ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

محرم

چند شبه که داریم می ریم مسجد. از دیشبم هیئت جلو خونمون راه افتاد. امسال به خاطر سرما دسته های عزاداری دیر راه افتادن. بازم بوی اسفند و خون توی جوبها و صدای طبل و دهل. باز هم صدای زیبای یک آشنا که با نوایی حزن آلود مصیبت عاشورا را در قالب شعر می خواند. بار اول که شنیدم تعجب کردم. فکر می کردم صدایش زیبا باشد اما نه تا این حد. بیخود نیست همه او را می خواهند که بیاید و بخواند. امسال سه چهار بار از مسجد تماس گرفتند تا قول خواندن را از او بگیرند. هیئت جلوی خانه و اهل محل هم که فقط او را قبول دارند چون زیبا و پر معنا می خواند و جفنگیات را به زور در گوش مردم فرو نمی کند مخصوصا حالا که یک منتقد بی رحم دارد.(من)

پدرم با رفتن به مساجد و هیئت های عزاداری مخالف بود از این رو ما در خانه بودیم چه شبهای محرم و چه شبهای قدر مگر گاهی که عمه و مادربزرگم می آمدند دنبالمان. توی همون شبها دعای من چیزی بود که اکنون دارمش. این دروغ است که می گویند از هرچه بدت بیاید سرت خواهد آمد. اگر چیزی را با همه وجودت بخواهی خداوند از تو دریغ نخواهد کرد و اگر با همه وجود از چیزی گریزان باشی مصون خواهی بود.

خدا یا به خاطر همه چیز از تو متشکرم.

مجید عزیزم وقتی صدای قشنگت و می شنوم و عشق تو رو می بینم بیشتر دوستت دارم.

هر شب مجید می گرده تا قشنگترین نوحه ای رو که می تونه بخونه انتخاب کنه. گاهی شعرش و کمی تغییر می دیم تا زیباتر و پرمعناتر شه. خدایا شکرت طبع شعری به ما داده ای تا بتوانیم در این را استفاده کنیم.

شبهای محرم همیشه برامون خاطره انگیزه. نزدیک یک ساله که هر روز صبح زیارت عاشورا و دعای عهد و می خونم و از این کارم خیلی راضیم.

خدایا ما رو ببخش و بعد از این دنیا ببر تا آنجا شرمنده خونهایی که ریخته شد و سرهایی که روی نیزه رفت و زهرهایی که خورانده شد تا آدمیت را به ما یاد دهند نباشیم. 

   

نظرات 12 + ارسال نظر
حمید چهارشنبه 26 دی 1386 ساعت 11:48 ق.ظ http://namakdan.blogsky.com

سلام درویش
بد جور التماس دعا دارم
خیلی دلم میخواست بچه محل شما بودم میومدم نوحه آقا مجیدو میشنیدم
سلام منو فراوون به مجید جون برسون بهش بگو فلانی گفته دمت گرم

سلام.
محتاجیم به دعا.
تشریف بیارید خوشحال می شیم. دیگه فرش فروشی و مایه داری و این حرفاست دیگه. فقط بگید یکی از بچه محلا رو مامور کنم که وقتی اومدید نذاره به ماشین آخرین مدلتون خطی وارد شه. :)
سلامت باشی. خیلی ممنون.

اسپوتا چهارشنبه 26 دی 1386 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.aradsalt.ir

سلام دوست گلم
از سایت ما دیدن کنید شرکت ما یه محصول فوق العاده داره که برای خیلی از بیماری ها مفیده برای پوست عالیه و ترک های دست و پا و پینه و بوی بد عرق بدن و پا رو از بین می بره
منتظر حضورتون هستیم
شرکت تولیدی اروم آراد دوز www.aradsalt.com
www.aradsalt.ir

شهرزاد پنج‌شنبه 27 دی 1386 ساعت 12:26 ق.ظ

سلام بهار عزیزم:
خوبی گلم؟؟؟
به به به پس جریان این طوریاااا بوده...
وقتی میبینم که اینقدر شوهرتو دوست داری خوشحال میشم و لذت میبرم.....
امیدوارم که همیشه همین طوری عاشق هم باشین و لذت ببرین از زندگی و کنار هم بودن....
خدایا شکرت...
هیئتتون کجا هست بگو شاید ما هم اومدیم!!!
تو این شبا برای منم دعا کن گلم...
راستی ؛پرسیده بودی که چند ساله میشم ۱۸ ساله و تولدمم ۲۹ هست.
آپممممممممممممممم بدو بیا بدو بدو
فدای تو بشم
التماس دعا...
یا حق!

سلام شهرزاد جونم. خوبی؟
ها اینطوریا بیده.
خیلی ممنون.
سبلان شمالی. اگه خواستی بیایی بگو آدرس دقیق خونمون و بهت بدم.
محتاجیم به دعا. منم التماس دعا دارم.
بابا کوچولو!!!
الان میام.
یا حق.

فاطمه پنج‌شنبه 27 دی 1386 ساعت 02:08 ق.ظ http://crazyfrog.blogsky.com

واسه منم تو رو خدا دعا کن عزیزم
تو رو خدا سر جدم
به آقا مجید بگو یه دختر التماس دعا گفته
بگه همه واسه ام دعا کنن
خواهش میکنم بهار
خواهش...
من قول میدم حرم که رفتم
-حرم امام رضا-
واسه ات دو رکعت نماز بخونم
تو رو خدا بهار دعا کن
اصلا هر چی خواستی نذر کن
اگه براورده شد قول شرف میدم نذرمو بدم
تو نذر کن
درست بشه...
تو نذر کن برگرده
تو نذر کن بیام اینجا بهت بگم:
بهار چی نذر کردی؟
میخوام نذرمو بدم...
بهار سر جدم
سر جدم

به مجید گفتم.
فقط یه نصیحت خواهرانه: سعی نکن از خدا چیزی رو به زور بگیری. شاید خیر و صلاح و خوشبختیت تو راه دیگه و جای دیگه باشه.
دلم می خواد یه سر به این آدرس بری:
http://alisa50-50.blogsky.com/?PostID=82
منظورم این نیست که همه اینجورن. می گم با دلت تصمیم نگیر و چشمات و باز کن.

با این حال دعا می کنم انشالله به خواستت برسی و همیشه شاد و خوشبخت باشی.

التماس دعا.

هم زنجیر پنج‌شنبه 27 دی 1386 ساعت 05:08 ق.ظ http://hamzanjir.persianblog.ir

گریم و نقاشی روی بدن
کم هزینه و بدون درد، دارای قابلیت Fade

(نقاشی روی بدن همون Tattoo هست اما با قلمو و رنگ، که میشه خیلی راحت هر وقت که لازم باشه پاکش کرد. هر طرح و نشانی رو میشه کار کرد. بسیار زیباست و نسبت به تتو خیلی شفاف تر و واضح تر و مسلما به روزتر. رنگهایی هم که استفاده میشه هیچ ضرری برای پوست نداره. تجربه کردنش جالبه، اگر مایل هستید تماس بگیرید)

شماره تماس 2363 546 0935

مادر سپید پنج‌شنبه 27 دی 1386 ساعت 05:35 ق.ظ

از نوشته هات خوشم میاد . گرایش های مثبتت با گرایش هایم همسو و شبیه هستت .
این شبها التماس دعا دارم .

خیلی ممنون.
خوشحالم که نظرتون مثبت شد.
محتاجیم به دعا.
برای کودک بیمارمان و آمنه دعا کنید.

نیلوفر پنج‌شنبه 27 دی 1386 ساعت 12:07 ب.ظ

سلاممممممممممممممممم
من اومدم!!!
جدا مجید نوحه می خونه؟...وای تو رو خدا یه بار من بیام بشنوم!!!باشه؟...
تو خوبی عزیزم؟

سلااااااااااااااااااااااااام. از این ورا!!!!
خوبی؟

آره حتما بیا خوشحال می شم.
انگار خدا بخواد تلفنتون وصل شد. :)

حمید پنج‌شنبه 27 دی 1386 ساعت 04:45 ب.ظ http://karaj400.blogsky.com

سلام مستجاب الدعوه
میبینم که بازار حاجات کما کان داغه
التماس دعا من رو سیاه یادت نره
دومین سالگرد عقد آسمونیتم با مجید جان مبارک
انشااله عمرتان بلند و عشقتان روز افزون و ایام به کامتان

http://karajcarpet.googlepages.com/EshghDosti.SWF

سلام آقا حمید. خوب هستیم.
نه بابا ما کی باشیم. این حرفا چیه. همتون و دعا کردیم. انشالله که شما هم ما رو از یاد نبرده باشید.

بابا حافظه شرمندم کردی. خیلی ممنون. سلامت باشی.
انشالله برای شما هم همینطور.

بیدمجنون پنج‌شنبه 27 دی 1386 ساعت 11:16 ب.ظ http://delhayebarani.blogfa.com

سلام
خوش به سعادتش و سعادتت!
ما رو هم دعا کنید.
راستی سبلان شمالی ربطی به هران نو و ایستگاه منصور آبادو چه می دونم وحیدیه داره؟

سلام بید جونم خوبی؟
محتاجیم به دعا دلبندم.
انتهای سبلان جنوبی تهران نوست. از خونه ما تا اونجا پیادش زیاده اما با ماشین زود می رسی.
تشریف بیارید. :)

خدا خیرت بده

سلامت باشی.

هم زنجیر شنبه 29 دی 1386 ساعت 06:23 ق.ظ http://hamzanjir.persianblog.ir

سلام بهار جان
--------------------------
گریم و نقاشی روی بدن
کم هزینه و بدون درد، دارای قابلیت Fade
(نقاشی روی بدن همون Tattoo هست اما با قلمو و رنگ، که میشه خیلی راحت هر وقت که لازم باشه پاکش کرد. هر طرح و نشانی رو میشه کار کرد. بسیار زیباست و نسبت به تتو خیلی شفاف تر و واضح تر و مسلما به روزتر. رنگهایی هم که استفاده میشه هیچ ضرری برای پوست نداره. تجربه کردنش جالبه، اگر مایل هستید تماس بگیرید)
شماره تماس 5462363 0935

سلام. خوب هستین.
خیلی ممنون اما من اهلش نیستم.
فقط تاییدش می کنم اگه کسی خواست شمارت و ببینه و تماس بگیره.

شاذه یکشنبه 30 دی 1386 ساعت 07:11 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام بهار جان
عزاداریتون قبول
چقدر این دعای آخرت قشنگ بود
ممنون

سلام خانم گل.
از شما هم قبول.
خواهش می کنم.
ممنونم از حضورت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد