ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

مردها به بهشت می روند و زنها قطعا به جهنم

بعد از خوندن این مطلب در وبلاگ آغاز یک پایان بدجوری به هم ریختم. تمام دیروز بهش فکر می کردم.

هر بار که صحبت از تجاوز به عنف می شه پوشش زن هم در کنارش مطرح می شه و به این ترتیب این رفتار وحشیانه مرد رو توجیح می کنن. این نمونه رو که دیگه پوشش کامل داشته چی می گن. آیا با تهمت زدن اون چیزی رو هم که براش باقی مونده می خوان از بین ببرن. نکنه بیچاره باید پول دیه اون سه تا حیوون رو هم بده تا اعدامشون کنن. موضوع سر تجاوز سه مرد به یک زنه که با زور و کتک کارشون و انجام می دن و بی توجه به التماسهای زن که شوهر داره و فقط دو ساله که ازدواج کرده اون و بدبختش می کنن. بعد از شکایت زن تهمت هرزه بودن و بهش می زنن و با وجود رد این موضوع همچنان حکم رو صادر نمی کنن و متاسفانه همسر زن اون و طلاق می ده و هیچ کس هم نیست که جوابگو باشه.

خودش بدترین ضربه روحی رو دیده و آیا حالا رواست که همسرش هم اون و ترک کنه؟ واقعا نظام مرد سالاری و جنس برتر تا کی می خواد تو این مملکت برپا باشه. یادم نیست شاید آمریکا بود یا کانادا که اول بچه ها بعد زنها بعد سگها و بعد مردها می تونستن به حقوق خودشون برسن. هردوش ردّه و افتضاح. قانون باید به مساوات حقوق همه رو در نظر بگیره و پیش از فکر کردن به جنسیت، انسان بودن مطرح باشد. تو کشور ما زنها باید دعا کنن تا اتفاقی براشون نیفته که خدایی نکرده پاشون به کلانتری و دادگاه کشیده بشه وگرنه بیچاره اند. وقتی به این چیزا فکر می کنم اعصابم خورد می شه. من نمی دونم چرا هر چی می شه می گن پوشش یا آرایش زن بد بوده. خدا می دونه من خودم هر دوش و امتحان کردم و دیدم که اون کسی که بخواد حرفی بزنه یا کاری بکنه به این چیزا کاری نداره. یادمه یه بار که از جایی برمی گشتم و شاید ساعت 7 – 8 شب بود. منم خسته و مونده. نه آرایشی داشتم و نه چیزی. مقنعه هم سرم بود وقتی کنار خیابون ایستادم تا یه تاکسی بگیرم چهار پنج تا ماشین پشت سر هم وایساده بودن و هی با من جلو عقب می رفتن و ... وقتی رسیدم خونه دست و پام چنان می لرزید که اصلا رو پا بند نبودم. نه یک بار هزار بار دیگه هم از این دست اتفاقات افتاد و خدا رو شکر قصر غسرقسر اااه چه می دونم قثر در رفتم. می خوام بگم انقدر آرایش و تیپ زن و علم نکنید. این کار پست مردها رو با هیچ چیز نمی شه توجیح کرد.

دیروز این ماجرا رو برای مجید تعریف کردم و ازش پرسیدم اگه خدایی نکرده این اتفاق تو زندگی تو پیش میومد چیکار می کردی؟ گفت وقتی می گن زن تو این جامعه مظلوم واقع شده یعنی همین دیگه. اما خب ما تو همین جامعه و با این مردم زندگی می کنیم. نمی شه اونا رو نادیده گرفت. شاید واقعا فقط دو راه وجود داشته باشه. آدم دست زنش و می گیره و می ره یه جا که هیچ کس نشناسدش یا اینکه از هم جدا می شن. گفتم خب تو کدوم و انتخاب می کنی. گفت من اول می رم اونا رو می کشم و بعد می ریم جایی که کسی نشناسمون.

خب اینم یه راهه اما چرا نباید فقط مجرم محاکمه بشه و اون زن بیچاره بدون اینکه کسی با چشم دیگر بهش نگاه کنه کنار همون مردم به زندگیش ادامه بده و کسی اون و عامل این کار ندونه و هی نگن مرد فرشته پاک آسمونیست که هرگز نباید کوچکترین غریضش برانگیخته بشه چون توانایی کنترلش و نداره پس حق داره به تو زن دیوسیرت که اصلا متولد شدی این فرشته ها رو از راه به در کنی و حالا هم که یه لاخه موت معلومه و یک آرایش ملیح داری پس هر بلایی سرت بیاد حقته.

 

نظرات 8 + ارسال نظر
امیر بانی چهارشنبه 24 بهمن 1386 ساعت 12:24 ب.ظ http://50gb.blogsky.com/

باسلام به شما دوست عزیز
اگر میخواهید آمار بازدید وبلاگ خود را افزایش دهید
فقط کافیست این کد اسکریپت پیشرفته را در وبلاگ خود قرار داده
ساختار این کد به گونه ای است که هر روز کلماتی را که در موتورهای جستجو بیشترین سرچ را دارن در سایت شما قرار میدهد
با اینکه شما هیچ مطلبی درباره این موضوع ندارید اما جزو آن موضوع میشوید
----------------------------------------------
البته این کار را میتوان سرعت بخشید
به این صورت که شما در زمان بروز کردن وبلاگ خود روی این بنر ها کلیک کرده با این کار آنها دوباره شروع به ثبت وبلاگ شما در موتورها کرده و این باعث افزایش بازدید کننده در سایت شما خواهد شد
--------------------------------------
من کد یک اسکریپت عمودی و یک اسکریپت افقی را برای شما می گذارم تا از آنها استفاده کنید
---------------------------------------------------
کد عمودی
<!-- Sooran.ir Ad Code -->
<script src="http://ads.sooran.ir/js/6450/49/"></script>
-------------------------------------------
کد افقی
<!-- Sooran.ir Ad Code -->
<script src="http://ads.sooran.ir/js/6450/56/"></script>
---------------------------------------
برای دیدن عملکرد این کدها به وبلاگی که من فقط چند روز است راه اندازی کرده ام بیاید و تعداد بازدید کنندگان را مشاهده کنید
با آرزوی موفقیت برای شما

سلام.
ممنونم از پیشنهادتون اما مگه قراره سر خودم شیره بمالم که از چنین ترفندی استفاده کنم. حضور دوستان اینجا برام مهم هست اما به عنوان خوندن مطالبم نه راه گم کردن و سر در آوردن از این وبلاگ.

سمیر چهارشنبه 24 بهمن 1386 ساعت 02:28 ب.ظ http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

سلام
ممنون که سر زدی
قبول دارم اسم مرسومی نیست
ولی من پسرم
موفق باشی

سلام. خواهش می کنم.
تو هم شاد و موفق باشی.

شاذه چهارشنبه 24 بهمن 1386 ساعت 03:02 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

خدا نکنه برای کسی پیش بیاد. واقعاً وحشتناکه. ولی با وجود این دیدگاه خب واقعاً نمیشه توی شهر موند :(

منم باهات موافقم. شاید تغییر دیدگاه بالاخره به نتیجه ها و ندیده های ما برسه.

سیمرغ چهارشنبه 24 بهمن 1386 ساعت 03:30 ب.ظ

سلام
متاسفانه ما توی یه مملکت مثلا متمدن زندگی می کنیم.
وقتی وضعیت وطنم رو با دوهزار سال پیش مقایسه می کنم (فرهنگ - آزادی - دانش - تفکر برتر و ...) گاهی اوقات اشک توی چشام جمع میشه و گاهی اوقات هم نا امید میشم از همه... از همه.
نمی دونم میشه تقصیر کسی انداخت یا نه ولی واقعاْ ما لایق این هستیم؟

سلام.
نه دوست خوبم. آنچه از تمدن ما باقی مانده مربوط به همان شاهانیست که اکنون خار چشم اینانند. اون کتابا انگار همشون یه خواب بودن. دیگه چیزی از اون دوران باقی نمونده. منم دلم می سوزه و اشکم درمیاد.

سرنوشت هر ملتی دست خودشه. خودمون کردیم و خودمون می کنیم چون اتحاد نداریم.

حمید چهارشنبه 24 بهمن 1386 ساعت 05:02 ب.ظ http://karaj400.blogsky.com

مردها بی شک به بهشت میروند ولی نامردها قطعا به جهنم
چی میشد که همونطور خوشهالها رو ادامه میدادی و اینجوری یه هو نمیرفتی تو اعصاب ما
واقعا تاسف برانگیزه که تو مملکت گل و بلبل نه قانون بدرد بخور داریم نه یه قاضی مرد واقعی که حکم اعدام در ملا عام بده به این عمه ننه ها
اونوقت ببینم کی جرعت ...زیادی خوردن پیدا میکنه
اما
انگار تا این اتفاقات برای زن و بچه های خودشون نیفته بفکر من و شما نیستند

حق با شماست.
آخه نمی شه که همیشه خوشحال بود.
با شما موافقم. تو عربستان دزدی نیست چون دست و قطع می کنند. اینجا دزدی زیاده چون خودشون یاد می دن و نهایت با یه جریمه یا زندان که صد البته عفو هم بهشان می خورد سر و ته موضوع جمع می شود. در چین معتادان را اعدام می کنند و دیگر کسی سراغ اعتیاد نمی رود اینجا معتاد بیمار است و باید همه چیز را برایش فراهم کرد تا غصه روحی عملش را بالاتر نبرد. اگر مکافات هر جرمی رو سنگین بگیرن دیگه اینقدر فساد زیاد نمی شه.
اگر رهبرمان اقتدار داشت و رییس دولتمان یک دور قانون اساسیمان را می خواند و مجلسیهایمان واقعا به قصد خدمت و رسیدگی به درد مردم می آمدند و به جای اعتراض در مورد کم شدن صبحانه شان سری به دادگاهها می زدند تا قوانین مورد نیاز مردم را تصویب کنند ایران ما اکنون جهان سوم نبود

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 بهمن 1386 ساعت 09:43 ب.ظ

سلام

نقد و بررسی وبلاگ (من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریم) به قلم صمیم

از همه دوستان وبلاگی ایشون دعوت به عمل میاد در این نقد صادقانه شرکت کنند

ممنون

http://www.binam-blog.blogfa.com/

شهرزاد جمعه 26 بهمن 1386 ساعت 11:04 ب.ظ http://shahrzad91r.blogsky.com

سلاممم بهاری جونم:
دیشب من به اون وب سر زدم و این مسئله رو خوندم و بهش فکر کردم....
ببینم چی شده که بهاری خانوم ما ابری شده؟؟؟؟
عزیزم کی عدالت و قانون و حق تو مملکت ما راجع به زن و حقوقش رعایت شده که حالا در این مورد رعایت شده باشه..
زن در ایران یه موجود بدبخت بیش نیست....
حالا قصه نخور فداتشم...بیا داستان بخون از این حال و هوا بیای بیرون...
بیا آپممممم
ممنون عزیزم...
بووووووووس بووووووس

خیلی ممنونم ازت شهرزاد جونم.
کی؟ هیچ وقت.

الان میام. خوشحالم آپ کردی. :)

نرجس شنبه 27 بهمن 1386 ساعت 02:19 ب.ظ http://narjess.persianblog.ir

حتی تصورش هم وحشتناکه.....

خیلی زیاد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد