ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

انتخاب فیلم

من: مجید جان برو دوتا فیلم بگیر این تلویزیون هیچی نداره.

مجید: چی بگیرم؟ ایرانی باشه.

من: نه دو تا فیلم عشقولانه خارجی. هنرپیشه هاش درست حسابی باشه ها.

مجید: می خواهی هندی بگیرم؟

من: هندی؟... بگیر اما از این هنرپیشه هایی باشه که من دوسشون دارما . درپیت نباشن.

مجید: اووووه من نمی دونم چی می خواهی. پاشو با هم بریم زودی میاییم.

من: نه دیگه من اصلا حوصله بیرون اومدن ندارم. خودت برو. دستت درد نکنه. دوتا فیلم خارجی خوشگل بگیر. ترجیحا هندی هم نباشه.

مجید: اگه بزن بزنی داشت چی.

من: بابا جون می گم عاشقانه.

.

.

.

مجید: بیا ببین چی گرفتم. مرده گفت قشنگه.

من: چی هست؟

مجید: یکیش کلیک اون یکی هم روز سوم.

من:

بازم من: اینا اونوقت عاشقانس؟

مجید: نمی دونم مرده گفت قشنگه گرفتم.

اول کلیک و می بینیم که مرتب راجع به یه مردیه که سخت عاشق کارشه و آخر عمرش یادش می افته ای وای از خونوادش غافل شده و ... روز سوم هم که ... عاشقانه نبود اما خیلی ناراحت شدم و اعصابم خورد شد.

 

دستت درد نکنه دلبندم. انتخاب فیلمت من و کشته.

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
ققنوس سه‌شنبه 16 بهمن 1386 ساعت 09:18 ق.ظ

D-:
جالب بود!

قابل نداشت. :)

حمید سه‌شنبه 16 بهمن 1386 ساعت 10:58 ق.ظ http://bavar.coo.ir

سلام
از موقعی که یه فیلمو از اول تا آخرش دیدم نمیدونم چند ده سال میگذره خصوصا ایرانی و هندی که اصلاارزش دیدن ندارن
خارجی ها هم با روحیه ایرانی سازگاری نداری میگی نه
این دوتا فیلمو اگه گیر آوردی ببین (پیشنهاد بی شرمانه) و (وفا) هر دو خارجی شایدم آمریکایی

ای بابا شما هم نظر آقا مجید ما رو دارید. میگه ارزش نداره آدم دوساعت بشینه پای یه فیلم. البته نگاه می کنه ها اما خیلی علاقمند نیست. برعکس من. من ملیت فیلم خیلی برام مهم نیست و به داستانش و بازی بازیگراش بیشتر از هرچیزی اهمیت می دم. فیلمای ایرانی قشنگی داریم چرا نگاه نمی کنی؟

سعی می کنم پیداشون کنم و ببینم. ممنون از پیشنهادت. حالا اینا عاشقانس یا نه؟ امیدوارم جنگی و بزن بزنی نباشه.

حمید سه‌شنبه 16 بهمن 1386 ساعت 04:26 ب.ظ http://bavar.coo.ir

:-)
آپ کردم یهویی گفتم خبرت کنم

منم یهویی میام غافلگیرت کنم.

نرجس چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 11:32 ق.ظ http://narjess.persianblog.ir

هر دوش را دیدم....
پس اساساً الان اعصاب نداری دیگه....
:-)

اِ تو هم دیدی؟!!‌ چه تصادفی.

نه الان حالم بهتره ولی درس عبرت شد دیگه نگم بره تنهایی فیلم انتخاب کنه. ؛)

مرسی که اومدی. منم الان میام پیشت. :*

شاذه چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 01:19 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

خوشبختانه هیچ کدومو ندیدم :))
ولی شوشوی من دیگه یاد گرفته. میره واسم ایرونی عشقولانه می گیره یه کمم تو مایه های کمدی باشه دیگه عالیه.

معلومه سلیقت و خوب شناخته. نگاه کن و حالش و ببر. :)

حمید پنج‌شنبه 18 بهمن 1386 ساعت 11:07 ق.ظ http://karaj400.blogsky.com

سلام
یه فیلم عالی دو روز پیش از دوستی به دستم رسید به نام
(راز) میگن تلوزیون هم دو بار نشونش داده
اگر تونستی بگیر ببین فیلم بدرد بخوریه

سلام. روز شما بخیر.

پس دیدی فیلم قشنگ هم پیدا می شه. باشه ببینم این آخر هفته شاید رفتم گرفتم و دیدم. خیلی ممنون از راهنماییت. :)

تعطیلی آخر هفته با اهل بیت خوش بگذره. :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد