ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

حیات وحش

این روزا هر جا که می رم یه عالمه پرستو می بینم که دارن تو آسمون پرواز می کنن. خیلی قشنگه. تو پاییز دیدم که دسته ای با هم کوچ کردن و حالا بازم برگشتن. اما هیچ موقع نمیان نزدیک تا من درست و حسابی ببینمشون. صداشونم نمی دونم چجوریه ولی دلم می خواد بدونم.

داشتیم از محل کار برمی گشتیم که یه کبوتره نشسته بود و واسه خودش از رو زمین چیزمیز پیدا می کرد و می خورد بعد یه گرهه از این طرف تو کمینش نشسته بود و داشت آماده می شد که حمله کنه یه دفعه یه پسره شوتش کرد اون طرف و کبوتره هم فرار کرد. گربهه هم هی جیغ زد و بالا پایین پرید.

این درخت تو خیابون معلمه. خیلی نظرم و جلب کرد عکسش و می ذارم اینجا

 

         

پ.ن: نمی دونم چه سریه که من هر موقع می رم خونه مامانینا یکی از قوم و خویشای مجید فوت می کنه و خب طبیعتا منم نیستم تا به مراسمش برم و البته از این بابت هم خدا رو شکر می کنم چون خیلی برام سخته تو جمعی برم که اصلا نمی شناسمشون اما اونا همشون من و می شناسن و باهاشون همدردی کنم در حالیکه اصلا نمی دونم کی مرده و من تا حالا یک بارم ندیدمش. می دونم باید بری تا برات بیان اما خب چیکار کنم که من اصلا دلم نمی خواد برم. خونواده مجید هم رو این ختم و خیراتها خیلی اصرار دارن و انقدر که این چیزا براشون مهمه برعکسش به جشنها اهمیت چندانی نمیدن. گاهی تو رودرواسی می مونم و مجبورم باهاشون برم ولی وقتایی که نیستم واقعا خوشحال می شم که اصراری نیست برای رفتن. پس چه بهتر که این اتفاق نیفته اگرم می افته من خونه مامانینا باشم.

 

نظرات 9 + ارسال نظر
سعید یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 04:49 ب.ظ http://www.f10.doom.ir

سلام دوست عزیز وبلاگ باحالی داری امیدوارم موفق بشی.اگر مایلی تبادل لینک کنیم؟

سلام.
خیلی ممنون از حضورتون.
شما هم موفق باشید.

[ بدون نام ] یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 05:45 ب.ظ

سلام خوش قول
شما به این درخت اونجوری نگاه کردی خیلیا اونطور که شما دیدی ندیدنش
کاش به مجید هم میگفتی جلوی درخته وایسه:)
و اما در مورد پی نوشتتان
خودت ختمشی اونوقت به من میگی بد جنس

سلام.
چرا به این واضحی شکل قلبه. خیلی جالبه.

نه به خدا از بدجنسی نیست. خیلی معذب می شم و اونقدر فضا برام سنگینه که واقعا اذیت می شم.

نرجس دوشنبه 30 اردیبهشت 1387 ساعت 11:49 ق.ظ http://narjess.persianblog.ir

از این چیزها تو حیاط خونه ی ما زیاد می بینی!!!؟

ااا چه خوب و قشنگ. من عاشق این چیزام.

رانا دوشنبه 30 اردیبهشت 1387 ساعت 11:58 ق.ظ http://paintinggallery.blogfa.com

ایا تا بحال اثار این نقاش را دیده اید؟

سارا سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1387 ساعت 10:59 ق.ظ http://sarasadr.blogfa.com/

ممنون بهم سر زدی
من و آقایی عاشق این دخملت شدیم
بازم به ما سر بزن

دخترم نیست خواهرزادمه.
حتما میام.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1387 ساعت 04:20 ب.ظ


من و آقایی عاشق این دخملت شدیم

-------------------------------------------
اینو که دیگه من ننوشته بودم
:-)))))

خب منم که گفتم اون خواهرزادمه. اصلا مگه می شه آدم یه دختر به این شیرینی داشته باشه و انکارش کنه. از خدامم باشه!!!
ولی چیکار کنم که خواهرزادمه. خدا نگهش داره واسه پدر و مادرش :)

تو هم این بدجنسیات و بزار کنار وگرنه دوباره بهت تیر می زنما ؛)

شاذه سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1387 ساعت 04:57 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

چه درخت خوشملی:)

من عاشق آواز پرستوهام:*)

آپم دوست جونم :*)

آره خیلی خوشگله.
من صلا نمی دونم چطوری آواز می خونن ولی خودشون و خیلی دوست دارم.

الان میام دلبندم :)

شهرزاد چهارشنبه 1 خرداد 1387 ساعت 01:06 ب.ظ

سلامم بهار جونم:
خوبی عزیزم؟؟؟؟
خیلی قشنگن همه ی پرندگان؛افرقی هم نمیکنند؛
از صدای پرنده هایی که صبح ها میاد عشق میکنم..
خیلی زیبا هستند...
چه درخت جالبیهههههه!!!
با نمکهههه!!!
خوب نرو خونهی مامانت اینا باب این خانواده ی شوهرت تمام شدند....
یگه هیچی ازشون نمونده هااااا
ولی یه جاهایی رو گاهی برای اینکه فقط خودتو نشون بدی یه دو دقیقه برو...
فدای تو...
مینو رو ببوس دیدیش..
بوووووس
فعلا....

سلام شهرزاد جان. چطوری؟
منم خوبم الحمدلله.
آره واقعا کلی تو روحیه آدم تاثیر داره.
منم موافقم خیلی درخت جالبیه.
نمی شه آخه چکار کنم؟
خودمم می ترسم تموم شن؛)
مجبورم یه وقتا این کار و بکنم هر چند که خیلی هم سخته. بعد گستره فامیلی رم داشته باش. مثلا مادر زنداییش!! زن پسر عموی مادربزرگش!!! عموی شوهر خواهر نمی دونم کی کی!!! یه وقتا داغ می کنم خدایی :(
حتما
قربانت :*

عارفه جمعه 3 خرداد 1387 ساعت 05:25 ب.ظ http://www.a17.blogsky.com


^^^^^^#####################^^^^^^^^^^
^^^^^^######^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^^
^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^
^^####^^^^^####^^^^^^^^^###^^^^^###^^^^
^^###^^^^^######^^^^^^^###^^^^^^####^^^
^####^^^^^######^^^^^^###^^^^^^^^###^^^
^###^^^^^^^####^^^^^^###^^^^^^^^^####^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^##^^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^^###^^
^###^^^^###^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^####^^
^####^^^^###^^^^^^^^^^^^^^###^^^^###^^^
^^###^^^^####^^^^^^^^^^^####^^^^####^^^
^^####^^^^#####^^^^^^^#####^^^^^###^^^^
^^^####^^^^###############^^^^#####^^^^
^^^^####^^^^^###########^^^^^#####^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^^^#########################^^^^^^^^
^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^^

سلام بهار جووووووووووووووووووووونم
چطوری خانوم
دلم خیلی برات تنگ شده بود
این چند وقت دیگه داشتیم روزای اخر مدارس رو می گذروندیم نشد که بهت سر بزنم
شاد باشی
بوووووووووووووووووووووووس
بووووووووووووووووووووووووس

سلام عارفه جان.
انشالله که امتحانات و با موفقیت گذروندی و سال آخر و با بهترین خاطره تموم کنی.
خیلی ممنون که اومدی.
موفق باشی.
عکست هم خیلی بامزس :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد