ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

متولدین اسفند

این عکس هم مال متولدین اسفنده. تولد همشون مبارک. انشالله سالهای خوبی رو در پیش رو داشته باشن.مادر منم متولد همین ماهه. فکر می کنم مهربونیشون بیش از اندازس. اونقدری که همه رو پر رو و پرتوقع می کنن. البته مادر من اینجوریه. بقیه رو نمی دونم. انشالله که خدا حفظشون کنه.

 

ویژگی‌ها و خصوصیات‌ کلی‌ متولدین‌ اسفند ماه‌: خلاق‌، با قدرت‌ تخیل‌ قوی‌، حساس‌، زود رنج‌، دلسوز و با احساس‌
دل‌ رحم‌، رئوف‌، رحیم‌ و مهربان‌
از خود گذشته‌، فداکار، نوع‌ دوست‌، بی‌تجربه‌، غیر مادی‌ و معنوی‌
شهودی‌، همدل‌ و هم‌ فکر

جنبه‌ منفی‌ شخصیت‌ متولدین‌ اسفندماه‌: واقع‌ گریز، گریز گرا و ایده‌آلیستی‌
مرموز، تو دار، پنهان‌ کار، دو پهلو و مبهم‌
سست‌ اراده‌ و به‌ راحتی‌ تحت‌ سلطه‌ قرار گیرنده‌

حیوانی‌ که‌ در ارتباط با ماه‌ تولد شماست‌، ماهی‌ است‌ (دو ماهی‌ که‌ در دو جهت‌متفاوت‌ در حال‌ شنا هستند) سالیان‌ سال‌ است‌ که‌ ماهی‌ یک‌ منبع‌ اصلی‌ غذایی‌ برای‌انسانها محسوب‌ شده‌ است‌ و در مسیحیت‌ این‌ دو ماهی‌ نشانگر تنش‌های‌ درونی‌متولدین‌ اسفندماه‌ است‌.

رنگ‌ محبوب‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ اسفند ماه‌ «سبز آبی‌ ملایم‌» است‌.


 

        تولدتون مبارک

 

نظرات 3 + ارسال نظر
یه کوچولو آقاییش چهارشنبه 1 اسفند 1386 ساعت 12:16 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

سلام..چه جالب مامانه منم متولد اسفند و دو روز دیگه تولدشه...با اجازه اینارو برداشتم..روز تولدتش بذارم

سلام.
مامان من همین امروز تولدشه. :)
خواهش می کنم. از طرف من بهشون تبریک بگو. انشالله همیشه سلامت باشن و شما هم زیر سایه پرمهرشون روزگار و با دل خوش سپری کنید.

حمید چهارشنبه 1 اسفند 1386 ساعت 12:55 ب.ظ http://bavar.coo.ir

سلام
تولد متولین این ماه صمیمانه مبارک باد
خصوصاتولد مادر بزرگوارتان
و
عزیز ترین من (همسر مهربانم)
ممنون از این پست مفید

سلام. خدا رو شکر ظهور کردی. خوشحالم.
خیلی ممنون.
تولد خانم گل شما هم مبارک. امیدوارم سالیان سال در کنار هم با خوبی و خوشی زندگی کنید و همیشه قدر هم و بدونید.

اقلیما جمعه 3 اسفند 1386 ساعت 12:02 ق.ظ

سلام
خوبی خانوم؟؟
آقا خوب هستن؟؟؟
کمی!زیاد نیستی!!!
من به این جور موضوعا علاقه دارم بعد هی میام می بینم یو هم در موردشون مطلب می ذاری.
دستت درد نکنه!!
خوش باشی
فعلا بای تا های

سلام اقلیما جونم. من خوبم اما آقامون سرما خورده و امروزم مرخصیه
:(
شرمنده این ماه واقعا سرم شلوغه.
من اوایل هرماه عکس اون ماه و با یه توضیح کوتاه از طالع بینیش می نویسم. خوشحالم که خوشت اومده.
مرسی که اومدی.
:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد