ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

پارک ارم

ای خدا مردم بس که کت و کولم کش میاد.

جمعه طبق قرار قبلی رفتیم پارک ارم. از همونجا هم انقدر کش میام. همونطور که قبلا گفتم ما هفت شبانه روز جشن تولد می گیریم چیکار کنیم دیگه پولداری و هزار درد و بلا... حالا پیدا کنید کنید پولدار را!!!

عکس مناسبی که بتونم اینجا بذارم ندارم وگرنه می ذاشتم. شاید 15-16 سالی باشه که نرفته بودم ارم. همه جا به نظرم کوچیک شده بود حتی بازیهاش یا دریاچش. خواهرم می گفت تو بزرگ شدی، اینا کوچیک نشدن!!

زمین تا آسمون با اون چیزی که قبلا بود فرق داشت. تصورم از اون پارک شلوغ و شاد کاملا به هم ریخت. نه صدای جیغ و دادی بود و نه فریاد و خنده ای. یادمه قبلنا باید تو صف می ایستادیم تا بتونیم سوار یه بازی بشیم اما ایندفعه فقط با ما چند نفر هم بازی رو راه می انداخت. اسباب بازیهای کهنه روکشای کنده شده و همه چیز خالی از حضور شاد جوانها. اینجاست که آدم می فهمه چقدر زمونه عوض شده و دل خوش از مردم سلب شده. خیلی متاسف شدم. با همه این حرفا به ما خیلی خوش گذشت. کلی بازی سوار شدیم. الکی هم جیغ می کشیدیم. فقط صدای ما تو پارک بود. اولش می گفتیم آقا تندش کن. وسطش می گفتیم بسه! آخرش می گفتیم آقا تو رو خدا بسه!! کلی خندیدیم و کیف کردیم. حسابی تخلیه انرژی شدیم. قایق سواری کردیم. صبحانه و ناها اونجا بودیم. کیک و هله هوله و باقالی تازه و . . . جای همگی خالی. به جای خودمون دوتا عکس از مینو می ذارم. فقط ماشالله بگید بچمون چشم نخوره انقدر که خوشگل و خوردنیه. الهی خاله قربونت بره عزیز دلم 

 

        

 

       

این و جمعه تو پارک با گوشی جدیدم ازش انداختم. الهی قربون لپات برم خوشگل من

              

 

نظرات 17 + ارسال نظر
ققنوس یکشنبه 22 اردیبهشت 1387 ساعت 10:23 ق.ظ

جای من خالی! چقدر دلم برای قایق سواری دسته جمعی تنگ شده! همینطور برای بازی سوار شدن و سر و صدا کردن!

انشالله قرار می ذاریم با هم می ریم غصه نخور. ولی دیگه هیچ قایق سواری اون بار اولی که با هم رفتیم نمی شه بسکه آب بازی کردیم اونم با اون آب کثیف :) یادش بخیر!!

خودت میدونی یکشنبه 22 اردیبهشت 1387 ساعت 12:01 ب.ظ

سلام
ماشالله چه دختر نازیه این مینو خانم شما
بدون شک به داییش رفته ! مگه نه؟
راستی مثل اینکه امروز پایان ۷ شبانه روز جشن تولد شماست
آره ! تولدت مبارک
مراسم پارک رو هم که به سلامتی برگزار کردید و کادو هارم یواشکی گرفتید و صداشم در نمیارید
حالا خدا نکنه یه روزی شما یه ساعتی برای مجید خان بخرید
همه دنیا میفهمن که آره خانم آقا مجید براش کادو گرفته
میگن ماهی توی آب هزاران تخم میذاره ولی هیچکش صداشو نمیفهمه اما مرغ هر از گاهی یه تخم میذاره همه شهر با خبر میشن
این مثال رو آوردم تا خواننده های این کامنت متوجه ارزش تبلیغات و اطلاع رسانی دقیق بشن و متوجه باشن با داره حق آقایون این قشر مظلوم چرخه حیات پایمال میشه
حالا میگی کادو چی گرفتی یا نه ؟

علیک سلام.
آخه تو چقدر بدجنسی آقااااااااااااااااااااا!!!!!
مجید معمولا هدیه نمی خره که من بخوام عکسش و بذارم اینجا. اکثرا پول می ده. امسالم بهم ۱۰ تومن داد و منم اون و گذاشتم روی ۲۰ تومن خودم و رفتم باهاش از نمایشگاه کتاب خریدم. تقریبا هر سال همینه حالا بسته به بودجه این پوله کم و زیاد می شه. منم هر سری کتاب می خرم. واسه همینم چیزی نگفتم. حالا دارم اصلاحش می کنم که بابا جان پول نده برو یه هدیه بخر. من بیشتر خوشحال می شم. ارزش مادیشم اصلا برام مهم نیست. هر موقع چیزی غیر از پول بهم داد چشم عکسش و می ذارم. تو هم انقدر نیا بدجنس بازی دربیار بدجنس! در ضمن هزینه پارک هم با خودم بود اما همینکه مجید اون بار سنگین و بدون وسیله تا هرجایی برام میاره و هرگز شکایت نمی کنه و سعی می کنه واقعا روز تولدم بهم خوش بگذره یک دنیا می ارزه و خوبیها و محبتایی که من نمی تونم عکسشون و اینجا بذارم.
حالا افسانه و فرزانه یه بلیز خوشگل دادن. مهیار خواهر بزرگم بستنی خوری داد. عمه ام یه دست لیوان داد. اینا تو پارک بود.
آمنه یه جای قهوه و همراه دوفنجون کنارش که خیلی خوشگله. عاطفه هم یه سفال تزیینی بهم داد. دیگه همینا بود به خدا
در ضمن من برادر ندارم که مینو دایی داشته باشه اما خیلی شبیه مادرشه. ولی هرچی بزرگتر می شه شکل باباشم داره می شه. شکل هرکیه خوشگل و خوردنیه از بس که شیرینه.

[ بدون نام ] یکشنبه 22 اردیبهشت 1387 ساعت 05:41 ب.ظ

از اظهار لطفی که به ( ایران واقعی) داشتید نیک دریافتم که یک نفر دسته گلی به آب داده به نام حقیر ثبت گردیده
پاسخ مفصل شما را خواندم و حظ وافر بردم با وجود اینکه خیلی افاضه فضلم میاد ولی بیش از این افاضه فضل(بدجنسی) نمیکنم

می نی رو ببوس(مینو+نی نی)

ایران واقعی دیگه چیه؟ متوجه منظورت نشدم :(

خدایا شکرت معنی افاضه فضل رو هم فهمیدم. :))

ای خدا قربونش برم. عکسش و گذاشتم رو دسکتابم و هی حالش و می برم. قبل از مینو عکس مجید بود. هی میاد میبینه می گه تو خجالت نمی کشی عکس من و برداشتی. حالا که فهمیده گذاشتمش تو وبلاگ می گه عکس بچگی منم باید بذاری. خدایا شکرت که مردها حسود نیستن و این خسیسه مختص زنهاست!!!

ققنوس دوشنبه 23 اردیبهشت 1387 ساعت 11:05 ق.ظ

کی گفته که مردها حسود نیستن؟ من تا جاییکه میدونم حسود بودنشون خیلی هم تابلوه!
در ضمن به کسی نگیا! کادوت پیش من هم محفوظه! فقط ندیدمت که بدمش بهت!

چمی دونم خودشون میگن!!! این و راست گفتی خدایی

ای خدا این چه کاریه پسر جان. همون مطلب قشنگت از هر هدیه ای ارزشمندتر بود برام و من چیزی جز تشکر ندارم که بگم.

آست - روزمرگی دوشنبه 23 اردیبهشت 1387 ساعت 01:13 ب.ظ http://rroozzmmaarreeggii.blogfa.com

اینو بدینش من بخولمش ش ش ش ش ش ش ش ش ش !!

وای وای وای چه لپ هایی داره ماشالله.

مامانم میگه لنگه در الان باید واسه بچه خودت ذوق کنی!!

چه کار کنم بچه دوست دارم تا وقتی ذق و ذوقش در نیومده.

ضمنآ خانوم شمایی که عکس خودتون و سیاه میکنی و میزاری شاید اون ژسرا که ژشت سرتون واستادن راضی نبوده باشن عکسشون تو نت باشه .

ها ؟؟ چرا با ناموس دخترای مردم بازی میکنی ؟؟؟
از طرف : مدافع حقوق آقایان و نیز ایضآ مدافع ناموس سایر دختران دم بخت و پر پخت و . . .

ایام بکام.

ما هم خیلی دلمون می خواد بخوریمش اما نمی شه :(

از خداشونم باشه معروفشون کردم :)
نمنه دختر چرا!!؟؟
فعلا یه مطلبی تو وبت گذاشتی که چیزی نگم بهتره. الحمدلله همه آقایون بلدن از خودشون دفاع کنن. غصه اونا رو نخور. دخترای دم بخت هم خدایی نیاز به حمایت دارن. بابا یه آستین بالا بزن دیگه تنبل!!

فرزانه دوشنبه 23 اردیبهشت 1387 ساعت 02:57 ب.ظ http://f-18.blogsky.com

وای خدااااااااااااا! دلم میخواد بخورمش. واقعا اگه مینو بفهمه که هر کی میبیندش قصد خوردنش و داره چه حالی میشه؟!!!
یادش بخیر ملیکارو اون اولا هر روز میدیدیم ولی این مینو رو خیلی ببینیم هفته ای یکباره... این خیلی کمههههههههههههه ...

فکر کنم مثل سحر یسره گریه کنه ؛)
آره کاملا موافقم. تازه من که هفته ای یه بارم نمی بینمش :(

یاسمن دوشنبه 23 اردیبهشت 1387 ساعت 03:17 ب.ظ http://mehrabooni-sedaghat.blogfa.com/

گوشی نو مبارک

خیلی ممنون سلامت باشی.

شهرزاد سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1387 ساعت 12:28 ق.ظ

سلامم بهار خانومی گل:
خوی؟؟
ببا ایول شما که همش پارک و گردشید...
باهات در مورد پارک ارم موافقم صد در صد...
زمونه عوض شده عزیزم...
آدما دیگه وقتی ندارن تا بخندند..
حیف..
الهی؛من این مینو خانوم رو ندیدم ولی تعریفشو زیاد از نیلوفر شنیدم..
خدا برای پدر و مادر گلش نگهش داره...
خیلی نازه..
رفتی خونه یه اسپند براش دود کن..
فدای تو.
فعلا....

سلااااام شهرزاد خانم گل.
قربانت من خوبم تو چطوری؟
همش که نه اما خب وقت کنیم می ریم :)
واقعا حیف نیست واسه هر چیزی وقت بذاری جز شادی و خنده :(
انقدر خوشگل و بامزس فقط باید ببینیش.
انشالله و همچنین پدر و مادرش و برای اون
چچچچشم
قربانت ممنون که سر زدی :)
راستی نیلوفرم بالاخره ظهور کرده انگاری ؛)

شاذه سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1387 ساعت 02:25 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

خوشحالم که خوش گذشته
ماشالا دخترک خیلی نازه:*)

خیلی ممنون.
عزیز دلمه. با چشمای قشنگت می بینیش. :)

مرجان سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1387 ساعت 04:56 ب.ظ http://www.00marjan00.blogsky.com

واقعا که خاطراتتون خیلی قشنگه
ممنون که نظر دادین
یه اسفند دود کنین
مردم چشم میزنن
خیلی ماهه
قربانتون مرجان

خیلی ممنون مرجان عزیزم.
قابلی نداشت.
هر صبح مامانش یه ختم قرآن واسش می کنه و ما هم که کیلو کیلو اسفند واسش دود می کنیم :)
با چشمای قشنگت می بینیش.
آپ کردی حتما خبرم کن.

سمیرا چهارشنبه 25 اردیبهشت 1387 ساعت 01:07 ب.ظ

راستی تکلیف فاکتور فتوکپی دانشگاه آزاد چی شد؟

مطئنی درست گرفتی؟! من نمی دونم از چی صحبت می کنی!!
فکر کنم این و می خواستی مال یه نفر دیگه بفرستی ؛)

هرمز ممیزی چهارشنبه 25 اردیبهشت 1387 ساعت 03:04 ب.ظ http://hmomayezi.persianblog.ir

سلام
همواره دلت شاد و لبت خندان باد !

سلام.
خیلی ممنون و همچنین شما

شهرزاد پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1387 ساعت 06:36 ب.ظ

سلامم بهار خانومی:
بدو یا آپپپپپم
بدو بدو..
فدای تو
فعلا....

سلام شهرزاد جان. ممنونم که خبرم کردی.
الانه میام :)

[ بدون نام ] شنبه 28 اردیبهشت 1387 ساعت 06:38 ب.ظ


ترو خدا بگو چند روز دیگه باید بیام و پارک ارم رو بخون
گفتی تولدت ۷ شبانه روزه ولی نگفتی این ۷ شبانه روز از کی شروع میشه
یه چیزیم که میگم سریع شروع میکنی به تیر اندازی
حالا بگو ما چیکار کنیم

امروز آپ می کنم. قول میدم :)

ققنوس یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 02:39 ب.ظ

تو قول دادی! بیا آپ کن! خواهش میکنم! تو نباید زیر قولت بزنی! تو آدم خوش قولی هستی! بیا آپ کن!


بیا دیگه! چرا نمیای؟


تو که هنوز نیومدی!

برقمون رفته بود اومدم بابا!!

اومدم می گم.

بابا اومدم چقدر صدا می کنی :)

سارا دوشنبه 30 اردیبهشت 1387 ساعت 10:38 ب.ظ http://sarasadr.blogfa.com/

چه دخمل خوشگلی
ازتون به دیدن بلاگم دعوت به عمل می اورم
تبادل لینک یادتون نره

با چشمای قشنگت می بینی.
حتما. الان میام.

صمیم شنبه 11 خرداد 1387 ساعت 10:23 ق.ظ

وووووووووووویییییییی چقدر این لپاش خوشگله با اون چشمای روشنش.
دختر نکن اینکارو!!!! لقمه لقمه دهنم میذارم قورتش میدم ها!!!!الهی فداشششششششششششش.

صمیم ذوقیده جواتیده!!!!

به به صمیم خانم از این طرفا!! احیانا راه گم نکردی؟
با چشمای قشنگت می بینی :)
تازه روز به روز خوشگلتر هم می شه ماشالله

بهار ذوقیده از حضور شما!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد