ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

سورپرایز

قول داده بودم دیروز بنویسم اما نشد.

باید پنجشنبه رو تعریف کنم. فرزانه پیشنهاد داده بود یه تولد غافلگیر کننده واسه مجید بگیرن. منم هی گفتم نه نمی خواد و زحمت نکشید و اینا... اما خب اونا می خواستن این کار و بکنن. کلا مجید با این دوتا خواهر من هی واسه هم لاو می ترکونن. اینم یکی از لاواشون بود. کلید خونه رو داده بودم به عاطفه و اونم تو جریان بود. صبح زود که ما سر کار بودیم فرزانه رفت خونه ما و با عاطفه خونه رو تزیین کردن و کیک خریدن و غذا درست کردن. افسانه هم از شرکتشون رفت خونه ما. بعدم ما رفتیم. 10 دقیقه قبلش واسشون اس.ام.اس زدم که چقدر دیگه می رسیم و کلا از دور کارگردانی می کردم. بعدم که رسیدیم مجید درو باز کرد و همینجور هاج و واج به اونا نگاه کرد و بعد فهمید جریان چیه. خیلی توپ بود. همینجا باید یه تشکر ویژه از خواهر گلم بکنم و اینکه انشالله بتونم زحماتش و جبران کنم. البته لطف اونا خیلی بیشتر از این حرفاس و قابل جبران نیست. ولی خب... دیگه بچه عقده ای نشد. همه چی بود. چیپس و پفک و ذرت بوداده و جوجه و ... خدارو شکر از تولد من چیزی کمتر نداشت فقط تو پارک نبود. اونم روزای قبلش هی می گفت تولد تو می ریم پارک و....می گم بابا تولد من تو بهاره. اردیبهشت به اون قشنگی هوا به اون لطیفی. آخه چله زمستون تو این سرما کدوم پارک بریم. . . عجب حسودیه !!!

 

پ.ن: دلم یه روز قشنگ بهاری با آسمون صاف و آبی و ابرای سفید تپل و نسیم معطر می خواد. از این زمستون و سرما خسته شدم. همش سردمه. شونصدتا هم لباس می پوشم باز فایده نداره. دکمه های مانتوم به زور بسته می شن آخه زیرش یه تاپ و دو تا پلیور پوشیدم. از این برفای کثیف و گلی و خیابونای کثیف بدم میاد. با دیدن خشکی و یخ زدگی درختا بیشتر سردم میشه. صبحا به زور از جام بلند می شم و میام سر کار. دلم می خواد همش بشینم کنار بخاری. حس هیچ کاری و ندارم. تو رو خدا زودتر بهار شه. 

نظرات 6 + ارسال نظر
behshad ( Booter yahoo )8 یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 01:29 ب.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 8 final Estefadeh kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam khosh hal shodam behshad bye

فاطمه یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 02:20 ب.ظ http://crazyfrog.blogsky.com

کاش اونقد برف بیاد که دفن بشیم اصلا...
ولش کن
حالم خوب نیست...
عید میاد لابد...

حالت که معلومه خوب نیست.
انشالله بهارو عید خوبی پیش رو داشته باشی.

ققنوس یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 04:05 ب.ظ http://StartOfAnEnd.bLogFa.cOm

خیلی دوست داشتم منم بیام شریک جرم بشم! حیف که سر کار رفتم این هفته...

زمستون از دوجنبه: ۱- اون برفا کثیف و گلی نیستن. اولش که میان تمیزن، سفیدن، قشنگن! ما کثیفشون میکنیم! مثل همیشه که آدما طبیعت قشنگو کثیف میکنن. تنها فرقش اینه که تو زمستون بیشتر مشخص میشه داریم طبیعتو به چه روزی میندازیم!
۲- اگه روزای سرد و یخبندون زمستونی نباشن، هیچکس قدر گل و بهارو نمیدونه. همه چیز در کنار همدیگه خوبن. بهار تنها هم قشنگ نیست! البته من شخصا ترجیح میدم سردم بشه تا اینکه تو روزای گرم، عرق بریزم!!!

:)))))))) مماخت سوخت؟؟؟ :))))) بالاخره حموم گیر آوردی هپلی؟

من منکر زیبایی برف یا حتی زمستون نیستم و می دونم این برای طبیعت هم لازمه اما سرما و یکنواختیش خسته کننده ست. می خواهی بری پارک نمی شه. تفریح نمی شه. پیاده روی نمی شه و اینش من و خسته می کنه. ضمن اینکه کلا من از سرما فراریم و اصلا دختر بهار و چه به سرمای زمستون!!!
اون گرمایی که توصیفش کردی مال تابستونه دلبندم نه بهار.

حمید یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 07:53 ب.ظ http://karaj400.blogsky.com

سلام
ته سورپرایز کنای عالمی
خوش به حال مجید

پی نظر:
منم دلم همونو میخواد که شما توصیفش کردی

سلام. ما اینیم دیگه.

:))

فرزانه دوشنبه 24 دی 1386 ساعت 12:04 ب.ظ

قابلی نداشت آبجی جونم! این چه حرفیه که میزنی؟
منم دیگه دارم از دست این سرمای لعنتی دیوونه میشم!!!!!!!

خواهش می کنم نفرمایید. مرا بسیار شرمنده نمودید.

آره خب همدردام زیادن. :))

عمو اروند سه‌شنبه 25 دی 1386 ساعت 09:57 ب.ظ http://amooarvand.blogspot.com/

خوبه دیه خدا یه ذره شانس بده!
بهار هم می‌آید و تابستان تهران با آن هوای خفه کننده‌اش. یادش بخیر آن روزهای دور که پیکانی ساخته نشده بود که هوای تهران را چنان به گند کشد. شمرانی بود و سرپلی.

خوش به حالتون باز حد اقل اون روزا رو دیدید.
ما که از وقتی چشم باز کردیم همین آش بود و همین کاسه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد