ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

انگار خدا پیشاپیش عیدی ما رو داد. حال آمنه خوبه خوب شده. دوباره شده همون دوست شاد و شنگول من. درمانش روند کندی رو طی کرد اما خدا رو شکر که مشکلش کاملا برطرف شد. خدایا یک دنیا ممنون.

سالی که گذشت برای من و مجید سال خوبی بود اما اطرافیانمون اونقدر به مشکل برخوردند که دیگه شیرینی روزهای قشنگمون رنگ غم و مشکلات عزیزانمون و گرفت. انشالله امسال ریشه همه مشکلاتو این موشی که داره از راه می رسه بخوره و از بین ببره. می دونید که سال جدید سال موشه.

خونه تکونی ما هم تموم شد. از هفته پیش بخاری و جمع کردیم و باز خوردیم به سرما و بازم شبا سوییشرت می پوشیم و می خوابیم. یعنی اگه مورتاز ندیدین ما رو که ببینید معنیش و می فهمید. مجید می گه می خواهی بخاری و بیارم وصل کنم می گم ولش کن یه شبا خونه ایم اونم یه خورده لباس بیشتر می پوشیم تموم می شه.

یه اتومبیل پراید تو پشت بوم خونه همسایه ماست. من نمی دونم اون ماشین و چطوری بردن تو پشت بوم اما خدایی خیلی خنده داره.

این چند روزه از بس کامپیوترم و ترکوندم و هی زنگ زدم به پسرخالم که حالا چیکارش کنم دیگه خجالت می کشم دوباره زنگ بزنم. از پشت این تریبون بهش می گم که شرمنده اخلاقتم. نباید انقدراستاد می شدی که شدی و بدبختانه گرفتار همچو منی هم شده ای.

هر موقع من میام تندتند کار کنم یه کاری می کنم که ده برابر وقتم و می گیره. امروز صبح تند تند داشتم موهام و سشوار می کشیدم که یه دفعه دستم خورد به ژل و شوتش کردم زیر تخت. فکر کردم همین جلو ملوهاست هی دست کشیدم دیدم نه خبری نیست. خم شدم زیر تخت و ببینم دیدم رفته وسط تخت یه عالمشم ریخته رو زمین و لبه پتو و کشوهای دراور... فکر کردین من اون موقع عصبانی شدم؟ معلومه که نه. خیلی هم ریلکس همشو پاک کردم. مگه کار دیگه ای هم می تونستم بکنم.

راستی یه رسم جالب اینه که می گن موقع سال تحویل غذایی درست کن که توش رشته داشته باشه. تو اون سال کارات راست میاد و پرگره و لاینحل نمی شه. می خواهید بگید خرافاتیه یا هرچی. من این کار و می کنم. یه آش رشته خوشمزه. البته رشته پلو سوپ رشته دار و از این دست غذاهارم می شه گذاشت اما آش رشته خوشمزه تره.

حالا فعلا اینا باشه تا فردا که بیام اساسی خداحافظی کنم.

پ.ن: با تشکر فراوان از حمید عزیز به خاطر آدرسی که بهم داد تا برم و قالباش و ببینم و منم به مناسبت عید این یکی رو انتخاب کردم.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
عارفه دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 03:10 ب.ظ http://www.a17.blogsky.com

سلام بهار جوووووووووووووووووونم
خوبی خانومی؟
مبارک قالبت . خیلی خوشگله
پیشاپیش هم عید رو بهت تبریک می گم
بوووووووووووووووووووووووس
بوووووووووووووووووووووووووووووس

سلام عارفه جان.
خیلی ممنون.
سلامت باشی.
منم هم نوروز و بهت تبریک می گم و آرزوی سالی خوش توام با سلامتی و شادی و موفقیت برایت آرزومندم.

عارفه دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 03:11 ب.ظ http://www.a17.blogsky.com

بهار بدووووووووووووووووووووووووووووووو که به یه بازی دعوتت کردم
منتظرتم
زود بیا....

چشم اومدم. از دعوتت هم ممنون.

کاوه - روزمرگی دوشنبه 27 اسفند 1386 ساعت 07:00 ب.ظ

انشالله عید خوبی رو داشته باشید در کنار همه اونایی که دوستشون دارید

در پناه دادار پایدار

خیلی ممنون.
سال خوب و تعطیلات خاطره انگیزی رو براتون آرزومندم.

حمید سه‌شنبه 28 اسفند 1386 ساعت 01:06 ب.ظ http://karaj400.blogsky.com

سلام
فرارسیدن بهار و سال نو بر شما و خانواده و همه دوستانی که این کامنتو میخونن مبارک
برایتان سالی سرشار از عشق و شادی و سلامت و برکت
آرزومندم

سلام.
من هم آرزوی سالی خوش برای شما دارم.

عیدتان مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد