ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

بازم این سرما اومد

یه جونورایی بودن تو علوم ابتدایی راجع بهشون می خوندیم و بهشون می گفتن خونسرد. دمای بدنشون در فصل سرما سرد و در فصل گرما گرم است. نمی دونم والله چی شد؟ گلامون قاطی شد. من اشتباهی به دنیا اومدم. اون روزو اصلا یادم نیست. خلاصه که منم عین اوناام. تو فصل سرما انقدر سردم که مثل قندیل می مونم. وقتی به یکی دست می زنم رعشه میوفته به جونش. خواهرام بهم می گفتن ننه سرما. توی گرما هم از بس داغ می کنم حتی با اینکه کولر گازی و میذارم رو آخرین درجش(تو شرکت) تو خونه هم که دور تند کولر و می زنم باز گرمم. آخه این چه حکایتیه؟ آخه این درد و برم به کی بگم؟ دو تا سوییشرت داشتم که پارسال هی زمستون برمی داشت تو خونه می پوشید و باهاشون می خوابید. خلاصه داغونشون کرد. بهش می گفتم آخه مرد تو مگه خودت لباس نداری؟ خب بردار لباسای خودت و بپوش اما خب کو گوش شنوا. می گفت با اینا خیلی راحتم. حالا دیگه امسال هیچی ندارم. شما بگید من چیکار کنم؟

از سرما اصلا خوشم نمیاد. از بس که یخ می کنم همش دلم می خواد بچپم زیر پتو. حال هیچ کاری و ندارم. برعکس من زمستون همونطوری که از اسمش پیداس عاشق پاییز و زمستونهشما از کدوم فصل خوشتون میاد؟ من که از اسفند تا اردیبهشت و خیلی دوست دارم. قشنگترین و پرجنب و جوش ترین و خوش آب و هواترین ماههای ساله. دروغ می گم بگید دروغ می گی.

دیشب زمستون یه ادکلن برام خرید. نه هیچ مناسبتی نداشت. همینطوری از روی علاقه تحویلم گرفت.اتفاقا اینجوری به نظرم شادیش بیشتره وگرنه تو تولدا و عیدا و سالگردا که خرید هدیه هنر نیست. به قول شاعر که می گه «بی بهانه یاد من باش» آره اینجوری بهتره.

راستی امروز روز جهانی کودکه. نکنه زمستون به این مناسبت برام کادو خرید.

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 16 مهر 1386 ساعت 04:39 ب.ظ http://delle.blogsky.com/

سلام گله
ناراحت سرمای طول سال نباش
به فکر خزان عمر باش که خربزه آب دادا.
با حال بود
بای
راستی مارو فراموش نکن

سلام. آخه تو نمی دونی من تو سرما چقدر اذیت می شم و تند تندم مریض می شم.
ممنون.
میام بهت سر می زنم.

عادل دوشنبه 16 مهر 1386 ساعت 08:10 ب.ظ http://www.marine79.blogsky.com

آنجا که عشق نمی یابید، عشق ارزانی کنید، عشق خواهید یافت.
سلام.
این جمله ای که نوشتی خیلی زیباست.شاید بگم بالای ۵۰ بار خوندمش.

مرسی از اینکه بهم سر زدی.من تا یه مدتی نیستم تا اپ کنم.(شادی بیش از ۶ ماه شاید هم کمتر)ولی امیدوارم منو فراموش نکنی و مطالب بعدیمو دنبال کنی.

منم یه جورایی از سرما بدم میاد.سرما باعث سردرد میشه.زمستون بدون کلاه برم بیرون ۲ روز افتادم.ولی با گرما مشکل آنچنانی ندارم.


بنظر من هیچ چیزی مثل هدیه ای که انتظارش نداری لذت نداره.

من با اجازه لینکت میکنم تا بهتر بتونم از دوستی با شما استفاده کنم.

سلام بر دریانورد جوان. خوبی؟
خوشحال شدم وقتی نظرت و دیدم.
مطالبت اونقدر قشنگ هست که حتی اگه سالی یه بارم آپ کنی از یادم نری و بیام بخونم.
آره منم تو سرما معمولا دست و پا درد می گیرم. فکر کنم علائم پیریه.
من هم لینکت می کنم و البته منتظر مطلب جدیدت هم می مونم.
سفر بی خطر انشالله.

ققنوس سه‌شنبه 17 مهر 1386 ساعت 08:54 ق.ظ http://wWw.StartOfAnEnd.bLogFa.iR

من ماههای مختلفی دوست دارم! خیلی پراکنده ان! ولی نسبت به خرداد، مرداد، آبان، بهمن هیچ حس خاصی ندارم!

راستی! تو که دیگه باید از ماه دی هم خوشت بیاد! چرا خوشت نمیاد؟!

چطور می تونم دی و دوست داشته باشم در حالی که سردترین ماه ساله. اصلا فکرشم نکن.

فرزانه سه‌شنبه 17 مهر 1386 ساعت 11:20 ق.ظ

خدارو شکر که واست ادکلن خرید. خسته شدم انقدر صدای گریه ات رو شنیدم.

هاهاها. حالا دیگه می خندم.

شهرزاد سه‌شنبه 17 مهر 1386 ساعت 11:15 ب.ظ

سلاممممممم بهار عزیز:
خوبی عزیز؟؟؟؟؟
من عاشق زمستونو ؛بهارم...
از پاییز اصلا خوشم نمیاد......
تابستونم گرماشو دوست ندارم.....
ممکنه که به همین مناسبت برات خریده.....
غشمولکککککککککککککککک
قربونت
بوسسسسسسسس

پس لازم شد یه دیداری با هم داشته باشیم. شاید مهر بهار و زمستون مجازی اینجا هم به دلت نشست. :-)

مجید سه‌شنبه 17 مهر 1386 ساعت 11:34 ب.ظ http://www.majid-85.persianblog.ir

سلام دوست عزیز............ممنونم از محبتت................

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 مهر 1386 ساعت 12:07 ب.ظ

ننه سرما ،کم خونید نه خونسرد !
پسته بخور غصه نخور زود خوب میشی ایشاله
راستی آخرشو خوب اومدی روزت مبارک
شکلات و بروز کردم منتظر شمایم

آره اتفاقا جاتون خالی. چند کیلو پسته از دامغان برامون رسیده که هرروز یه پاتکی به اونا می زنم.
الان میام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد