ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

هی می خوام بیام آپ کنم اما وقت نمی شه. چرا اینقدر وقت من کمه؟ الانم دارم می رم. یه خط نوشتم فکر نکنید مردم.

نظرات 6 + ارسال نظر
شاذه دوشنبه 1 بهمن 1386 ساعت 07:11 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلامت باشی گلم
امیدوارم به کارات برسی

خیلی ممنون دلبندم.

ققنوس سه‌شنبه 2 بهمن 1386 ساعت 09:15 ق.ظ

می بینی وقت کم چقدر آدمو کلافه میکنه؟
امیدوارم زودتر وقتتو بیشتر کنن!!

آره شاید ۲۴ ساعتم بشه ۳۰ ساعت :)

بیدمجنون سه‌شنبه 2 بهمن 1386 ساعت 04:13 ب.ظ http://delhayebarani.blogfa.com

خیلی بده وقتی این جوری می شه آدم همش دلش پیش وبلاگش و دوستان اینترنتی و وبلاگیشه .
امیدوارم هر چه زودتر سرت خلوت تر بشه ( البته نه یه جوری که دیگه زمستون خان نپسندتت!)

آره دقیقا.
این نفرین بود یا دعا!!!!

کاوه - روزمرگی سه‌شنبه 2 بهمن 1386 ساعت 06:24 ب.ظ

نماینده ها یه لایحه دادن مجلس که ساعات شبانه روز و از ۲۴ ساعت به ۳۶ ساعت افزاریش بدن برای امثال ماها.

اگه بشه چی میشه. فکرش و بکن . اون وقت در طی شبانه روز کلی وقت اضافه میاریم.

روز خوش

والله از مجلس ما همه چی برمیاد. شاید این کارم کرد. ؛)

اگه شانس ماست. چشمم آب نمی خوره. :(

کم پیدایی. برگشتی انشالله؟

شهرزاد سه‌شنبه 2 بهمن 1386 ساعت 08:37 ب.ظ

سلام بهاری جون:
خوبی فداتشممممممممم؟؟؟/
حالا که نوبت ما شد وقت نداری؟؟؟
من عکس میخواممممممممممممممممممم!!!!
قربونت برم..
بوووووس

سلام شهرزادی جونم چطوری؟
بابا دعوام نکن. قول می دم امروز عکست و بذارم.

شاد باشی و شادی آفرین. :)

نی نی چهارشنبه 3 بهمن 1386 ساعت 12:54 ق.ظ

تازه باهات اشنا شدم دوست دارم بیشتر بشناسمت سعی کن بیشتر اپ کنی خوشحال میشیم

سلام نینی توچولوی من. چطوری؟ :)
باشه سعی می کنم.
ممنونم از حضورت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد