ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

یک نکته آموزنده

از این مطلب خوشم اومد اینجا نوشتمش . تو مجله موفقیت خوندم:

انسان در زندگی سه راه دارد:

راه اول از اندیشه می گذرد که این والاترین راه است.

راه دوم از تقلید می گذرد که این آسانترین راه است.

راه سوم از تجربه می گذرد که این تلخ ترین راه است.

 

پ.ن: اینم به توصیه کاوه عزیز ( روزمرگی) اضافه کردم:

روزگار بیرحم ترین آموزگاریست که اول امتحان میگیرد و بعد درس میدهد .

 

 

نظرات 15 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 29 مهر 1386 ساعت 04:39 ب.ظ http://javani1385.blogsky.com

سلام خوب مینویسی.موفق باشی به ما هم سری بزن

ممنون و چشم.

نسیم ۷ساله یکشنبه 29 مهر 1386 ساعت 06:22 ب.ظ http://nasim7sale.blogfa.com

سلام دوست عزیز امیدوارم با سلامتی روزگار رو سپری کنی.من آپ کردم خوشحال میشم با حضورت منو سرافراز کنی.با آرزوی بهترینها.

خیلی ممنون که به من سر زدی. بله حتما میام.

کاوه - روزمرگی یکشنبه 29 مهر 1386 ساعت 10:53 ب.ظ http://www.rroozzmmaarreeggii.blogfa.com

سلام بهار عزیز .

اینم اضافه کنید بد نیست

روزگار بیرحم تریم آموزگاریست که اول امتحان میگیرد و بعد درس میدهد .

یا حق

چشم. دیدی اضافه کردم.

محمد یکشنبه 29 مهر 1386 ساعت 11:41 ب.ظ http://delle.blogsky.com

بهار جان سلام
سفر همیشه روحیات آدم رو عوض می کنه اما خود آدم رو نه کسی که به غم وغصه خو گرفته تا زمانی که چیزی جای این غم وغصه رو نگیره همون آدم غمگین و غصه داره
ولی من سعی می کنم که از این قانون استثنا باشم
من با شعرای سهراب زندگی می کنم
آره عزیز مخصوصا حالا که یه سفر بهشم زدم
در پناه او که بهجزاو نیست قادر و عاشق
بای

بهانه برای شادی زیاده. بعدا غصه روزای از دست رفته رو که با غم سپری شد خواهی خورد.

آسمونی دات کام دوشنبه 30 مهر 1386 ساعت 09:06 ق.ظ http://asemuni.com

درود . وبلاگ جالب داری. بهت تبریک میگم بابت وبلاگ زیبات ... به آسمونی منم یه سر بزن . خوشحال می شم ... آسمونی باشی. بدرود

خیلی ممنون. چشم.

اره واقعا حیف که ادم دوست داره همه چی رو خودش تجربه کنه... نه؟

آره واقعا درس عبرت هم نمی شه واسه هیچ کس.

حمید دوشنبه 30 مهر 1386 ساعت 01:01 ب.ظ

هر کس را سرنوشتی مقدر است . یکی روز و شب در طلب سربلندی و سروری به جان می کوشد و بهر ه اش جز خستگی و فرسودگی و نامرادی چیزی نیست . به تعبیر دیگر در کنار چشمه روشن و گوارا تشنه می ماند. از سوی دیگر بی هنری بی اختیار ، بی آنکه تن به کار و کوشش بسپارد ، روزگار بر او می خندد و از همه گونه آسایش و آرامش برخوردار می گردد . پروردگار چنین خواسته و تدبیر بر تقدیر کارگر نمی افتد .
(بزرگمهر حکیم)

خیلی ممنون که اومدی و من و با این جملات حکیمانه به فیض رسوندی.
راستی می دونی بزرگمهر که یه بچه روستایی ساده بود چطوری رفت و شد وزیر اعظم انوشیروان ساسانی؟ اگه نمی دونی بگم البته نصفه و نیمه ...

کاوه - روزمرگی دوشنبه 30 مهر 1386 ساعت 01:46 ب.ظ

بابا بابا بابا بابا بابا بابا بابا

این روزا دوستان عزیز هی مارو مشعوف میکنند .

ازین که لطف کردید ممنونم و در مورد شما دوستان خوبم فقط میتونم بگم شما نسبت به بنده لطف بی اندازه دارید.

ضمنآ امیدوارم نوشته ی آخرم در مورد مسجد باعث سوتفاهم نشده باشه.

روز خوش

خواهش می کنم قابلی نداشت. جمله بسیار زیبایی بود.
سعی می کنم به دل نگیرم.

نیلوفر سه‌شنبه 1 آبان 1386 ساعت 12:37 ب.ظ

سلام...این پ.ن خیلی درسته...خیلیییییییییییییییییی
میگما...این کاوه خان شما جواب منو نداد خواستم تبادل لینک کنیم...اصن بهش بگو حالا که جواب ندادی منم بی اجازه لینکت میکنم

سلام. چطوری؟
اشکالی نداره.
منم خیلی به تبادل لینک اعتقاد ندارم. اگه از وبلاگی خوشم بیاد براش می نویسم با اجازه لینکت می کنم. اونم خواست لینک من و می ذاره نخواستم که هیچی بنده به کار خودم ادامه می دم.
تو هم کار خوبی کردی. :-)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 آبان 1386 ساعت 06:18 ب.ظ

در مورد بزرگمهر جز چند سخن حکیمانه چیز دیگری نمیدانم
و مشتاقم داستان شما را بشنوم
اگه زحمت نمیشه

بله حتما می نویسم. من عاشق تاریخم واسه همین بیشتر مطالعاتم تاریخیه.

شایان سه‌شنبه 1 آبان 1386 ساعت 10:37 ب.ظ http://www.bichareganeroozegar.blogfa.com

سلام
خوبی ؟
خسته نباشی
وبلاگ قشنگی داری
بهت تبریک میگم
خوشحال میشم به منم سر بزنی
موفق باشی
بای

سلام.
ممنون.
چشم.

عارفه سه‌شنبه 1 آبان 1386 ساعت 10:45 ب.ظ http://www.a17.blogsky.com

سلام بهار جونم. چطوری؟
ببخشید که دیر امدم . این روزا سرم خیلی شلوغه. دیگه واقعا ۲۴ ساعت شبانه روز برام کمه .
خیلی قشنگ نوشته بودی
شاد باشی
بای تا های

سلام عارفه جونم. خوبی؟
خواهش می کنم. لطف کردی اومدی.
معمولا دبیرستانیها و از اونا بدتر هنرستانیها خیلی سرشون شلوغ می شه. امیدوارم تو کارات موفق باشی.

شایان چهارشنبه 2 آبان 1386 ساعت 01:07 ب.ظ http://www.bichareganeroozegar.blogfa.com

سلام
خوبی ؟
مرسی که اومدی
بازم سر بزن
خوشحال میشم

نظرت با تبادل لینک چیه ؟
من لینکت میکنم
اگه دوست نداشتی پاک میکنم
تو هم اگه دوست داشتی لینکم کن


موفق باشی



بای

سلام.
خواهش می کنم.
چشم.
خیلی ممنون.
بازم چشم.
تو هم موفق باشی.

مرتضی شنبه 17 آذر 1386 ساعت 11:56 ب.ظ http://morteza-art.blogfa.com

سلام خوبه

علیک سلام.
مرسی.

میترا شنبه 5 تیر 1389 ساعت 03:00 ب.ظ

به نظر من ناشناس هیچ وقت هم دل نمی شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد