ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

خاطرات من و اتوبوس (1)

( این پست و باحالت عصبانی بخونید و هی تو دلتون داد بزنید) چند روز پیش سوار اتوبوس شدم و پشت سرمم چند نفر سوار شدن و در بسته شد. یه خانم جا موند بیرون و رو به نفر آخری که سوار شده بود با دعوا گفت: در و باز کن. این یکی خانمه فقط نیگاش کرد. اون یکی دوباره با دعوا گفت می گم در و بازکن، در و باز کن. این یکی خانمه که اعصابش تعطیل تر از اون یکی بود، گفت: به من چه. به اون بگو.(راننده رو نشون داد) اون پایینیه کاری به این حرفا نداشت و همینطور عصبانی تر تو چشم این بالاییه نگاه می کرد و در حالیکه در و می کوبید می گفت می گم در و باز کن. این در و باز کن. این بالاییه دیگه قاطی کرد و داد زد بابا من چیکار کنم. به اون بگو. به اون. شنوایی راننده بالاخره کار کرد و در و باز کرد ولی ما کلی خندیدیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
مرگ رنگ چهارشنبه 24 مرداد 1386 ساعت 10:20 ب.ظ http://www.a17.blogsky.com

سلام خانوم گل ....... خوبی؟
امان از دست تو با این خاطراتت.
من اپم
شاد باشی
بابای

سلام. چطوری؟ چرا میری دیگه نمیایی؟
حتما بهت سر می زنم.

abioFarzad چهارشنبه 24 مرداد 1386 ساعت 10:38 ب.ظ http://wWw.StartOfAnEnd.bLogFa.cOm

چه سوِژه توپی! خوش به حالت که سوار این اتوبوسهای باحال میشی!!!!

آره خوش به حالم. دو دفعه که سوار این اتوبوسها بشی و لای جمعیت له شی و هی لای در بمونی می خوام بدونم حال خوشی هم می مونه.

فرزانه پنج‌شنبه 25 مرداد 1386 ساعت 11:48 ق.ظ

بهار جونم اینکه چیزی نیست.واقعا جات خالی بود چند روز پیش یه اتوبوس سوار شدم که یه دعوای خیلی خنده دار پیش اومد.البته اینبار کسی که داشت پاچه می گرفت من بودم بعدشم با کلی اعتماد به نفس پیاده شدم و تا میتونستم به کاری که کردم خندیدم.

سلااااااام. فرزانه خانم. این طرفا! کم پیدایی. باید ماجرات و کامل تعریف کنی. این جوری نمی شه

حمید پنج‌شنبه 25 مرداد 1386 ساعت 05:59 ب.ظ

خاطره زیبایی بود
راستی سفر بی خطر

خیلی ممنون.

مهیار شنبه 27 مرداد 1386 ساعت 01:59 ب.ظ

حسنش به اینه که روزت وباهیجان شروع میکنی مطلبم برای نوشتن پیدا میکنی

دقیقا همینطوره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد