ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

سپاس

خواهر گلم فرزانه و پسر خاله عزیزم فرزاد!

از نوشته های قشنگتون به مناسبت تولدم ممنونم. فکر می کنم هیچ هدیه ای تو دنیا به اندازه محبت نتونه شادم کنه. بابت بهترین هدایایی که به من دادید بی نهایت ممنونم.

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387 ساعت 04:45 ب.ظ

حیفمان آمد خورده افاضاتمان بر این پست زیبا درج نگردد
بنابراین بر آن شدیم تا بار دیگر روز تولد خوش یمنتان را شادباش گفته از خدای برایتان دو جین خواهر به خوبی فرزانه خانم
همچنین دو جین پسر خاله به نازنینی فرزاد خان برایتان
طلب کنیم و البته یک دوست چون من که مطمعنآ با داشتن چنین دوستی نیاز به دشمن ندارید

خیلی ممنون لطف کردی. ما تولدمون و هفت شبانه روز جشن می گیریم. شما هم تو این مدت هرچی می خواهی بیا و تبریک بگو و کادو بیار!! ما با آغوش باز پذیرا هستیم :)

من سه تا خواهر دارم یکی از یکی بهترن. فکر کنم بهترین خواهرای دنیا رو دارم. خدایا شکرت.

سه تا هم پسرخاله دارم که توشون فرزاد یه چیز دیگست. خدا حفظشون کنه.

دشمن هم یه دونه دارم که تو نمی شناسیش. یه تیر بهش زدم اما نمی دونم بهش خورد یا نه ؛)

(صد البته که شما دوست نازنینی می باشید)

فرزانه شنبه 21 اردیبهشت 1387 ساعت 03:20 ب.ظ

شرمنده میشویییییییییم...

دشمنت شرمنده باششششششششششد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد