنه.   

 

نظرات 11 + ارسال نظر
ققنوس یکشنبه 30 تیر 1387 ساعت 09:30 ق.ظ

واقعا کاش منم در اون حد بیچاره بودم و یه خونه صد متری داشتم!

فکر کنم خیلی ها آرزو دارن اونقدر بیچاره بودن ؛)

می دونی از این بیچاره ها خیلی زیادن خیلی :دی

آره نمی دونم اون بیچاره هایی که خونه های دوهزار متری و سه هزارمتری دارن چجوری و با چه بدبختی سر می کنن ؛)

یاسمن یکشنبه 30 تیر 1387 ساعت 11:31 ق.ظ http://mehrabooni-sedaghat.blogfa.com/

حالا باز خوبه نفروختید پسر یکی از همکارام خونه شو فروخت تا بیاد خونه جدید بخره اونقدر گرون شد که دیگه نتونست اصلا افسرده شده

این بلا سر خیلیها اومده اما ما که از وضعیت اقتصادی کشورمون خبر داریم هیچ وقت نباید همچین کاری کنیم.

خیلی خطر داره حسن!!! ؛)

Eghlima دوشنبه 31 تیر 1387 ساعت 05:09 ق.ظ

Salam bahar jonam.
Ishala be hamin zoodi ye 200 metri,2blexesho bekharid.
Khosh bashi.
Felan bye ta hi.

سلام اقلیمای عزیز.
خارجی شدی دلبندم!!

خدا از دهنت بشنوه. اونوقت ما هم به جمیع بیچارگان می پیوندیم ؛))

علی دوشنبه 31 تیر 1387 ساعت 01:40 ب.ظ http://www.mahestangan.blogfa.com

خوش به حالت ما که داریم دنبال همون خونه میگردیم واسه اجاره پیدا نمی کنیم عزیز...
حالا تازه اشکش مونده منتظر دور دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد باش....

آره می دونم چی می گی. تو نزدیکانمون این مشکل کم نیست. شما هم انشالله یه خونه خوب می خرید.

برام شده کابوس. امروزم که به سلامتی تو روزنامه نوشته بود برق و می خوان آزاد کنن.

خدایا شر این نمی دونم دشمن دانا یا دوست نادان و از سر ما دور کن...

شهرزاد سه‌شنبه 1 مرداد 1387 ساعت 03:58 ق.ظ http://shahrzad91.blogsky.com\

بعضی از این بیچاره ها رو آدم می خواد از وسط به دو نیم تقسم کنه اونم مساویااا تا یه نموره عقل تو کله ی پوکشون بیاد و این قدر آدم رو عصبی نکنند...
بعضی ها انگار اثلا تو باغ نیستن احتیاج به یه تلنگر درست درمون دارند...
انشالا که درست میشه..

اگه زدی جای منم نصفشون کن :)

انشالله...

بید مجنون پنج‌شنبه 3 مرداد 1387 ساعت 02:08 ق.ظ http://zamis.blogfa.com

خدایا ما جزو این بیچارگان قرار بده!

الهی آمین ؛))

شهرزاد جمعه 4 مرداد 1387 ساعت 03:04 ق.ظ

هزارتوی تنهایی آپ شد...

آست - روزمرگی جمعه 4 مرداد 1387 ساعت 12:01 ب.ظ

سلام بهار عزیز

پارسال که ازبکستان بودم ازونجا با بلاگت اشنا شدم و امسال که بازم اونجا بودم همش یاد تو بودم.

تو این مملکت ما پول مثل ریگ داغ میمونه. اگه تو دستت باشه نمیتونی نگش داری و از دستت می افته.
حالا باز خوبه خونه هه رو دارید اینجوری حداقل قلابتون به تورم گیر کرده و فاصله تون باهاش حفظه. بالا بره میرید بالا پایین بیاد می اید پایین. دیگه فاصله تون روز به روز بیشتر نمیشه.

این از نصایح اقتصادی
خب . خسرو شکیبایی با اون صدای افسانه ای رو هم خدایش بیامرزاد.

باز گلی به گوشه جمال (نداشته ) ما حداقل دیر به دیر سر میزنیم . . .

ایام بکام

سلام آست! خوبی؟

آره یادمه. وقتی هم که برگشتی چند تا عکس از اونجا گذاشته بودی تو وبت. انشالله که بهت خوش بگذره و خیلی خیلی هم ممنونم که به یاد من بودی. :)

قبول دارم حرفاتو. شاید عمر ما کفاف نده ولی انشالله این مملکتم درست میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نصایح اقتصادیت من و کشته ؛)

عجبا!! من که هر دفعه آپ کردی اومدم و کلی هم مستفیض شدم. اما خب بعضی پستهات و نتونستم نظر بذارم شرمنده :(

رضا یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 11:59 ق.ظ

من و شما بهار خانم تو دو طرف یه آرزو قرار گرفتیم . ولی هیچ کدوممون هم راضی به نظر نمی رسیم. سال گذشته یه واحد ۱۶۰ متری تو شهر خانومم ارومیه پسندیدیم و پیش خریدش کردیم البته با هزار جور مصیبت.ولی حالا که تو اصل پول با این رکود بازار هم حتی مشگل داریم واحده ۸-۹ متر بزرگتر از آب در اومده و مائیم و جیب خالی . فعلا تمام دارایی ما از مال دنیا یه مستاجر نق زنه و والسلام. خوش به حال اونایی که خونشون کوچیکه ولی یه ماشینی هم زیر پاشون دارن و قرضی هم به کسی ندارن

جوجو دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 03:29 ب.ظ http://www.maryam-007.com

سلام
خدا ما رو هم در دسته این بیچارگان قرار بده
من لینکت کردم تو هم منو لینک کن
در ضمن نظر من هم در مورد مهمانی خانوادگی شوهرم همینه من هم خسته شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد