ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

کمک

من دلم یه قالب سفیدِ سادهِ تروتمیز تک می خواد.

 

کی می تونه به من کمک کنه؟

 

مردم از دست این قالبای تکراری...

 

کمــــــــــــــــــــــــــــــک!!!

 

نظرات 5 + ارسال نظر
ققنوس دوشنبه 19 آذر 1386 ساعت 10:10 ق.ظ

تو هم؟ چرا؟ من؟ نه!

آره خودت...
خالی نبند ؛)

بید مجنون سه‌شنبه 20 آذر 1386 ساعت 11:39 ق.ظ http://delhayebarani.blogfa.com

سلام خانوم خانوما
فکر نکنی بی معرفت بودم نیومدما
من همه ی پست ها تو خوندم اما نظر نداشتم!
به قالب این وبلاگ یه نیگا بنداز...

http://bidamajnoon.blogfa.com/

سلاااام. چطوری؟
نه عزیزم من هیچ موقع فکر نمی کنم که تو بی معرفت باشی. همین که میایی و سر می زنی ممنونم.
راستی آدرس و رفتم. این کیه؟ همه چیش مثل توست.
تو از رو دستش نگاه کردی یا اون از رو دست تو؟

حمید سه‌شنبه 20 آذر 1386 ساعت 11:49 ق.ظ

به روز نمیکنی

آخه هیچ اتفاق خاصی نیفتاده جز اینکه حتی یه نفرم پیدا نشد که دست یاری دراز کنه.
آخه چرااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

کاوه - روزمرگی سه‌شنبه 20 آذر 1386 ساعت 03:25 ب.ظ

اومدم بگم درین مورد کمکی از دست من بر نمیاد و فقط میتونم بگم به روزم.

بابای

دستت درد نکنه که لااقل گفتی نمی تونی کاری بکنی.

بابا امروز خودم و کشتم نمی تونم وبلاگت و باز کنم اصلا باز نمی شه هی ارور نت ورک می زنه. اعصابم و خورد کرد.

منم همینطور !عین کاوه کاری از دستم برنمیاد.

دستتون درد نکنه که اطلاع دادید. :)
خودم دارم یه کارایی می کنم. حالا ببینیم چی می شه. شانس بیارم نزنم کل بلاگ اسکای و از کار بندازم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد