ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

خوشحالها

یه خورده لاغر شدم و شلوارم خیلی برام گشاد شده. بنده هم بی خبر از این ماجرا شلوارم و پوشیدم و راه افتادیم که بیاییم شرکت. دیدم ای خدا این شلواره هی می افته. همین که چند قدم برمی داشتم هی میومد پایین. دو سه بار یه جای خلوت گیر آوردم و هی شلوارم و کشیدم بالا ولی افاقه نمی کرد بازم چند قدم که برمی داشتم همون آش بود و همون کاسه آخرسر دستکشام و درآوردم و گذاشتم تو کیفم. دستام و کردم تو جیب پالتوم و از اونجا شلوارم و نگه داشتم تا نیفته. مجید فقط می خندید. منم یه ساعت غر زدم که اگه تو بری یه کمربند واسه من بخری اینجوری عین چارلی چاپلین راه نمی رم. وقتی رسیدیم به شرکت دیگه ولش کردم و تا از پله ها بیاییم پایین.... کلی خندیدیم. حالا همین سناریو رو موقع برگشتن به خونه هم داریم. خدااااااااا 

دیروز در حال آرایش و بزک دوزک و در حین استفاده از فرموژه زدم موژه های نازنینم و قیچی کردم. جز خودم کسی نمی فهمه ولی واقعا اعصابم خورد شد.   

نظرات 12 + ارسال نظر
ققنوس شنبه 20 بهمن 1386 ساعت 01:25 ب.ظ http://www.startofanend.blogfa.ir

اگه آمار وبلاگتو نیگا کنی میبینی که من اصلا هم کم پیدا نیستم!
کم آپ میکنمو دلیلش هم گفتم! خدارو شکر تو که داری تند و تند آپ میکنی! همینطور هم ادامه بده!

در مورد شلوار همو اگه میخوا من کمربندمو با پیک برات بفرستم! میتونی کمربند مجیدم ازش بگیری! اگه به دردت نخوره هم حداقل مثل هم میشید نمیتونه بهت بخنده!

نه بابا جان کم پیدا از اون لحاظ نمی گم که کلی...

دستت درد نکنه فکر کنم کمر بند خودش و فعلا بگیرم بهترتره. :)

عارفه شنبه 20 بهمن 1386 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.a17.blogsky.com

سلام بهار جونم
مهم اینه که کسی نمی فهمه. تو هم اعصاب خودتو خرد نکن چون بدتر می شه و همه می فهمن.
شاد باشی
بووووووووس بوووووووووووووس

باشه. از راهنماییت ممنون.
دیروز دو تا پلیور تنم بود. هر دوتاش و گذاشتم زیر شلوارم تا بالاخره جواب داد و موقع برگشتن آبروی ما رو حفظ کرد. :)

حمید یکشنبه 21 بهمن 1386 ساعت 12:13 ب.ظ http://karaj400.blogsky.com

سلام همیشه بهاری(حتی در زمستان)
به خوش حالی شما من هم خوش حال شدم
راستی چرا اینقدر لاغر شدی الهی...
نکنه شوهرت اذیتت میکنه
نکنه...
نکنه زژیم گرفتی
مواظب خودت باش مخصوصا موقع درست کردن ابرو چشماتو ببند
تکرار این ذکر هم دراین ایام توصیه موکد شده (به کوری چشم شاه زمستونم بهاره) روزی ۲۲ مرتبه در گوش مجید جان
دعا برای سلامتی معظم له نیز فراموشتان نشود
همیشه خوش حال باشید
خدا نگهدار

سلام. خوبی؟
الهی شکر.
خیلی جملت خاله زنکی بود. ؛)

آره حتما دیگه درس عبرت شد. به کل از محدوده لوازم آرایشام دورش کردم. :(
آره حتما. . . ۲۲ مرتبه !!!!! (همون صورت سبزه که حالش به هم می خوره)
اونم به چشم. صبح تا شب دعاگویم.
همچنین.
خداحافظ.

فریاد یکشنبه 21 بهمن 1386 ساعت 12:45 ب.ظ http://parirokhsar.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبائی دارین.
با اجازتون تو لیست لینک دوستانم وبلاگتون اضافه میکنم.
ممنونم.

سلام. لطف می کنید. منم ممنونم.

فریاد یکشنبه 21 بهمن 1386 ساعت 02:06 ب.ظ http://parirokhsar.blogsky.com

سلام.
ممنونم که به وبلاگ من سر زدین. همینطور به خاطر پیامتون سپاسگذارم.
اگه براتون ممکنه وبلاگ منو لینک کنید.
ممنون میشم.

سلام. خواهش می کنم. حتما.
شاد باشید.

شهرزاد دوشنبه 22 بهمن 1386 ساعت 02:26 ب.ظ http://shahrzad91r.blogsky.com

سلاممممممممممممم بهارییییییی جونم:
خوبی عزیزم:
آخیییی عززیم چرا لاغر شدی؟؟؟؟
رژیم گرفتی آیا؟؟؟؟
یا امان از دست مردا؟؟؟؟هااااان؟؟؟؟
عنوان با حالی انتخاب کردی برای این پستت؛بهتون میخوره...
الهههیییی بمیرم...حالا تو به روی خودت نیار که چه بلایی سر موژه هات آوردی...
فدای تو...
با امید بهترین ها..
یا حق!!!!

سلام شهرزاد جونم.
مرسی خوبم. تو چطوری؟
نگو این آقای ما به این ماهی. یه وقتا حرص می ده ولی نه اونقدر که دیگه از حرص زیاد لاغر شم.

وااااااااااای نمی تونم. هی می رم جلوی آینه می بینمشون دلم خون می شه. :(

شاد باشی عزیزم. :)

کاوه - روزمرگی دوشنبه 22 بهمن 1386 ساعت 05:41 ب.ظ

سلام بهار عزیز

یه تلفن برات میزارم که مشاوره تلفنی میده ولی هزینه داره فک کنم دقیقه ای ۲۰۰ تومن که هزینه اش رو قیض تلفنت میاد . ایده جالبیه . واست میزارمش شاید افاقه کنه.

این خیلی جالبه برام که کسانی که خودشون با انقلاب سر کار اومدن با انقلاب دیگران مشکل دارند .

بعدشم حداقل این ذهن کور من قد نمیده. تا حالا هیچ انقلابی نبوده که به وقوع بپیونده ولی منحرف نشه.
ما هم که استثنا نیستیم . هستیم ؟

روز خوش

سلام کاوه عزیز. شماره قبلی که بهم دادی همیشه خدا اشغاله. این یکی هم همونطوره آیا؟

راست میگی. این جور موقع ها آنچه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند هرگز به ذهنشون خطور نمی کنه.

نمی دونم کتاب غرش طوفان و خوندی یا نه که مربوط به انقلاب کویر فرانسه است. این جمله دقیقا اونجا هم اومده بود و متاسفانه یک حقیقته. ما هم استثنا نبودیم.

اقلیما سه‌شنبه 23 بهمن 1386 ساعت 11:24 ق.ظ

سلام سلام
خوش به حالت!!!!!
یعنی می شه شلباره منم بهم گشاد بشه؟؟!!!
خوش باشی
فعلا بای تا های

سلام.
از دست تو.
انشالله که بشه.
شاد باشی.
بای :*

نرجس سه‌شنبه 23 بهمن 1386 ساعت 01:44 ب.ظ http://narjess.persianblog.ir

خوش به حالت مه لاغر شدی.... من از خدامه یه خورده لاغر بشم

کلی دارم تلاش می کنم. تو هم سعیت و بکن. بی نتیجه نمی مونه. :)))))))) خوشحالم.

مرسی که اومدی.

شاد باشی و سلامت.

سمیر چهارشنبه 24 بهمن 1386 ساعت 01:30 ق.ظ http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

دوست عزیز وبلاگ فاخری داری
با اجازه ات لینکش میکنم
خوشحال میشم دفنر منو یه ورقی بزنی
موفق باشی
دفتر عشـــــــــــــق نویس دفتر عشق منه

هر چی که تو دلمه داره فریــــــــــــاد میزنه

دفتر عشـــــــق نویس دفتر خاطره هاست

پایتخت کشــــــــور واژه های بی صداست

دفتر عشــــــــــق نویس وعده گاه تو و من

یه جای خوب و قشنگ واسه دیونه شدن

((سمیر))

سلام. خیلی ممنون از حضورت.
حتما میام.
شاد باشی.

الیاس چهارشنبه 24 بهمن 1386 ساعت 12:30 ب.ظ http://great-man.persianblog.ir

وبلاگ واقعا خوبی دارین

خیلی ممنون. خوشحال شدم از تعریفتون.

s r پنج‌شنبه 29 فروردین 1387 ساعت 12:11 ق.ظ http://www.manambegam.blogfa.com

سلام.

وای کلی خندیدم.....ولی از ترس اینکه پدر و مادر و خواهرام بیداربشن خنده ام را خفه کردم ولی به جاش کلی اشک خنده از چشام جاری شد.

خب کمربند همسرت رو می گرفتی دیگه.....بلاخره زن و شوهر تو مشکلات باید به هم کمک کنند.


راستی من می خوام چاق بشم.......روشی می دانی.؟؟؟


من هر سال لاغرتر می شم و لباسهای سال قبلم برام خیلی خیلی گشاد می شن ومجبورم شلوارم رو با ۳ تا سنجاق قفلی محکم کنم و لباسهام رو بدم خیاط تنگ کنه....می بینی چه مشکلی دارم.

۱۶۳ قدم است ولی وزنم ۵/۴۶ کیلو گرم است.


همیشه خوش باشی.


به من هم سر بزن.

ای وای تو چقدر لاغریییییی!!!
تنها راحش زیاد خوردنه و ورزشهایی رو انجام دادن که هیکل میکل و میزون کنه.
خوشحال شدم اینجا دیدمت. سال خوبی رو هم برات آرزومندم.

حتما میام.
شاد باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد