ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

برنده خوش شانس

همین الان یه جایزه از دوست عزیزم حمید برام رسید. چند وقت پیش یه سوالی طرح کرده بود که به صورت مسابقه بود و گفته بودم که جایزه داره. 

نرفتید شرکت کنید جایزه از دستتون رفت.

عمرا هم نمی گم چیه اصرار نکنید تا دفعه بعد اگه از این مسابقات دیدید شرکت کنید. خرجش فقط یه کامنت گذاشتنه.

خداییش منم فکر نمی کردم جایزه بده اما داد. اومدم اینجا رسماْ ازش تشکر کنم و تبلیغی هم باشه برای اینکه اگه دوباره سوالی مطرح کرد همه شرکت کنن. اگه بگه جایزه میده یعنی میده.

الان من در نقش همون برنده خوش شانس با کلید طلایی چند برج و ویلا در اقسا نقاط دنیا می باشم!!!!

چیه حسودیتون می شه شاه کلید بردم؟؟؟ 

نظرات 4 + ارسال نظر
کاوه - روزمرگی پنج‌شنبه 10 آبان 1386 ساعت 12:26 ب.ظ

سلام بهار عزیز

از شادی دوستان مشعوف میشیم حتی اگه این دوستان مجازی باشند و حتی اگه فقط خبرش به ما برسه .

در مورد اخرین پستم باید بگم که من منظورم این بود که وقتی آدم کسی رو نداره که یه چیکه اب بچکونه تو حلقش و . . . دچار خفت و خوار ی میشه و من مجبورم خودم تن به این خفت و خواری تنها بودن بدم و . . .

امیدوارم منظورم و فهمیده باشید وگرنه کیه که پرستاری از کسی رو که دوستش میداره رو به حساب خوار شدن بپنداره ؟؟؟

ایام بکام

سلام کاوه خان. خوبی؟
خیلی ممنون و همچنین.
فکر کنم به خاطر این پستت کلی پیام اعتراض آمیز داشتی نه؟؟؟
منظورتم متوجه شدم. انشالله حالتم خوب شده باشه.
ممنون که اومدی. خوشحال شدم. :-)

شهرزاد پنج‌شنبه 10 آبان 1386 ساعت 08:31 ب.ظ

سلام بهاری جونم:
خوبی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باباجایزهههههههههههههههههه!!!
مبالکههههههههههههههههههه
حالا نمیشه بگی از فضولی مردیمممممممممممممم!!!
قسمت فضولیه مخم شدیدا به خارش افتاده!!!!
با این پستت فضولا معلوم میشن
اولللل:)))
قربونت
بوسسسسسسسسسسسسسسس

سلااااااام شهرزاد خانم گل گلاب. چطوری؟
خیلی ممنون. از دستتون رفت دیگه. باید شرکت می کردین.
ها ها ها نه نمی شه. :-)
ممنون که اومدی.

عارفه جمعه 11 آبان 1386 ساعت 05:05 ب.ظ http://www.a17.blogsky.com

سلام بهار جوووووووووونم. چطوری؟
اول از همه تولدت مینو کوچولو رو بهت تبریک می گم.
بعدم برای خوش شانس بودنت تبریک می گم.
امیدوارم تو زندگیت هر روز برای چیزای خوب تبریک بشنوی.
شاد باشی
بوووووووووووووووووووووس
بوووووووووووووووووووووووووووس
بای تا های

سلام عارفه جان خوبی؟
خیلی ممنون. وایی انقدر نازه.
بازم ممنون و همچنین شما.
مرسی که اومدی. خوشحال شدم.

سعید viper شنبه 12 آبان 1386 ساعت 11:38 ب.ظ http://tesviper.blogfa.com

وبلاگ خیلی جالبی داری
بهت تبریک میگم

خیلی ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد