ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

قدم نو رسیده مبارک

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

من دوباره خاله شدم. یه دختر خوشگل  تقریبا ساعت ۹ امروز متولد شد. شدیدا بیقرارم تا بعد از ظهر بشه و برم دیدنشون.

این گل قشنگم تقدیم به همه مادرا مخصوصا خواهر عزیز خودم

 

     قدم نو رسیده مبارک

 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 5 آبان 1386 ساعت 12:42 ب.ظ http://karaj400.blogsky.com/

سلام خاله
قدم نو رسیده مبارک باشه
میگما انگار من هیچ کاری ندارم جز اینکه به شما سر بزنم
وهی (نزر به ظارم)
درضمن با یه مطلب دردناک به روزم

سلااااااااام. خوبی.
خیلی ممنون.
خواهش می کنم. خوشحالم می کنی.
الان میام.

شهرزاد شنبه 5 آبان 1386 ساعت 10:16 ب.ظ

سلام خاله خانوم:
مبارکه!!!!
عکسشو میذاشتی میدیدیم!!!!
بازم تبریک ایشالا همیشه سایه ی پدر مادر بالای سرش باشه و عاقبت بخیر بشه!!!!و اصل کاری موفق و خوشبخت:))))
قربونت
بوسسسسسسسسسسس

سلام شهرزاد جان خیلی ممنون.
انشالله قسمت شما.

نیلوفر یکشنبه 6 آبان 1386 ساعت 10:32 ق.ظ

سلامممممممممممممممممممم...مبارکه مبارکه...
فک کردی فقط خودت خاله شدی؟ منم دختر عمو شدممممممم...ای جانممممممممممممممم...فک کنم سر بغل کردنش من و تو دعوامون بشه :)))))))))

من فعلا نمی تونم بغلش کنم. مریضم. دارم میمیرم :-(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد