ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

یه درد دل کوچیک با خدا

وبلاگ بعضی از دوستای گلم و که می خونم انگاری از خودم خجالت می کشم. خجالت می کشم که اینقدر تو روزمرگی خودم غرق شدم و کمتر به اطرافم توجه دارم.

ماه رمضون هم داره تموم می شه و من اصلا حال و هوای سال گذشته رو ندارم. پارسال وقتی که از این ماه دراومدم. به معنای واقعی احساس سبکی می کردم. نور خدا دلم و همه وجودم و روشن کرده بود. حس و حال خوبی داشتم ولی امسال از اون حال و هوا خبری نیست. انگار هنوز سنگینی گناه و روی دوشم حس می کنم. انگار شبای قدری که بیدار بودم و روزه هایی که تو این ماه گرفتم . . . انگار هیچ اتفاقی نیفتاده. انگار نه انگار که توی یه ماه عزیز هستم. ماهی که داره تموم می شه و من فرصت کمی برام مونده. خدایا چیکار کنم؟

نمی خوام سهمم از روزه گرفتن فقط بستن دهان و سهمم از شبای قدر فقط شب زنده داریش باشه. دلم می خواد تو رو با همه وجودم حس کنم. دلم می خواد مثل سال گذشته که خبر دادن امروز عید فطره بشینم و یه دل سیر گریه کنم. گریه کنم از دوری این ماه. دلم حال و هوای پارسال و می خواد اما چرا اون حال و ندارم. از سنگینی مرارت آوری که روی شونه هامه خسته ام. باید من و ببخشی و با دستای مهربونت غبار روی آینه دلم و پاک کنی تا انعکاس تصویرت و توی آینه دلم ببینم. دیگه دلم خودم و نمی خواد. فقط تو می تونی من و از دست خودم راحت کنی و یک منه دیگه بسازی. خدایا کمکم کن. فرصت من خیلی کمه. 

نظرات 4 + ارسال نظر
شادمهر بلاگ یکشنبه 15 مهر 1386 ساعت 10:25 ق.ظ http://www.amb.blogsky.com

سلام وب شما عالی بود باور کنید
راستی از شما دعوت میکنم کد موزیک خودتون رو از بلاگ من تهیه کنید

خیلی ممنون. هر موقع خواستم موزیک بذارم چشم.

پست دیروزتم که نخونده بودم خوندم کلی خندیدم ...

اگه بخواهید می تونم شمارم دعوت کنما نترسید مواظبم باز خرابکاری نکنم.

حمید یکشنبه 15 مهر 1386 ساعت 01:47 ب.ظ

سلام بهار خانم
تا به حال شعر موسی وشبان و خوندی یا اگه خوندی به یاد داری
اون بیت پر معنی:(ما برون را ننگریم وقال را - ما درون را بنگریم و حال را)
یا (هیچ آدابی و ترتیبی نجو -هر چه میخواهد دل ۰۰۰
برای ارتباط با خدا هر روز رمضان و هر شب شب قدر است

التماس دعا


خیلی ممنون. حرفات آرومم کرد.

محتاجیم به دعا

زرین یکشنبه 15 مهر 1386 ساعت 04:36 ب.ظ http://delhayebarani.blogfa.com

سلام
من هم امسال ماه رمضون حس خوبی ندارم
دیگه انگار ماه رمضون یه ماه خاص نیست
دیگه...... ولش کن...
مرسی از اینکه همیشه می ایی وبلاگمو می خوونی نمیدونی چقدر خوشحال می شم هر چند که من بی معرفتم.....

سلام.
نمی دونم چرا اینجوری شده.
خواهش می کنم. اصلا هم بی معرفت نیستی. همین که گاهی هم میایی من خوشحال میشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد