ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

متولدین بهمن

من بالاخره اومدم. خدایا شکرت. یه قولی به شهرزاد عزیز داده بودم. ببین شهرزاد جان فقط به خاطر تو یه خورده راجع به ماهت زیادتر از بقیه نوشتما. انشالله که تاخیرم و ببخشی. تولدت هم مبارک.

 

و اما:

ویژگی‌ها و خصوصیات‌ کلی‌ متولدین‌ بهمن‌ ماه‌:
مهربان‌، صمیمی‌ و انسان‌ دوست‌
درستکار، صادق‌، شریف‌، راستگو، رو راست‌ و وفادار
مبتکر اصیل‌ و خلاق‌
مستقل‌، بی‌نیاز، بدون‌ وابستگی‌، آزاد، عاقل‌، اندیشمند، متفکر و روشنفکر

جنبه‌ منفی‌ شخصیت‌ متولدین‌ بهمن‌ ماه‌:
سرکش‌، نافرمان‌، لجوج‌، خود رأی‌
یک‌ دنده‌ و غیرقابل‌ پیش‌ بینی‌
سرد، بی‌هیجان‌، بی‌تفاوت‌ و خشک‌

نشانه‌ای‌ که‌ در ارتباط با ماه‌ تولد شماست‌، یک‌ انسان‌ دلو به‌ دست‌ است‌ که‌ نماد تغذیه‌زمین‌ با انرژی‌های‌ خاص‌ و ماورای‌ طبیعی‌ می‌باشد. گفته‌ می‌شود که‌ یکی‌ از اولین‌انسان‌های‌ دلو به‌ دست‌ «زئوس‌» خدای‌ یونانیان‌ در اساطیر بوده‌ است‌.

رنگ‌ محبوب‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ بهمن‌ ماه‌ «آبی‌ فیروزه‌ای‌» است‌.

سنگ‌ محبوب‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ بهمن‌ ماه‌ «فیروزه‌» است‌. این‌ سنگ‌ از سال‌4000 قبل‌ از میلاد مورد استفاده‌ قرار می‌گرفت‌ و می‌تواند به‌ رنگ‌ خالص‌ یا حاوی‌مواد معدنی‌ فرعی‌ و بدلی‌ باشد. اگر این‌ قالب‌ از الگویی‌ چند ضلعی‌ به‌ هم‌ پیوسته‌ و درهم‌ قفل‌ شده‌ تشکیل‌ شده‌ باشد، نام‌ فیروزه‌ «تار عنکبوتی‌» به‌ خود می‌گیرد.

 

                    

   

 

                 

 

            

 


 

نظرات 11 + ارسال نظر
شهرزاد چهارشنبه 3 بهمن 1386 ساعت 10:35 ب.ظ

سلام بهار عزیزم:
عزیزم من شما رو همه جوره قبول دارم این حرفا چیه عزیز دلمممممممممممم؛شوخی کردم...
از لطفت بی نهایت ممنون عزیزم....
بازم ممنون ؛ممنون؛ممنون...
این عکسه هم خدایی خیلی قشنگه...
ممنون...
از لحاظ ویژگی هایی هم که نوشته بدی تا حدودی درست بعضی هاش........
دوستت دارم...
ممنون..دست مرسی....
فدای تو بشم....
بوسسسسسسسسس

سلام عسیسم. چطوری؟
خواهش می کنم بابا جان دیگه انقدر تشکر نکن شرمندم کردی. اصلا قابل تو رو نداشت.
آره به نظر منم خیلی قشنگه. مال مهر هم خیلی خوشگله اونم انشالله تو مهر می ذارم.

انشالله که صد ساله بشی با دل خوش و سلامتی.

حمید شنبه 6 بهمن 1386 ساعت 01:16 ب.ظ

سلام
مطلب جالبی بود
مخصوصافیروزه‌ «تار عنکبوتی‌» که من بارها دیده بودمش ولی نمیدونستم چیه
آرزوی سلامتی و برکت برای شما و متولدین بهمن

سلام. خوب هستین؟ کم پیدایید!

خیلی ممنون.

سلامت باشید و همیشه دلشاد.

شاذه شنبه 6 بهمن 1386 ساعت 03:33 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلاممم
اصن متولدین تیر خیلی بهترن! (من اصلاً از خود راضی نیستم. ایشششش)

خانومی بالاخره آپ کردم.

سلام شاذه جونم. خوبی؟

اِ تیرماهی هستی؟ خانمای تیرماهی برعکس آقیون این ماه خیلی خوب و مهربونن.

خدا رو شکر اگه از خودت راضی بودی چی می گفتی؟

ها الان میام. :)

فرزاد شنبه 6 بهمن 1386 ساعت 04:05 ب.ظ

پس کی نظر میدی؟! هان؟!!!!

منتظرم... هر وقت برام فرستادی خبرم کن...

نبودم. امروز بهت زنگ می زنم. :)

نیلوفر یکشنبه 7 بهمن 1386 ساعت 12:30 ب.ظ

میبینم که کلی با این دختر داییه ما لاو ترکوندین!!!
ببین دستت درد نکنه تو که کار خیر میکنی بیا یه شوورم واسه ما پیدا کن!!! :)))))))

ها همینطوره :)
چشِم اگه کسی رو پیدا کردم می فرستم. اول بذار کف دستت ببینٌم.

کارت جای خوبیه ها. آمارت و گرفتم. انشالله که همیشه از کارت راضی باشی و بهت خوش بگذره.

نیلوفر دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 09:48 ق.ظ

ای ول بابا ...بابا آمار گیر!! :))))))))
جای دومو بهت گفتن یا اول؟...

جای دوم. یعنی جای فعلیت. حسابی فیلم می بینی و حالش و می بری دیگه ؛)
انشالله که موفق باشی.

بیدمجنون دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 10:14 ق.ظ http://delhayebarani.blogfa.com

سلام
بهارجونم پس کی می آیی آپ می کنی؟

سلام. به خدا خیلی دلم می خواد بیام اما خیلی کار دارم. از صبح که میام مشغولم تا عصر که برم. اینه که وقت نمی شه. بذار ببینم می تونم یه گریز بزنم یانه.

فرزانه دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 12:50 ب.ظ

یعنی تا ماه اسفند نیاد تو نمیخوای آپ کنی!!!

اینجوری که داره پیش می ره هیچ بعید نیست.
خدایا کمممممممممممممک

گیسو دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 09:53 ب.ظ

در مورده بهمنی ها راست میگی. من اپم...

اِ چه خوب. :)

تو که روی منم تو دیر آپ کردن سفید کردی. الانه میام.

حمید سه‌شنبه 9 بهمن 1386 ساعت 09:15 ب.ظ http://karaj400.blogsky.com

سلام بهاری
ببخش منو اگه اینروزا به دلیل مشغله زیادخیلی نمیتونم بهت سر بزنم هی بگم چرا به روز نه می کنی
چرا به روز نه می کنی
و هی تشکر کنم ازت که مرسی اومدی مطالبمو خوندی و رفتی
و هی به کامنت هایی که گذاشتی برام پاسخ بدم
:-))))))) میدونستی خیلی با حالی (((((((-:
یه تک پا بیا وبلاگم میخوام نظرتو در باره تولبارم بدونم
خیلی مهمه بدو بیا

سلام حمیدی.
خیلی بدجنسی من کی گفتم بیا از این حرفا بزن و هی الکی تشکر کن. من می گم رسم دوستی رو به جا بیاری بگی آخه مردی یا زنده ای. تو که هی بودی چرا دیگه ازت خبری نیست؟

می بینم نه خیر بی معرفت تر از این حرفایی. به قول شاعر از دل برود هرآنکه از دیده برفت. با شه اشکالی نداره. رسم زمونس دیگه. :(

الان میام ببینم چیکار کردی. :)

محمد شنبه 17 فروردین 1387 ساعت 09:44 ق.ظ http://tansaz.blogsky.com

باسلام و خسته نباشید خدمت شما و همکارانتان سایت خوب و پرمحتوایی دارید از این بابت به شما تبریک میگوییم ما مایل به تبادل لینک با شما هستیم اگر شماهم راغب به این امر هستید مارا با نام فروش سی دی های بدنسازی و کشتی کج لینک فرمایید و در بخش نظرات سایت www.tansaz.blogsky.com نظر خود را مبذول دارید تااین امر صورت گیرد با تشکر و ارزوی موفقیت روزافزون برای شما

آخه روحیه من به این حساسی رو چه به کشتی کج جانم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد