ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

متولدین اردیبهشت

اردیبهشت به معنی فرشته کوهساران از زیباترین ماههای سال است. بهترین ماه برای سفر به شیراز به خاطر گلهای یاس و بهارنارنج، کاشان  به خاطر گلاب گیری و شاهرود به خاطر دشت شقایقش و بسیاری از شهرهای دیگه که الحمدلله کم نداریم. نماد این ماه گاو نره و بزرگترین اتفاق تو این ماه تولد خودمه که داره شونصد سالم میشه.    

ویژگی‌ها و خصوصیات‌ کلی‌ متولدین‌ اردیبهشت‌ ماه‌:
صبور، با پشتکار و قابل‌ اعتماد، مهربان‌، دلسوز و با محبت‌، با استقامت‌، مصمم‌ و قاطع‌، آرام‌،
 خونسرد و اطمینان‌ بخش‌

جنبه‌ منفی‌ شخصیت‌ متولدین‌ اردیبهشت‌ ماه‌:
حسود و انحصار طلب‌، غضب‌ آلود، انعطاف‌ناپذیر و یک‌ دنده،‌ لذت‌ جو، خودخواه‌ و آزمند

البته خدایی دیگه هر چی باشم آزمند نیستم.

علاقمندی‌ها: ثبات‌، جلب‌ توجه‌، چیزهای‌ طبیعی‌، زمان‌ کافی‌ برای‌ تفکر و بررسی‌، آرامش‌ خیال‌، تفریح‌ و خوشی‌.

بیزاری‌ها: بی‌نظمی‌، ناآرامی‌، تحت‌ فشار قرار گرفتن‌، وادار به‌ انجام‌ کار دشوارشدن‌، چیزهای‌ مصنوعی‌ یا «ساخت‌ دست‌ بشر»، عجله‌ کاری‌ و کارهای‌ هول‌ هولکی‌،در خانه‌ ماندن‌.
 

اینایی که نوشتم همشون شامل خودم نیست اما چون کلیه دیگه نوشتم مثل ماههای دیگه.

 

                      تولدم مبارک

                       

                               

نظرات 10 + ارسال نظر
ققنوس یکشنبه 1 اردیبهشت 1387 ساعت 02:46 ب.ظ

تولد شونصد سالگیت مبارک!
راستی! چند سال جهشی رفتی؟ شونصد نبودی که!

نمی دونم. ولی احساس شونصد ساله ها رو دارم مادر جان

خدایااااااااااااا چرا اینقدر زود پیر شدم :(

نرجس دوشنبه 2 اردیبهشت 1387 ساعت 10:41 ق.ظ

پیشاپیش تولدت مبارک

خیلی ممنون نرجس جان.
لطف کردی. :)

حمید دوشنبه 2 اردیبهشت 1387 ساعت 12:03 ب.ظ http://naslebartar.blogsky.com

سلام
تولد همگی متولدین این ماه مبارک
بیش از همه تولد تولد تولد خودت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک

اووووووووووووه اوه اوه ( آهنگین خوانده شود جهت شلوغ بازیهای موقع دست و رقص) :)

مچچچکرم :)

شهرزاد دوشنبه 2 اردیبهشت 1387 ساعت 10:06 ب.ظ

سلامم بهار خانومی گل:خوبی عزیزم؟؟؟
تفلدت مبارکککککککککککککککککککک!!!
چه عکس خوشگلی داره این ماه..خیلی قشنگه...
خدایی شخصیت جالبی دارید..
من بیشتر دوستام اردیبهشت مااهی هستند...
تولد مبارک بازم..
راستی بهار خانومی یه کمکی ازت می خواستم..
تو وب من یه لینک هست به نام آسمان..
این بنده ی خدا از همان جایی که شما این قالب وبتو گذاشتی اونم گذاشته ولی مشکل عمدش اینه که فنتش بهم ریختسسس
مخصوصا فنت آرشیوش...اگر میدونی مشکل از کجاست به این دوست من کمک بکن خواهشن چون هیچ کس بلد نبود چه کار کنه...
یا نه به خودم بگو براش درست کنم..
پیش کسانی هم که از قالب های همین فرد استفاده کرده هم رفته و حاضر نشدند بگم مشکل از کجاست..
به هر جهت اگه میدونستی یا نه اصلا متوجه منظور من نشدی به این وب یه سر بزن..
ممنون گلم..
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس:)))
راستی یه وب دیگه هم زدم به نام هزاتوی تنهایی..خواستی اون جا هم برو..لینکش تو وبم هست..
مرسی عزیز دلم..
فهلا...

سلام شهرزادی؟ خیلی ممنون. تو خوبی؟
مچچچچکرم.
آره قبول دارم. خیلی باحالیم. ( از زبان از خود راضی)

والله من تو قالب نویسی هیچ سررشته ای ندارم. بگو یه بار دیگه همون قالب و کپی کنه و تو ویرایش بیاره شاید جواب داد. یا از یه قالب دیگش استفاده کنه. شرمنده دیگه اگه می دونستم دریغ نمی کردم. :(

حتما میام ببینم چطریه این وب جدیدت. :)

حمید سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387 ساعت 05:28 ب.ظ http://karaj400.blogsky.com

سلام ( گل )
عذر خواهم برای کامنت بی ارتباط با مطلب شما
در پی دوستانی که بر مطلب باور من پیام گذاشته اند به وبلاگ شما رسیده ام
قصدم از گذاشتن این پیام
1 تشکر از شما برا ی لطفی که به من داشته اید و
2 دعوت از شما برای بازدید مجددتن از وبلاگم
با آرزوی بهترینها برایتان
حمید

سلام.
خواهش می کنم. ما که با هم این حرفارو نداریم. شما نمی گفتیدم من بازم میومدم و سر می زدم. با این حال از دعوتتون ممنونم.

شاذه چهارشنبه 4 اردیبهشت 1387 ساعت 02:40 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام بهار جونم
تولدت مبارک :*)

سلااااااااااااااااااام شاذه خانم. کجایی بابا؟
خیلی ممنون. خیلی زیاد خوشحال شدم. :)))))))))

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1387 ساعت 09:33 ق.ظ

سلام
مشکلی که در رابطه با باز شدن صفحه وبلاگ من بود رفع شد
ممنون از تذکر و راهنمایی شما

سلام.
خواهش می کنم. قابلی نداشت.

اقلیما پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1387 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام
خوبی؟
مثه همیشه عالی!!
چه کارت کنم دوست خودمی دیگه!!
به اقا سلام برسون.نی نی رو ببوس.
فعلا بای تا های

سلام.
اقلیما جان خوبی؟ اشتباه گرفتیا. کدوم نی نی!!!!؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] یکشنبه 8 اردیبهشت 1387 ساعت 12:37 ب.ظ

همونی که اقلیما گفته

همونی که به اقلیما جواب دادم. ؛)

سمیرا چهارشنبه 25 اردیبهشت 1387 ساعت 01:03 ب.ظ

تولدت مبارک!
خیلی دوست دارم ببینمت. بخصوص از این که می بینم فضای وبلاگت شادتر شده!
خوشحالم در حین اینکه آینده رو داری از حالت هم لذت می بری
خلاصه اینکه: به به. به به.ممنون

خیلی ممنون.
بازم ممنون. دل به دل راه داره.

به خاطر حضورت ازت تشکر می کنم و برات آرزوی سلامتی دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد