ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

یک حنجره فریاد... یک بغل غصه... یک دنیا سکوت... یک تجربه تلخ! یک حس گنگ! یک صدای خاموش! یک خستگی ممتد!‌ یک سکوت غمگین... یک عالم دلتنگی و به وسعت تمام خوبیها عشق.

 

دلم سنگین شده از زیادی غم.

 

 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
ققنوس شنبه 19 آبان 1386 ساعت 03:17 ب.ظ

نبینم ناراحتی!

در مورد طراحی هم اصولا یه کارایی بلد که متاسفانه وقت نمیشه انجام بدم! برای وبلاگ جدید خودم هم به دنبال یه طراح قالب میگردم! :-(

چرا یه خورده غصه دارم.

دستت درد نکنه من دارم آمادش می کنم. اگه طراحی بخواهی حاضرم کمکت کنم.

[ بدون نام ] شنبه 19 آبان 1386 ساعت 07:03 ب.ظ

دوست عزیز
غم شما مرا نیز غمگین کرد )-:
پیشا پیش نسخه ای برایت آماده داشتم و شما رو به مطالعه
آن دعوت میکنم http://karaj400.blogsky.com/?PostID=4
اگر خدمتی از من ساخته است اماده به انجامم

خیلی ممنونم از لطفت.
حتما میرم می بینمش.
بازم ممنون.

شهرزاد شنبه 19 آبان 1386 ساعت 09:54 ب.ظ

به به به چه خوشگل شده اینجااااااااااااااااا
مبالکههههههههههههههههههههه:))))
کامنتدونیتو درست نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شاد باشو شاد زندگی کن دنیا دو روزهههههههههه
با عشق باشو با عشق زندگی کن
انگاری ایندفعه زیاد از شعرام خوشت نیومد تعریف نکردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
متن رو هم به خاطر دل نیلو نوشتم.....
قربونت
بوسسسسسسسسسسس

سلام شهرزاد جان. خوبی؟
اینم باید عوضش کنم. اینجوری نمی شه.
نه عزیزم شعرای تو همیشه قشنگن اما من دیروز اصلا حال خوشی نداشتم. میام یه بار دیگه می خونم. یه نظر درست و حسابی برات می ذارم. بذار یه خورده حالم بهتر شه حتما میام.

محمد یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 03:09 ق.ظ http://delle.blogsky.com

(¯`v´¯)
`*.¸.*´ٍٍ
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________**** _______
___***____***____***__ *** ______
__***________****_______***____
_***___سلام___**__سلام__***___
_***____::::من آپم::::______***___
_*** ____________________***____
__***___بدووووووبیاااااا_____***____
___***_________________***_____
____***____منتظرم!____***______
______***___________***________
________***__بای__***__________
__________***___***____________
____________*****______________
_____________***_____

خیلی وقت بود آپ نمی کردی. حتما میام.

فرزانه یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 11:51 ق.ظ

یک تجربه ی تلخ؟ واقعا تلخ بود؟ ازت نمیپرسم چته چون نپرسیده هم این حس و حال و خوب میشناسم. فقط مرور زمان میتونه از اتفاقات تلخ و شیرینمون فقط یه خاطره بسازه. اما تو این مورد هیچ وقت فراموش شدنی نیست و گاهی مثل یه داغی که دوباره تازه میشه تو دل آدم میشینه. برای منم دعا کن. این روزها منم همین حال و هوا رو دارم. . .

سلاااااااااااام. فرزانه خانم. خوبی؟
تلخ. خیلی تلخ و هرگز تا آخر عمرم فراموش نخواهم کرد.
دعا می کنم همیشه شاد باشی.

نیلوفر یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 02:50 ب.ظ

به به به...مبارکه...خوبه که قالب عوض کردی..اون یکی زیادی قدیمی بود!!!
غمگین نبینمت!!البته گاهی اوقات غم هم لازمه!!

آره اینم بی ریخته باید یه فکری براش بکنم.
لازم که چه عرض کنم اما خب پیش میاد.

محمد یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 05:19 ب.ظ http://delle.blogsky.com

سلام بهار جان
میدونی همیشه رد پاهات رو تو وبلاگ می دیدم ولی یه کم دل گیر می شدم که تو که اینهمه خوبی چرا برام یادگاری نمی زاشتی ها عزیز راستی چرا ؟(چشمک)
دیروزم اومده بودی مگه نه ؟
راستی چرا غمگین نشستی بابا یا راحت فراموشش کن یا بیا حرف بزن تا با کمک هم فراموشش کنی مطمئن هم باش به کسی چیزی نمی گم !
یه چیز دیگه دوست دارم فعلا بای

سلام محمد عزیز. خوبی؟
چند بار خواستم نظر بدم ولی صفحه نظراتت به هم ریخته بود. وقتی هم چند بار باز و بسته می کردم بدتر می شد. تا اینکه بالاخره درست بالا اومد و منم نوشتم برات. کم پیدا بودی چند وقت. چرا؟
دیگه غمگین نیستم. ممنون از لطفت.

بید مجنون یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 10:55 ب.ظ http://delhayebarani.blogfa.com

سلام بهار جون
چقدر وبلاگت خوشگل شده.
خدا نکنه دلت سنگین شه

سلام عزیزم. خوبی؟
اما نمی دونم چرا اصلا دوسش ندارم. به همین زودیا عوضش می کنم انشالله.
حل شد. خدا رو شکر.

کاوه - روزمرگی دوشنبه 21 آبان 1386 ساعت 12:37 ق.ظ http://www.rroozzmmaarreeggii.blogfa.com

سلام بهار عزیز

مثل اینکه اپیدمی غم و اندوه اومده یا بخاطر تغییر فصله ؟

قالب نو مبارک بانو ی مهربان .

راستی اگر این غم های وفادار نبودن چکار باید می کردیم ؟

در پناه دادار پایدار انشالله

نه یه اتفاقی بود که خدا رو شکر حل شد.
خیلی ممنون.
کاشکی اینطور بود. من که اصلا دوسشون ندارم.
شاد باشی.

عارفه دوشنبه 21 آبان 1386 ساعت 06:03 ب.ظ http://www.a17.blogsky.com

سلام بهار جوووووووووووووونم
وای چه قالب قشنگی! چه قدر حال و هوای وبلاگت عوض شده خانومی
خیلی مطلبتم قشنگ نوشته بودی
شاد باشی
بای تا های

سلاااااااااام عارفه خانم گل. چطوری دلبندم؟
مرسی که اومدی و ممنون از نظرت.
تو هم شاد باشی.

[ بدون نام ] دوشنبه 21 آبان 1386 ساعت 09:17 ب.ظ

سلام بهار خانم
بابت شکلاتت دستت دردنکنه خیلی حظ کردم
ضمنا قالب وبلاگت به این قشنگی چرا دوستش نداری؟
اگر برای تغیرات و گذاشتن کد در وبلاگت مشکلی داری
شاید بتونم کمکت کنم
خوشحال میشم اگر کاری از دستم بر بیاد برایتان انجام دهم

سلام حمید خان. خوبی؟
قابلی نداشت. خیلی وقت بود دنبال یه شکلات خوشگل برات می گشتم. نوش جان.
فعلا خودم دارم یه کارایی می کنم. اگه سوالی داشته باشم حتما مزاحمتون می شم.

نیلوفر سه‌شنبه 22 آبان 1386 ساعت 09:22 ق.ظ

سلام...
تو که هنوز غمگینانه ای که !!:(((

نه دیگه بیا درست شدم. :-)))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد