ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

کاشکی اینجوری نبود

عیدیهامون و نصفه نیمه داده. هیچ کس از حق خودش دفاع نمی کنه. البته من حتما موقع حقوق گرفتن باقیموندشم می گیرم. اما بقیه فقط بلدن پشت سرش حرف بزنن. همین که میاد بازم جلوش دولا راست می شن. اعصابم از این خورده. از سکوت اینا و بی پروایی اون. امسال حقوق هیچ کس و زیاد نکرد فقط مال من و زیاد کرد اونم چون دخترش عروسی کرد و رفت و من دست تنها شدم. دیگه بقیه همون حقوق پارسال و می گیرن در حالیکه امسال به جای یکبار سه بار قیمت همه چیز بالاتر رفت. راست می گن که مظلوم خودش اجازه می ده در حقش ظلم کنن. همش به خاطر نبودن شغل مناسب تو جامعس. هر کی می خواد همونی و که داره دو دستی بچسبه. حتی با بدترین شرایط. من اعصابم به هم می ریزه از سکوت تک تکشون. در حق من اجحافی نشده اما واسه بقیه رو که می بینم اعصابم خورد می شه. هر کاری می گه انجام می دن. انگار بلد نیستن نه بگن. نمی دونم غرور من زیاده یا اینا زیادی خودشون و پست می کنن. من کلا زیاد تحمل امر و نهی شنیدن و ندارم. شاید واسه همینه که همیشه ترجیح می دم واسه خودم کار کنم اما اینا نمی دونم چطوری تحمل می کنن. خدا رو شکر کار من کامپیوتریه و اون از هیچیش سر در نمیاره و کاری به کارم نداره. واسه همین اینجا راحتم. دو دفعه یکی بخواد بهم دستور بده می ریزم به هم. شاید اونا هم اینجورین اما تحمل می کنن. بعید می دونم. اگه بودن قطعا شرایط و تغییر می دادن. مثل یک نظافت چی همه جا رو تمیز می کنن. کارایی که در شانشون نیست انجام می دن. اگه شغلشون این بود حرفی نبود اما الان چرا این کارا رو می کنن؟ آخه واسه کی؟ دلم می سوزه. حالا با همه این شرایط انصافه که حقشون و کامل نده. فکر کرده اگه از هرکی یه لقمه بکنه چقدر گیرش میاد. روزی رو خدا می رسونه. برکت و از کاراش برده. پارسال 12 میلیون خرج بیمارستان داد. 70 سالشه. دیگه کی می خواد به فکر آخرتش باشه. اینقدر حلال و حروم کردن و چطور می خواد جواب بده. همش درگیر زد و بند و زیرآب زنی و نامه نوشتن واسه این و اونه. اسمشم پیشکسوته. خدا نیاره اون روزی رو که این الگو باشه. من و یاد کارتون اسکروچ میندازه با همون کارگر فقیری که براش کار می کرد.

    

نظرات 4 + ارسال نظر
حمید چهارشنبه 22 اسفند 1386 ساعت 07:46 ب.ظ

موافقم با افاضاتتان و در ستیز هر روزه با مال مردم خورها
هرچند گه گاهی به نیکی به این مطلب میرسم که( آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است با دوستان محبت با دشمنان مدارا ) شاید همکاران شما ازترس نبرد همیشه محکوم به شکست است
که مدارا میکنند
ولی ای کاش این جوری نبود

من همیشه می گم خودتون پرروش کردین. از اول با هر کسی هر جور رفتار کنی همونقدر ازت توقع خواهد داشت.

نمی دونم شاید چون مدیر بداخلاقی نیست بچه ها خیلی مدارا می کنن. گرچه به نظر من اینا هیچ ربطی به هم ندارن. مرتب کلک زدن و زیرآبی رفتن و حق کشی کردن تلخیش اونقدر زیاد هست که خوش اخلاقیش و تحت الشعاع قرار بده.

و به قول شما ای کاش اینجوری نبود. نه اینجا و نه هیچ جای دیگه.

نرجس پنج‌شنبه 23 اسفند 1386 ساعت 10:33 ق.ظ http://narjess.persianblog.ir

این آدمها یه جو وجدان ندارند!

نه وجدان نه انصاف و نه درک آدمیت!

حمید پنج‌شنبه 23 اسفند 1386 ساعت 12:46 ب.ظ

http://ir-blog.blogsky.com

نیم من جمعه 24 اسفند 1386 ساعت 04:38 ب.ظ http://sozedard.blogfa.com/

باد منطق میوزد . اما من دوست دارم لخت باشم . باد منطق بگذارد بوزد . به من چه .

ظاهر زمانه ما منطقی است . سخت و سنگین . همه میتوانند . منطقی و جدی و ظاهری رسمی داشته باشند . هر چند درونشان غوغهایی برپا باشد .

مردم وقتی از خانه بیرون میآیند . تن لخت درونشان را با لباس رسمی میپوشانند . تا لختی درونشان پیدا نباشد .

من هم این چنینم . اما در فضای مجازی دوستا ندارم . رسمی و جدی کاذب باشم . میخواهم حرف بزنم . لخت باشم . تا لختی درونم را ببینی . تا وقتی به خانه مجازیم می آیی . لباسهایت را در بیاوری . تو هم لخت شوی . و حرفهای درونت را لخت مادر زاد بزنی . آخه من و تو که با هم تعارف نداریم .

چون من میدانم . در لختی درونت چه غوغایی برپاست . زود باش لخت شو . هوس دارم . لختیت را ببینمت . جاذبه هایت را پنهان نکن .

من اکنون لخت هستم . دکمه هایت را باز کن ................. لخت شو

معنی کلام شما را را به درستی درک کردم اما این طریقه نوشتن را دوست ندارم و به هیچ عنوان موافق توصیف اینچنینی نیستم. بیان کردن حرفهای دل را زیباتر هم می توان توصیف کرد.

کامنت شما را این بار تایید می کنم اما لطفا دیگر تکرار نشود که از تاییدش معذورم.

متشکرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد