ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

تولدت مبارک گل پسر

سلام علیکم.

خوبید انشالله؟

بنده که از حال دپرسی خارج شدم. الانم دوباره زندگی سراسر قند و نباتمون و ادامه می دم.

خبر مهم اینکه پریروز آمنه دوست عزیز و گلم (خواهر زمستون) صاحب یه پسر کوچولوی بامزه شد که همشم اخم می کنه و خیلی جدی می خوابه. به هیچ کسم رو نمیده که این ور اون ورش کنه و از خواب بیدار شه. اسمش و گذاشتن « امیرعلی» اومدنت به این دنیا رو تبریک میگم عزیزم. این عکس خوشگلم تقدیم می کنم به آمنه عزیزم و همه اونایی که تازه مادر شدن. (آخی یادش بخیر. با آمنه می رفتیم مدرسه و همکلاس بودیم... چه زود گذشت. حالا مادر شده.)

 

              تقدیم به آمنه عزیزم

نظرات 2 + ارسال نظر

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
سکس 5 قاره/شرکت درجایزه800دلاری
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 آبان 1386 ساعت 06:38 ب.ظ

سلام
تولد امیر علی رو به دایی و زن دایی گلش تبریک و شاد باش میگم والبته به مادر و پدرش هم هاکذا
ایشاله یه روز خیلی نزدیک تولد فرزند خودتونو تبریک بگم :-)
راستش دیروز تولد منم بود(مثل عقده ای ها)
*تولد منم مبارک*...

ای بابا ای بابا
چه مبارک سحری و چه فرخنده شبی ؟؟؟

۳۲ سال ، نه ۱۱۷۰۰ روز ، نه ۲۸۰۰۰۰ ساعت از عمرم میگذرد
وباز هم میگذرد و فقط میگذرد

سلااااااااااااام.
تولدت مبارک.
انشالله همیشه شاد و سربلند باشی.
هی گفتم یادم بمونه بیام بهتون تبریک بگما آخرشم سوتی رو دادم و طبق معمول این حافظه نداشتم کار نکرد و این شد که کوتاهی کردم.
شرمنده.
حتما تو خونتون کلی تحویل بازار بود دیگه نه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد