ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

تولدم

به خدا انقدر کار دارم اصلا نمی رسم آپ کنم.

حالا فعلا ولش کن:    می نویسم یادگاری       تا بماند روزگاری

                           گر نباشد روزگاری       این بماند یادگاری

                                                                                 شاعر: جواد

شنبه طبق معمول این اواخر اتفاقاتی تو شرکت افتاده بود که به شدت اعصابم خورد و داغون بود. به شدتم ناراحت بودم و با کسی حرف نمی زدم تا اشکم درنیاد و یه خورده بگذره. بعد هی مجید اومد و حرف زد و منم مجبور شدم از سایت بیرونش کنم و بعدم نشستم یه خورده گریه زاری کردم تا این اشکای دم چشمم بیان بیرون و اون عقبیهارم قورت بدم. بالاخره گذشت و برگشتیم خونه. قرار بود بریم سینما و شامم بیرون باشیم. من که داغون بودم. مجیدم هیچی نمی گفت. هی اون هیچی نگفت هی من هیچی نگفتم تا رسیدیم خونه. مجید نشست پای فوتبال. منم با غصه بیشتر رفتم رو تخت و در حالی که به شدت احساس کمبود محبت می کردم و دلم عین کوه سنگین بود، گرفتم خوابیدم. تا اینکه ساعت۸:۳۰ مجید بیدارم کرد و یه ذره آهنگ تولدت مبارک و برام خوند و گفت پاشو دیگه. رفتم واست کیک خریدم مهمون دعوت کردم تا یه ساعت دیگه هم میان... باید بگم خیلی خوشحال شدم. فکر کردم اصلا این روز واسش اهمیتی نداره. بهش می گم وقتی می بینی من انقدر ناراحتم بیا یه ذره نازم و بکش حالم بهتر شه دیگه :( . . . خلاصه که شب خوبی بود. جای شما خالی. 

 

 

پ.ن: فکر نکنید من خیلی گریه او هستما به خدا خیلی هم صبورم. اما شما که نمی دونید چی به من می گذره. فکر می کنم هر آدمی یه ظرفیتی داره. وایی به اون روزی که دیگه کاسه صبرش لبریز شه و واقعا نتونه تحمل کنه و فقط به اجبار جایی بمونه. من الان دقیقا همون حال و دارم.  

 

نظرات 6 + ارسال نظر
شهرزاد دوشنبه 16 اردیبهشت 1387 ساعت 11:59 ب.ظ

سلامم بهار خانومی گلم:
تــــــــــــــــــــولدت مبالککککککککککککککککککککک
اینم یه عالمه بوووووووووووووووووووووووووس
ایشالا همیشه شاد باشی و با عشق و علاقه زیر سایه حق و و پدر و مادرت زندگی کنی...
در زندگی به موفقیت و کامیابی برسی...
بابا بی خیال؛منم مثل تو همیشه روز تولدم این حالت تو رو دارم..حالا باز تو یه نفر نازتو میکشه من چی؟؟!۱:(((
نیومدی آپ کردم بخونی؛عقب نمونی..
خوشحال شدم..
فدای تو
فهلا...

سلام شهرزاد جان.
خیلیییییییییییییییییییی ممنون.
سلامت باشی دلبندم.
نه غصه من از روز تولدم نبود از کارم بود. به هر حال ممنونم. انشالله تو هم نازکش پیدا می کنی ؛))
چرا عزیزم خوندم اما نظراتت و نتونستم باز کنم تا برات نظر بذارم. دوباره میام.
:*

ققنوس سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387 ساعت 09:06 ق.ظ

ایشالا ۱۲۰۰ سال عمر کنی حاج خانوم!

سمیه هستم یک فسیل :) (۱۲۰۰ سال بعد)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387 ساعت 09:38 ق.ظ

سلایم
ما نمانیم و عکس ما ماند
کار دنیا همیشه بر عکس است
شاعر: اوس جواد فتو گراف
دیروز اومدم پست تولدتو خوندم و امروز پی نوشتشو
فکر کنم امروز روبراتریا
اما
اگر جویای احوال ما باشید معرضم
کماکان در حال ترکیدنیم هنوز :-))))
اقلیما رو ببوس
ف - ر - ا - ر - ر - - -

بابا فتوگراف :)

ای خدا رو شکر !!

داری می ترکی بازم از رو نمی ری!!!

شانس بیار تیرم بهت نخوره ---»

بید مجنون چهارشنبه 18 اردیبهشت 1387 ساعت 03:20 ق.ظ http://delhayebarani.blogfa.com

سلام علیکم
تولدت مبارک خانوم خانوما ان شائ الله تول نوه نتیجه هات!
روز تولدت واسه همه مهمه خانومی واسه گریه هم غصه نخور بعضی وقتا که آدم گریه اش می گیره دیگه بند نمی آد...

سلاااااااام بید خانم. کجایی بابا؟ در نظردونیتم که تخته کردی نمی شه یه حال و احوال کرد باهات :( حالا خوبی؟
خیلی ممنونم سلامت باشی :) یعنی عمر ما به اونجا هم می رسه؟!!
آره می بینی اولا می تونستم جلو گریم و بگیرم ولی الان نمی تونم هر جا باشه و بگیره دیگه گرفته :(

خیلی خوشحال شدم ممنونم که اومدی. :)

مرجان شنبه 21 اردیبهشت 1387 ساعت 08:43 ب.ظ http://www.00marjan00.blogsky.com

سلام من مرجان هستم
میدونین خاطراتتون خیلی قشنگه
ادمو وادار میکه تا اخرش بخونه
به وبلاگ منم یه سری بزنین
خوشحال میشم
قربانتان مرجان

سلام.
خیلی ممنون. لطف دارید.
حتما مزاحم خواهم شد.
شاد باشید.

بید مجنون شنبه 21 اردیبهشت 1387 ساعت 11:31 ب.ظ http://delhayebarani.blogfa.com

من کجا در نظردونیمو تخته کردم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

باور کن من اگه ده بار بیام نه بارش نظردونیت تعطیله. اصلا از خودت نمی پرسی این بهاره چرا واسه من نظر نمی ذاره!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد