ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

متنفر می شویم

این روزا انقدر همه چی بده که هیچی نگم بهتره فقط اینکه از کار بیرون متنفر شدم. انقدر بدم میاد که دلم می خواد تو یه صفحه فقط بنویسم متنفرم. متنفرم... فقط به خاطر مجید که دارم تحمل می کنم ولی از این اوضاع به اندازه تمام دنیا متنفرم.

یه اتفاق خوب هم افتاده. دیروز یه گوشی S500i خریدم. مشکی. کلی هم دوستش می دارم.

دیگه اینکه واسم دعا کنید این روزای لعنتی رو راحتتر بگذرونم. همش دارم ززرررررر می زنم و غصه می خورم. فکر کنم اگه یه کامپیوتر توپ و یه دوربین دیجیتال درجه یک بخرم استعفا بدم. (الهی آمین)  این اعصابمه ۸۸۸۸۸۸۸۸۸ اینم قیافمه   

نظرات 17 + ارسال نظر
دامنه رایگان دات کام+افزایش آمار یکشنبه 8 اردیبهشت 1387 ساعت 04:41 ب.ظ http://Www.33IR.Com


با سلام خدمت مدیر وبلاگ وبازدید کنندگان عزیز آن

این نوشته تبلیغ نیست:
بلکه یک نیاز هست برای کسانی که وبلاگ یا سایت دارند
حتما می پرسید چی؟
جواب این که: کسانی که وبلاگ یا سایت دارند حتما نیاز به بازدید کنندگانی دارند
که از وبلاگ یا سایت آنها دیدن کنند سایت Www.33IR.Com این مشکل را در حد توان

---- بدون فریب وسو استفاده از دیگران---

حل کرده

ثبت دامنه رایگان با پسوند دات کام برای اولین بار در ایران
و افزایش آمار وبسایت شما به صورت جالب بدون انجام کاری و امکانات دیگر

به سایت Www.33IR.Com رفته ودر صفحه اول یک نام برای خود انتخاب کنید

و مراحل را تا آخر بروید


گستاخ یکشنبه 8 اردیبهشت 1387 ساعت 04:42 ب.ظ http://gostakhi.blogsky.com

ما هر دو اینها رو داریم - خوبش هم داریم اما استعفا ندادیم - حالمان هم زیاد خوب نشد ! دلیل بهتر از این نبود برای استعفا ! - نیومدم که بیای سر بزنی به وبلاگم اما میخوام ببینم معرفتت چقدره !

خب اشتباه کردی؟ برو استعفا بده. ؛)

بابا جان اونا رو الکی گفتم جدی نگیرید. خودم خسته شدم از همه چی.

خیالت از معرفت من راحت باشه. بدون جواب نمی مونی :)

حمید یکشنبه 8 اردیبهشت 1387 ساعت 06:08 ب.ظ

نگو به خاطر مجید تحمل میکنم
بگو تا کامپیوتر و دوربین نخرم به خاطر مجید تحمل میکنم
عجب اااعصابی داری توِِ D-:

نه بابا اونا رو که الکی گفتم. فعلا این قسطای کوفتیمون و بدیم تموم شه تا ببینیم اصلا چیزی واسه خودمون می مونه یا نه :((

حمید یکشنبه 8 اردیبهشت 1387 ساعت 06:12 ب.ظ

آخ
یادم رفت بگم گوشیت مبارکه ه ه ه ه
پس بالاخره معلوم شد آقا مجید کادو تولد برای خانمش گوشی
گرفته
دستش درد نکنه

اولا سلامت باشی. بعدش نخیر خودم گرفتم. چرا همه فکر می کنن مجید گرفته؟ خب مگه من خودم کار نمی کنم :(((

نخیر دستم درد نکنه :(

یاسمن یکشنبه 8 اردیبهشت 1387 ساعت 08:20 ب.ظ http://mehrabooni-sedaghat.blogfa.com/

منو بگو دوربین دیجیتالم لنزش شکست!

:(

گستاخ دوشنبه 9 اردیبهشت 1387 ساعت 08:52 ق.ظ http://gostakhi.blogsky.com

ممنون با معرفت !

قابلی نداشت داداچ!

ققنوس دوشنبه 9 اردیبهشت 1387 ساعت 09:28 ق.ظ

ای بابا....
حالا اینقدر حرص نخور! (خیلی شعار مسخره‌ای بود نه؟) ولی این نیز بگذرد...
مبارکه ضمنا!

سعی می کنم. اما دوباره ماجرایی پیش میاد و باز قاطی می کنم. :(

خیلی ممنون. مال شما هم مبارک :)

مهران سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1387 ساعت 02:41 ب.ظ http://m-nezami.blogfa.com

سلام
مطالب زیبایی مینویسی
امیدوارم مطالب کتاب زندگیتونم زیبا باشه
خوشحال میشم سری به کلبه من بزنید
موفق باشید

سلام.
خیلی ممنون.
مزاحم می شم.

شاذه سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1387 ساعت 05:14 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

می فهمم چی میگی. منم از کار بیرون متنفرم. بدم نمیومد شاغل باشم. ولی یه چیزی مثل تایپ یا هرکاری که بتونم تو خونه بکنم.

نه بابا بهتر که شاغل نیستی. انقدر دغدغه و جنگ اعصاب داره که بیا و ببین.
شاد و سلامت کنار بچه هات باش و حالش و ببر. :)

عارفه سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1387 ساعت 11:10 ب.ظ http://www.a17.blogsky.com

سلام بهار جون
این روزا منم از همه چی متنفرم .دیگه اصلا حال و حوصله ندارم
گوشی جدید هم مبارک {گل}
به امید سبز بودنت
بای تا های

سلااام عارفه خانم. تو دیگه چرا به هم ریختی؟ از این روزای قشنگ مدرسه نهایت لذت و ببر. شایدم چون سال آخره دلت گرفته آره؟؟ اگه اینه که انشالله دانشگاه قبول شی و همچنان خوش و خرم اوقا شادی رو در کنار دوستانت داشته باشی.

سلامت باشی خیلی ممنون.

و همچنین. :*

شهرزاد چهارشنبه 11 اردیبهشت 1387 ساعت 12:00 ق.ظ

سلام بهار خانومی:
خوبی عزیزم؟؟
مبالککککککککککک گوشیت..
آخی الهی..خوب نرو سر کار مگه مجبوری؟؟؟؟!!!
البته تویی که همش بیرون بودی نمتونی دیگه تو خونه بمانی..دو روز بمانی کلافه میشی و حوصلت سر میره...
موفق باشی گلم..
بوووووس

سلااااام شهرزاد خانم. چطوری؟
خیلی ممنون. سلامت باشی.
چمی دونم. شاید آره شایدم نه. ولی امسال واقعا نمی تونم ترک کار کنم. زندگی سخت شده مادر!!
شاید راست بگی. البته اگه تو خونه بیکار بمونم آره کلافه می شم. ولی اصولا من آدمی نیستم که بتونم بیکار بمونم حتی اگه تمام وقتم تو خونه باشه. منظورم کار خونه نیست. آخه می دونی که من از هر هنرم ده تا انگشت می ریزه.

تو هم موفق و شاد باشی.

بید مجنون چهارشنبه 11 اردیبهشت 1387 ساعت 01:36 ق.ظ http://delhayebarani.blogfa.com

سلام
تولدت مـــــــــــــــبـــــــــارک.
چرا بهم ریختی دوباره؟
گوشی جدید هم مبارک باشه ببینم شماها خانودگی گوشی می خرین؟!

سلااااام بیدی جون. کجایی بابا نیستی!!!؟؟؟
خیلی ممنون. سلامت باشی.
چه کنم که هی من و به هم می ریزن و قاطی پاتیم می کنن :(
سلامت باشی. انگده خوشملهههه :)
اتفاقی بود بدون قرار قبلی. ولی فکر کنم فرزاد از رو دست من نگاه کرد ؛)

فرزانه چهارشنبه 11 اردیبهشت 1387 ساعت 10:52 ق.ظ

من بالاخره آپ کردم. هورااااااااااااااااااااااااااا...

چه عجب!!
الام میام.

اقلیما جمعه 13 اردیبهشت 1387 ساعت 04:40 ق.ظ

سلام خوبی ؟
نبینمت اینجوری!!!!
تو که اوضات خوب بود!! عیبی نداره،این روزا می گذرن و بعدا که یادشون بیوفتی به عکس العملای الانت می خندی!!!
خوش باشی
فعلا بای تا های

یه تئاتر بود که مرده می گفت: تو که اونجور اونجوری نبودی چرا اینجور اینجوری شدی؟ حالا حکایت منه. نه دلبندم قبلا هم همینطور بود اما صبر من بیشتر بود.
تو هم همینطور.
:*

شهرزاد جمعه 13 اردیبهشت 1387 ساعت 11:54 ب.ظ

سلامم بهاری جونم:
خوبی؟؟؟
بدو بیا آپمممم بدو بدو...
فدای تو..
بووووووووووووووس

سلام. مرسی که خبرم کردی. الان میام. :)

[ بدون نام ] شنبه 14 اردیبهشت 1387 ساعت 11:48 ق.ظ

سلام
این بار دیگه راس راسی تولدت مبارک
هدیه تولدت و بیا تو وبلاگم بگیر
راستی هیچوقت روز تولدت از مامی تشکر کردی به پاس رنجهایش ؟:-)
اگه نه امروز زمانشه
یا علی
... همونی که اقلیما گفته :-)))))

سلام. چطوری؟
خیلی ممنون. سلامت باشی :)
چشم الانه میام. دستتم درد نکنه.
نه واقعا تا حالا بهش فکر نکردم و فقط از هدیه ای که داده تشکر کردم.
علی یارت.

... بترکی خب :(

فرزانه دوشنبه 16 اردیبهشت 1387 ساعت 03:00 ب.ظ http://f-18.blogsky.com

بابا ما این همه از خودمون خوشحالی دربکردیم. هی ذوق کردیم که خانوم تولدشه بذار غافلگیرش کنیم اما برعکس شد. از پس تحویلمون گرفتی من که واقعا غافلگیر شدم. مگه آدم وقتی تولدش میشه بقیه رو یادش میره؟؟؟
منم فرزانههههههههههههههههههههههههههههههههه...

من که نمی فهمم چی می گی . مگه من کسی و یادم رفته؟!!!
اگه الان من و ببینی انقدر قیافم زاره که کلی دلت برام می سوزه. از بس کار دارم وقت سرخاروندنم ندارم. ولی جدی معنی حرف تو رو نفهمیدم. :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد