ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

روی زمین یا زیرمین

برای اربعین مادربزرگم هر سال شوله زرد می پزه. امسال هم مثل هر سال ما شاد و خرم نرم و نازک چست و چابک رفتیم اونجا. همیشه با مترو می ریم. ایندفعه مجید گفت بیا با این اتوبوسای BRT بریم روزه تعطیله و خیابونا خلوته از رو زمین بریم بهتره. خلاصه رفتیم و خیلی هم سریع رسیدیم. خونه مادربزرگمم همه جمع بودن و جای شما خالی حسابی خوش گذشت. تا اینکه عصر شد و ما اومدیم برگردیم. باز دوباره سوار این اتوبوسای انقلاب شدیم و تو خود انقلاب پیاده شدم می بینم ای بابا از مجید هیچ خبری نیست. هی توی اتوبوس و می بینم و این ور و اون ور نه خیر نیست که نیست. فهمیدم مترو پیاده شده. منم که الحمدلله قاطی...نگو مجید حر پیاده شده. البته ما همیشه پاستور پیاده می شیم. اینم من و می بینه که همچنان خوش و خرم سوارم و به راهم ادامه می دم. می فهمه یه ایستگاه زودتر پیاده شده. بدو بدو خودش و می رسونه پاستور به خیال اینکه من اونجا منتظرشم اما از من خبری نیست. اونم هی این ور اون ور و نگاه می کنه و دیگه می ره سوار مترو می شه. بعد میاد تو کوچمون منتظر من میشه. آخه قرار بود بریم خونه مادرش. منم بدو بدو باماشین خودم و می رسونم و می بینم مجید تو کوچه داره قدم می زنه. هی فکر می کردم الان اون یه چیزی به من می گه یا من یه چیزی بهش بگم. بهتره خودم دست پیش بگیرم. در نتیجه(با ملاطفت) گفتم: تو کجایی عزیزم. معلومه؟ صبح یه ساعت میگی با ماشین بریم نه مترو پس چرا اونجا پیاده شدی؟ می گه اِ راست میگیا. من فکر نمی کردم تو یادت باشه. اصلا خودمم یادم رفته بود. بعدم که گفت چقدر دوییده کلی بهش خندیدم. (شدت عصبانیتمون و دارید دیگه) در خونه مامانشینا باز بود. می گم نرفتی تو؟ می گه نه برم چی بگم. می گن زنش و ول کرده تو خیابون. . . اینم حکایتی شد. باز خدا رو شکر جفتمون سالم رسیدیم.

 

پ.ن: کامپیوترم همش ریست می شه هیچ کاری نمی تونم بکنم. تا درست شد میام بهتون سر می زنم. اینم با کلی التماس دعا نوشتم. ای خدا از دست این سیستمای له شده. کامنتارم بدون جواب تایید کردم فرصت جواب بهم نمی ده. شرمنده.

 

نظرات 7 + ارسال نظر
نرجس یکشنبه 12 اسفند 1386 ساعت 04:45 ب.ظ

به به
عجب ماجراهایی داشتید

:)

حمید یکشنبه 12 اسفند 1386 ساعت 06:46 ب.ظ http://karaj400.blogsky.com

عجب سرگذشتی داشتی گلبهار
شنیدم سیم کارتهای اپراتور اول قراره ۱۲۰ هزار تومن شه
اگه راست بود تورو خدا دوتا شو بخرید که اگه بازم از این اتفاقا افتاد راحت همو پیدا کنید

بازم بدجنسی کردیا. ببین یه مثقال آبروی ما رو چطوری می بری.
شما مرفهین بیدرد از حال ما زیر خط فقریا که خبر ندارین. حق دارین اینا رو بگید. ؛

شهرزاد دوشنبه 13 اسفند 1386 ساعت 12:08 ق.ظ

سلامم بهار جون:
خوبی عزیزم؟؟
بابا شما دوو تا برای خودتون نابغه اید؛خودتون رو دست کم نگیرید...
منم اینگده شوله زرد دوست ودارممممممممممممممم که نگو ابجی...
ایشالا کامیت زود حالش خوب بشه...
فدای تو..
بووووووس

سلاااااااااااام شهرزاد جونم.
ببین اینجوری نگو دیگه من از خودم ناامید می شم خب. :(

جای شما هم می خورم :)

عارفه دوشنبه 13 اسفند 1386 ساعت 08:11 ب.ظ http://www.a17.blogsky.com

سلام بهار جون
پس حسابی خوش گذروندین و از دست هم خندیدین
شاد باشی
بووووووووووووووووووس
بوووووووووووووووووووووووس

سلام عارفه خانم گل.
آره دیگه خدایی مگه به این شاهکارا می شه نخندید.
:*

کاوه - روزمرگی سه‌شنبه 14 اسفند 1386 ساعت 10:43 ق.ظ

سلام بهار عزیز

اون روزی بعد از مدتها و برای اولین بار سوار این تاکسی ون ها شدم . اونقد حال داد. نیست همش تنهام وقتی توش بودم احساس میکردم با فامیلامون داریم میریم پیک نیک.

حالا هوس کردم انشالله یه روز مرخصی بگیرم برم بازم با اونا یه سفر درون شهری داشته باشم. میبینی بچه چطور عقده ای شده .

در مورد مطلب قبلیت کلی حرف دارم ولی الان سرم شلوغه. انشالله یه وقت دیگه.

روز خوش

سلام آقا کاوه. کم پیدایی. خوبی؟
حالا که انقدر خوشحال میشی همیشه با ون برو این ور اون ور. :)

خوش بگذره بهت.

انشالله.

سلامت باشی.

شاهین سه‌شنبه 14 اسفند 1386 ساعت 12:54 ب.ظ http://niloofar-eshgham.blogfa.com

سلام

این گل هم هدیه من به تو

____________***__*_****
____________**__**_____*
___________***_*__*_____*
__________****_____**___******
_________*****______**_*______**
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______*
________******_____*_______*
_________******____*______*
__________********_______*
__***_________**______**
*******__________**
_*******_________*
__******_________*_*
___***___*_______**
___________*_____*__*
_______****_*___*
_____******__*_**
____*******___**
____*****______*
____**_________*
_____*_________*
_____________*_*
______________**
______________*
.
.
.
.
.
یه وسیله برات گذاشتم بهم سر بزنی منتظرتم
°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_______________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~
~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....در ضمن اگه لوگو خواستی من لوگو
درست می کنم برای وبلاگهایی مثل شما البته مجانی اگه خواستین بهم بگین ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....

موفق باشین
بای

خیلی جالب بود. ممنون.

شما هم موفق باشین.

محمد چهارشنبه 15 اسفند 1386 ساعت 05:28 ق.ظ http://delle.blogsky.com

سلام خوبی عزیز
می دونی اپ کردم با یه چیز جدید می پرسی چی بیا خودت متوجه میشی و شایدم کلی خوشحال البته این یه پیش دستیه ها بیا متوجه میشی و شایدم یه کم تعجب کنی
اره عزیز بیا که منتظرتم
یادت باشه این مخصوصه بو بچ بلاگ اسکای هست و منم فقط این بچه هارو به وبلاگم دعوت می کنم پس بیا تا این خبر از دهن نیوفتاده
به امید دیدار

سلام.
میام بهت سر می زنم.
این کله هارم واقعا فقط تو می تونی بذاریها. از کجا کشف کردی؟
راز است آیا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد