ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

بچه های دیپلمه

یه اس ام اس بامزه اومد دستم که اولین بز دیابتی دنیا در ایران کشف شد: بزبز قندی

این و واسه دخترعمم فرستادم جوابش این بوده: دیروز خواب دیدم با یک دسته گل اومده بودی به دیدنم. با یک نگاه مهربون. همون نگاهی که سالها آرزو داشتم و از من دریغ می کردی. گریه کردی و گفتی دلت برام تنگ شده ولی من فقط نگاه کردم. وقتی رفتی سنگ قبرم از اشکت خیس شده بود.

بهش گفتم بابا افسرده بی خیال... نه خدایی آخه این جواب من بود؟!!!

دیشب جای شما خالی مهمون داشتیم و بسیار عالی گذشت. همش می ترسیدم برق بره ولی خدارو شکر به خیر گذشت. واسه خرید که رفته بودیم بیرون یه مرد خیابونی رو دیدیم که زیر سایه یه درخت خوابیده بود. مجید گفت خوش به حالش این غم هیچی رو نداره و خوشبخته. می گم هیچ وقت این حرف و نزن. خوشبخت تویی که دست زنت و گرفتی و میری خرید برای قوم و خویشایی که دوستت دارن و برای دیدنت میان به خونت. سکوت می کنه. قطعا اونم احساس من و داشت.

خواهر زادم تو بازی که با خودش می کرده میاد مثلا واسه من کارت عروسی درست کنه. اسم و فامیل من و می نویسه اسم مجیدم می نویسه اما چون فامیلش و نمی دونست می نویسه خوش اخلاق. واقعا بچه ها چقدر باهوشن که اینطور موشکافانه به رفتارهای اطرافیانشون توجه دارن. به قول مجید این روزا بچه ها همه دیپلمه به دنیا میان.

اگه خدا بخواد آخر این ماه یا ماه دیگه شایدم ماه بعدش بالاخره یه ماشین می خریم. خریدیم خبرتون می کنم باهم یه دور تو شهر بزنیم و جلوی میدون آزادی هم یه عکس بگیریم. نظرتون چیه؟ میایید دیگه  

 

نظرات 6 + ارسال نظر
سلام همسایه های3 شنبه 15 تیر 1387 ساعت 05:51 ب.ظ http://rezatehranii3.blogfa.com

سلام.با موضوع فیلمی آپم.منتظر نظرت هستم دوست عزیز

ققنوس یکشنبه 16 تیر 1387 ساعت 09:10 ق.ظ http://startofanend.ir

ماشین! باید منو ببرید مسافرت! منو با ماشینتون ببرید کیش! تمام راه هم مجید رانندگی کنه! مخصوصا از بندر عباس تا کیش خیلی دوست دارم با ماشین برم!!!

آره فکر کردی!!
تو قول داده بودی ماشین بخری ما رو ببری چیتگر ببری همه پارکهایی که تو تهران هست همش وعده دادی می خوام انتقامم و ازت بگیرم و تا سر کوچه هم نبرمت :)))

تازه یادته یه بار دیگه هم قرار بود شام بدی رسید به اینکه ما رو ببری مسافرت اونم کیش پس کو؟

دلم از دستت حسابی خونه ؛)

ققنوس یکشنبه 16 تیر 1387 ساعت 05:03 ب.ظ http://startofanend.ir

خوب من به محض اینکه ماشین بگیرم میبرمتون چیتگر! هنوز که نگرفتم!
شما هم وقتی گرفتید دیگه! حالا کیش نخواستیم! شمال که میبرید دیگه؟! اصلا بنزینش هم دنگی!ساکمو جمع کنم؟؟!!

آره بدو یه وقت جا نونی...
شمال دو نفر شمال

اقلیما دوشنبه 17 تیر 1387 ساعت 12:37 ب.ظ

سلام بهار جون!!
واقعا این بچه ها دیپلمه گاها هم دانشجو به دنیا می ان!!
بعضیا هم سیاستمدارن!!
من شیرینی هم میخواما!!خفط خامه ای یا آیس پک!!
خوش باشی.
فعلا بای تا های

سلام اقلیمای عزیز. چطوری؟
آره فکر کنم نوه های ما پرفسور به دنیا بیان:)

چقدم کم خرجی ماشالله ؛)

قربانت. تو هم شاد باشی و سلامت

نرجس دوشنبه 17 تیر 1387 ساعت 02:17 ب.ظ

انشا اله به سلامتی

سلامت باشی

بید مجنون سه‌شنبه 18 تیر 1387 ساعت 03:12 ق.ظ http://zamis.blogfa.com

سلام
به نظرت این خوبه یا بد که این روزها بچه ها دیگه بچه نیستن؟

سلام.
اینکه باهوشن خوبه اما اینکه یهسره قاطی بزرگا هستن و بچگی نمی کنن خیلی بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد