ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

مهمونیهای خسته کننده

از اول هفته تا حالا واقعا خسته شدم. هر شب داریم می ریم خونه مادر مجید. یه روز دختر داییش میاد. یه روز عموش میاد. یه روز این میاد یه روز اون میاد. هی من واسه خودم یه برنامه ریزی می کنم هی این مجید برنامه های من و به هم می ریزه. دیشب دیگه آخر صدام دراومد. گفتم آخه بابا جان من دلم نمی خواد هر روز بیام اونجا. از سر کار میام خسته ام. دلم می خواد یه دوش بگیرم یه غذای ساده درست کنم. یه لباس خنک بپوشم و دراز بکشم چند صفحه کتاب بخونم یا یه فیلم نگاه کنم. هر روز هر روز که آخه نمی شه رفت اونجا. بعدم 15 نفر مهمون دعوت کرده تو خونه فسقلی ما. اولش قرار بود فقط دختر داییش باشه و عاطفه. منم موافق بودم اما گفتم فعلا زنگ نزن. گفت ممکنه برنامه ای داشته باشن و خلاصه زنگ زد. شبش عاطفه گفت پنجشنبه آمنه اینا هم میان. فاطمه و ناهید و م‍ژگان و کی و کی  و کی هم شاید بیان. من گفتم پس بیا بگیم هفته بعدش بیان. دوباره مجید اصرار که نه بزار آمنه و فاطمه رم بگیم. می گم بابا جا نمی شیم. مگه می خواهیم بچپیم تو هم. بعد می بینم ناراحت می شه. دیدم دیگه ارزش ناراحتیش و نداره ولش کردم. ولی خدایی اعصابم خورده. حالا پنجشنبه 14- 15 نفر مهمون دارم که باید تو یه اتاق 12 متری که دورش مبل چیده شده و هزار کوفت و زهرمار دیگه جا بشن و تازه سفره بندازیم و شام هم بخورن. نه اینکه فکر کنید از اومدنشون ناراحتما نه. من خواهرای مجیدم مثل خواهرای خودم دوست دارم. مخصوصا آمنه و فاطمه که یه چیز دیگه اند اما جا نداریم. این و چطوری باید گفت آخه؟

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا جمعه 24 خرداد 1387 ساعت 11:49 ق.ظ http://sarasadr.blogfa.com/

من باهات موافقمم

:)

بد جنس یکشنبه 26 خرداد 1387 ساعت 01:37 ب.ظ

سلام
خوب میفهمم چی میگی
همه مردا مثل
همن هی دوست دارن خواهراشونو دعوت کنن شام و نهار
مگه نه؟

بهههههههههه سلااااااااام. زیارت قبول آقا. ببینم تو زیارتم رفتی هنوز تغییری پیدا نکردی یعنی هنوز همون بدجنسی که بودی هستی ؛)

نه بابا اینطورام نیست. من که از خدامه بیان اما نه با هم تک تک. ظرفیت خونمون زود پر می شه. چاره ای هم نداریم :(

شهرزاد یکشنبه 26 خرداد 1387 ساعت 06:09 ب.ظ http://shahrzad91r.blogsky.com\

سلامم بهار خانومی گل:
خوبی؟؟؟؟
ای باب این مردا همینن دگیه کاریشن نمیشه کرد؛تا بیان متوجه بشن ما از بین رفتیم...
بیخیال..
خودتو اذیت نکن...

سلام شهرزاد جان.
خیلی ممنون.
می خوام اذیت نکنم اما هر دم از این باغ بری می رسد. چه کار می شه کرد واقعا؟

بید مجنون چهارشنبه 29 خرداد 1387 ساعت 12:09 ق.ظ http://delhayebarani.blogfa.com

حالا شما خودشو ناراحت نکن!
می فهمم چی می گی ولی اینقدرم حرص نخور
در مرد مهمونی رفتن کاملا موافقم ف هر چیزی حدی داره خصوصا رفت و آمد که دیگه نگفتنی

به حرفت گوش دادم و الان این شکلیم :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد