ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

متولدین آذر

متولدین آذر یا قوس تولدتون مبارک. این عکس مربوط به ماه شماست البته با چند روز تاخیر که امیدوارم ببخشید.

حیوانی‌ که‌ در ارتباط با برج‌ تولد شماست‌، قنطورس‌ می‌باشد. یونانی‌های‌ باستان‌ آن‌چنان‌ به‌ اسب‌ عشق‌ می‌ورزیدند که‌ در افسانه‌ و اسطوره‌ به‌ قنطورس‌ منزلت‌ و لقب‌دادند. قنطورس‌ به‌ واسطه‌ خرد و توانایی‌های‌ شفا بخشش‌ مشهور شده‌ بود. قنطورس‌سمبل‌ طبیعت‌های‌ دو گانه‌ انسانها به‌ عنوان‌ یک‌ مخلوق‌ روشنفکر است‌. (به‌ نفع‌ بشر)

                              

                  تولدت مبارک

نظرات 6 + ارسال نظر
حمید دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 06:23 ب.ظ http://karaj400.blogsky.com

سلام بهار
خداییش بگو این قنطورس رو از کجا آوردی؟
تو با این صور فلکی قلمبه سلمبه چیکار داری؟!
یه روز کودکی رو به یادم آوردی که مرحوم جد بزرگوارم به بچه ها ارکان نماز و یاد میداد
برای اینکه یادمون نره یه قنترس ی هم ساخته بود
یعنی ق (قیام) ، ن (نیت) ، ت (تکبیر) ، ر (رکوع) ، س (سجده)
ولی اون قنترس کجا و این قنطورس کجا خدا روحتو شاد کنه بابا بزرگ
یه جا خوندم قنطورسها موجودات افسانه ای نیمی انسان و نیمی اسب هستند (یعنی نه اینن نه آن ) ...
به هر حال من م تولد متولدین این ماه رو بهشون تبریک و شاد باش میگم ازشون دعوت میکنم
یه سر ی هم به من بزنید بابا

سلام. خوبی.
به خدا خوندمش و اینجا نوشتم. خودت که توضیحش و دادی. نیمی اسب و نیمی انسان هستند. اسمشم خب یونانیها گذاشتن. من چی کار کنم. حتما فرهنگستان لغت اونا هم مثل مال ما خالق اسامی عجیب غریب بوده دیگه. ولی خدایی خیلی خندیدم. خدا بابا بزرگت و رحمت کنه.

ققنوس سه‌شنبه 6 آذر 1386 ساعت 02:32 ب.ظ http://startofanend.blogfa.iR

من هم تولد همه آذری ها را تبریک میگم!
البته ؛متولدین آذر؛ منظورم بود. با ؛آذری زبانها؛ اشتباه نگیرید!!

وقتی می خواستم بنویسم به مشکل تو برخوردم در نتیجه جملمو عوض کردم.

شهرزاد چهارشنبه 7 آذر 1386 ساعت 12:45 ق.ظ

سلام بهاری جونم:
خوبی عزیزم؟؟؟؟؟
واییییییییییییییی چقده قشنگه این عکسه متولدی آذر برا بهمنم این قدر قشنگ هست؟؟؟؟
یعنی من باید تا بهمن صبر کنم من میام اینو میبینم بعد تا ماه بعد یادم میره بعد تو دوباره میای یادم میندازی....
به هر جهت خیلی قشنگه....
این یونانی ها هم باسه خودشون مخی بودن...والبته کمی دیوانه.....
قربونت
بوسسسسسسسسسسسس

سلام شهرزادی. چطوری؟
مال بهمن از این قشنگتره.
ها باید صبر کنی. این ماه هم زود می گذره. :-(
یونانی بودن دیگه چه می شه می گفت.
تو بالاخره ادامه داستانت و نوشتی یا نه؟
هر روز دارم میاما هیچ خبری نیست.

s r چهارشنبه 7 آذر 1386 ساعت 11:15 ق.ظ http://www.manambegam.blogfa .com

سلام.

وبلاگتون خیلی عالیه

واقعا جالبه

خیلی از وبلاگتون خوشم اومد واسه همین هم لینکتون کردم

۱۷ تا از پستهاتون رو خوندم

بهتون تبریک می گم به خاطر وبلاگ زیبایی که دارید.

خوشحال می شم به من هم سری یزنید .

من هم متولد بهمن هستم و منتظرم برای این ماه توضیحاتتون رو ببینم.
منتظر حضور سبزتان هستم.

سلام. خوبی؟
بابا شرم کشم کردی. من قلبم ضعیفه ها. یه هو دیدی پس افتادم و ذوق مرگ شدم.
خیلی ممنون.
البته که خواهم اومد.
باید تا بهمن صبر کنید.

s r چهارشنبه 7 آذر 1386 ساعت 11:20 ق.ظ http://www.manambegam.blogfa.com

بازم سلام .

انقدر از وبلاگتون خوشم اومد که جزو اون وبلاگهایی شدید که حتما بهشون سر خواهم زد .

لینکتون هم کردم.

منتظر شما نیز هستم که قدم رنجه بفرمایید

بازم علیک سلام.
بازم ممنونم از لطفت.
حتما

سحر یکشنبه 19 تیر 1390 ساعت 09:54 ق.ظ

سلام از عکس های ماه های تولد واقعا مرسی اما همه ماه ها نبودن لطفا اگر بفیه اش هم دارین واسم بفرستین بی زحمت اخه واسه طرح معرق لازم دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد