ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

از بیکاری...

صبح مظلومانه از خواب بیدار شدیم و هلک و هلک اومدیم شرکت. چرا؟ نه واقعا چرا هر چی می شه هی می گن دولتیها دولتیها... لعنتی ها با این قانونای مزخرفتون. تو راه تازه زمینم خوردم. یه سراشیبی کوچولوی یخ زده  نزدیک محل کارمون که ازش سر خوردم و افتادم زمین بعد چون دست مجیدم گرفته بودم اونم انداختم زمین. اولش خیلی دردمون گرفت اما بعد که راه افتادیم دیگه به خودمون می خندیدیم.

تو شرکت کاری ندارم. صبح داشتم چند تا طرح تبلیغاتی واسه داییم که تازه مهد کودک زدن درست می کردم. الانم که دارم وبلاگ می نویسم. امشب باید کادوی مجید و بدم. زنداییشینا از دامغان اومدن و کلی هم پسته و کلوچه و نون محلی برامون آوردن. قراره چهارشنبه بیان خونه ما. خدایا آخه چرا همه از منه بیچاره نابلد کوفته می خوان؟؟؟!!! آخه من دردم و به کی بگم؟

پریشبیا رفتم بخوابم دیدم مجید اندازه پنج سانت جا واسه من گذاشته هی گفتم چیکار کنم چیکار نکنم که بیدارم نشه از روش گیس پریشونی استفاده کردم و هی موهام و زدم به صورتش یه خورده صورتش و خاروند یه تکون خورد. یه خورده دیگه یه تکون دیگه تا اینکه بالاخره حوزه استحفاضی خودم و تصاحب کردم.

مجید می خواست صورتش و بزنه بعد به درخواست بنده اول یه جوری اصلاح کرد که پرفسوری شد. خیلی بهش می اومد. بعد سبیل و ریش و از هم جدا کرد بعد یه تیکه کوچولو ریش گذاشت زیر چونش بعد مدل سیبیل و عوض کرد. بعد مرتبش کرد بعد هیتلریش کرد و در آخر همشون به لقاء الله پیوستن. با هر پیشنهاد من هی می رفت تو حموم و یه دقیقه دیگه با یه مدل دیگه برمی گشت. کلی خندیدیم و شاد شدیم.

 

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 17 دی 1386 ساعت 03:14 ب.ظ http://www.turbobux.com/signup.php?ref=hasanazar

سلام
به سایت ما بیا و از امکانات آن استفاده کن

[ بدون نام ] دوشنبه 17 دی 1386 ساعت 03:15 ب.ظ http://hasanazar.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبایی دارید
یه سری هم به بلاگ من بزنید
ممنونم

سلام.
چشم.

حمید دوشنبه 17 دی 1386 ساعت 08:12 ب.ظ http://karaj400.blogsky.com

سلام و درود به شما
و
مخصوصا به آقا مجید
تولـد تون مبارک آقا مجید انشاله که سالیان دراز زنده باشید و ایام به کامتون باشه
بازم تولدت مبارک { بوس}
http://karajcarpet.googlepages.com/Tavalood2.SWF
http://karajcarpet.googlepages.com/119.SWF

سلام به آقا حمید گل.
خوبی؟
خیلی ممنون. مجید هم سلام می رسونه و تشکر می کنه از لطفتون.
برم ببینم این آدرسا چه بیدن.

بازم ممنونم از لطفت.

...............................................................................

ها رفتم دیدم. خیلی بامزه بودن. دستت درد نکنه.

شهرزاد دوشنبه 17 دی 1386 ساعت 09:57 ب.ظ

سلام بهاری جونم:
خوبی عزیزم؟؟؟
الهی گل بگیرن در این آموزش پرورشو با اون وزیر کفتیش نمیدونم ما چه غلطی کردیم که گنده شدیم و سال دیگه باید بریم دانشگاه....
با این قانونای به قول تو گند و مزخرفشون.....
تولد آقا مجیدم از طرف من بهش تبریک بگو!!!
تو هم بلایی هااااااااااااا بهاریییییی!!
امیدوارم که همیشه همین طوری شاد و خوشحال باشی و هم دیگرو دوست داشته باشید وخنده از رو لباتون قهر نکنه و نره....
فدای تو ....
روزات برفی....
آرزوهات سپید و برفی ...
یا حق!

سلام شهرزادی جونم. چطوری؟
بابا شما رم که دو روز تعطیل کردن دیگه چی می خواهید؟
سلامت باشی. خیلی ممنون.
چه کنیم دیگه!!! :)
قربانت. خیلی ممنون. انشالله تو هم بعد از دانشگاه زودی دستت یه جایی بند شه و همیشه شاد و خوشبخت باشی.
شاد باشی.

ققنوس سه‌شنبه 18 دی 1386 ساعت 10:01 ق.ظ

چرا مجیدو اذیت میکنی هان؟

منم الان تو روز تعطیل اومدم سر کار، تازه بدبختیش اینجاس که بیکار هم نیستیم! کلیکار ریخته سرمون!!! )-:

من کی اذیتش کردم هان؟

وایی تو که وضعت از منم بدتره. امتحانات چی؟راه دورت چی ؟بی وسیلگیت چی؟ ...

بید مجنون چهارشنبه 19 دی 1386 ساعت 03:19 ب.ظ http://delhayebarani.blogfa.com

سلام
تا یه ربع داشتم به زمین خوردنتون می خندیدم آخه خیلی بامزست که آدم دست یکی تو دستش باشه و اونم بندازه زمین!

مشکل اون ۵ سانتی متر جا رو من هم با خواهرم دارم ممنون از راهنمایی ات!
چرا شماها تعطیل نیستین؟؟؟؟
من که کلی کیف کردم! ۳ تا امتحانم کنسل شد! خرج پانسیون رفتنم کنسل شد!
راستی بالاخره رفتین برف بازی؟

سلاااام. چطوری؟
یعنی واقعا آخر بدشانسیه. نه؟
خیلی جواب می ده. حتما امتحانش کن.
چمی دونم والله. کارم نداریما از صبح میاییم الکی تا عصر دور خودمون می چرخیم و برمی گردیم اما تعطیل نمی کنه که نمی کنه. می گه گفتن ارگانای دولتی نه ما :(
نه دیگه عقدش موند تو دلم. بیشتر از برف بازی واقعا دلم می خواست یه آدم برفی درست کنم که نشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد