ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

ولنتایین

من واسه ولنتایین هیچ کاری نکردم درست برعکس پارسال که همه کار کردم. امسالم می خواستم، اما چون همش مجید باهام بود فرصت خرید هدیه پیدا نکردم. تصمیم گرفتیم شب بریم بیرون یه دوری بزنیم و شام بخوریم و برگردیم. عصر عاطفه اومد و گفت که می خواد بره خرید عید و گفت که با ما میاد. ما هم گفتیم بیا. نمازمون و خوندیم و زدیم بیرون. حسابی خرید کردیم البته ما که نه عاطفه. بعدش مجید یه شال برام خرید. بعد گفت حالا بریم تو یه کت شلوار واسم بگیر. منم گفتم آره حتماً پررو!!! این تازه عوض کادوی پارسال منه که تو هیچی نگرفتی. خلاصه دیگه شب خوبی بود. رفتیم یه جا رسیدیم. یه طرف خیابون رستوران بود طرف دیگه پیتزایی. اما چون مهمون مجید بودیم رفتیم رستوران و ... رستوران که چه عرض کنم عین آشپزخونه بود ولی انصافا غذای خوشمزه ای داشت. همیشه که نباید رفت جاهای باکلاس. بی خیال بابا هر جا دستت اومد برو. راستی فیلم پارک وی و دیدیم. چقد چرت و مزخرف بود. فقط اعصاب آدم و خورد می کرد. اگه ندیدین هیچ وقت نبینید.

صبح جمعه عین این پیرمرد و پیرزنا صبح خروس خون بیدار شدیم نمازمون و خوندیم. مجید رفت نون گرفت و صبونه که چه عرض کنم از بس زود بود انگار سحری می خوردیم. بعدم رفتیم افتادیم به جون اتاق خواب. تخت مختینا رو باز کردیم آوردیم بیرون پرده ها شوت شدن تو لباس شویی. دو بار در و دیوار و تمیز کردیم حسابی برق افتاد.( این کارو با رخشا بکنید حالش و ببرید) کمدا رو ریختیم بیرون و از اول جمع کردیم. لباس زمستونیهارم گذاشتیم تو چمدون. فقط سه چهارتاش و گذاشتیم بمونه. یه خورده هم وسطش سر و کله هم می زدیم. ده دفعه قهر کردیم و آشتی کردیم از این الکیا. ناهارم املت خوردیم. باز دوباره هی جون کندیم تا شب شد. چون خیلی کار کرده بودیم دیگه برای شام از خودمون پذیرایی نمودیم. تا مجید بره حموم و بیاد یه جوجه کباب خوشمزه درست کردم تا روی آشپز دیروزی رو کم کنم. بعدم دیگه شهریار و دیدیم و گرفتیم خوابیدیم.

امسال خونه تکونی رو زود شروع کردیم. پارسال گفتم تازه اومدیم دیگه کار خاصی ندارم. خلاصه هی کار ندارم، کار ندارم، نمی دونید مجید این خونه رو چیکار کرد. ریخت همه چی و بیرون و ده بساب. اعصابی از من خورد کرد که بیا و ببین. ماهی و سبزمون و ساعت 12 شب عید خریدیم. امسال دیگه درس عبرت شد. زود شروع کردیم که واسه هفته آخر کاری نداشته باشیم و فقط بریم بگردیم انشاللللللله. 

     

نظرات 7 + ارسال نظر
حمید شنبه 27 بهمن 1386 ساعت 05:45 ب.ظ http://bavar.coo.ir

انشاللللللله

مرسی :)

[ بدون نام ] یکشنبه 28 بهمن 1386 ساعت 06:23 ق.ظ

حالا دیگه وبلاگ نقد و انتقاد راه میندازی خیلی واست متاسفم

نه بابا من چی کاره ام که همچین وبلاگی راه بندازم.
ای کاش خودت و معرفی می کردی و می گفتی رو چه حساب اومدی یقه من و گرفتی.

گردن ما از مو باریکتر. فقط یادمه یکی اومد و ازم خواست در مورد وبلاگ من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم به نقد بشینیم که چون از نقدش خوشم نیومد از خودش انتقاد کردم و برگشتم.

بودا منی ماجرا.

فقط بیا بگو کی هستی و چرا اینجور فکر کردی و چرا قبل از اینکه دوستانه از خودم بپرسی این برخورد و داری؟

شاذه یکشنبه 28 بهمن 1386 ساعت 05:46 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلاام
خونه تکونی دوس دارم! حال می کنم همه جا رو بریزم بیرون تمیز کنم. ولی اگه دو نفری باشه خییییییلی بیتره!

سلام شاذه جونم چطوره؟
راست می گی اگه می خواستم تنهایی بکنم پدرم درمیومد.
کار بیرون کار خونه. آشپزی خونه تکونی وایی مخم سوت کشید.

اما خدایی وقتی همه جا تمیز می شه خیلی کیف داره :)

سمیر یکشنبه 28 بهمن 1386 ساعت 09:21 ب.ظ http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

قلبم اگر چز عاشقی خبط و گناهی کرده بود
بی شک هزاران سال قبل پیش از تولد مرده بود
یا حق

قشنگ بود. مرسی.

نرجس دوشنبه 29 بهمن 1386 ساعت 09:55 ق.ظ http://narjess.persianblog.ir

آخ نگو تو را خدا.....
من امسال کلی کار دارم ولی اصلاً حوصله ندارم...........
این دعوا ها و قهرها وحشتماک وسط کار اعصاب من را خورد می کنه.... ما هم همیشه این مدلی ایم... نمیتونیم با هم کار مشترک انجام بدیم صدای یکیمون در می اد....

اگه از این الکیا باشه و فقط خودمون و لوس کنیم اعصابم خورد نمی شه اما اگه جدی باشه چرا. نه خدا رو شکر ما همکاریمون خوبه.
تو هم زود شروع کن وگرنه عین پارسال من بیچاره می شی خدایی نکرده. پارسال ما تا شب عید کار می کردیم. :(

محمد دوشنبه 29 بهمن 1386 ساعت 03:54 ب.ظ http://delle.blogsky.com

سلام
اره یه رفیق قدیمی هستم کلی قدیدمی که از بس بهمون سر نزدی دیگه از یاد و خاطرت رفتمه درسته
این روزا دوباره دارم اپ می کنم بیای بهم سر بزنی خوشحال میشم
این خاطرتم با حال بود
به امید دیدار

سلاااام. خوبی؟
عجب بیمعرفتی هستی . بابا من که میومدم خودت گقتی دارم واسه کنکور می خونم وقت ندارم. منم گفتم فعلا مزاحمت نشم تا کنکورت و به سلامتی بدی و بعد دوباره بیام.
حالا هم از دیدنت خوشحال شدم. حتما میام.

عارفه سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 04:00 ب.ظ http://www.a17.blogsky.com


_____hug*hug*____________*hug*hug*_______
_____*hug*___*hug*____*hug*___*hug*____
___*hug*______*hug*_*hug*_______*hug*__
__*hug*__________*hug*__________*hug*__
__*hug*________________________*hug*___
___*hug*_______________________*hug*____
____*hug_____________________hug*______
______*hug*________________*hug*_______
________*hug*____________*hug*_________
__________*hug*________*hug*___________
_____*hug*___*hug*____*hug*___*hug*____
___*hug*______*hug*_*hug*_______*hug*__
__*hug*__________*hug*__________*hug*__
__*hug*________________________*hug*___
___*hug*______________________*hug*____
____*hug_____________________hug*_____
______*hug*_________________*hug*______
________*hug*_____________*hug*________
__________*hug*________*hug*___________
_____*hug*___*hug*____*hug*___*hug*____
___*hug*______*hug*_*hug*_______*hug*__
__*hug*__________*hug*__________*hug*__
__*hug*________________________*hug*___
___*hug*______________________*hug*____
____*hug____________________hug*______
______*hug__________________hug*_______
________*hug*_____________*hug*________
__________*hug*_________*hug*__________
_____________*hug*____*hug*____________
______________*hug*_*hug*______________
_________________*hug*_________________

با کلی تاخییر ولنتاینت مباررررررررررررررک
بوووووووووووووووووووووووووووووس
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس

خیلی ممنون. ولنتاین تو هم مبارک. انشالله همیشه شاد و سلامت باشی. :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد