ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

غمگین

چرا نظر نمیدین؟ مجبور می شم دوباره شعر بگما بابا جون وبلاگ به نظراتشه . . .
نظرات 4 + ارسال نظر
حمید یکشنبه 21 مرداد 1386 ساعت 05:26 ب.ظ

تهدید میکنی ؟
اینم یه نظر !

تهدید نبود . دستت درد نکنه.

مرگ رنگ یکشنبه 21 مرداد 1386 ساعت 06:33 ب.ظ http://www.a17.blogsky.com

بهار خانوم سلام........
بابا از دست تو . خوب تو اپ بکن بعد اگه من نظر ندادم گیر بده که نظر نمی دین . من اگه بدونم که تو این قد از نظر دادن خوشت می یاد روزی ده بار با اسم های مختلف می یام برات نظر می دم.
شاد باشی.
بوووووووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووس

آره خداییش وقتی نظرام زیاد میشه کلی شادروان می شم. پیشنهادت هم مورد تاییده به شرطی که من ندونم نظرات کار یک نفره

abioFarzad دوشنبه 22 مرداد 1386 ساعت 12:38 ب.ظ http://wWw.StartOfAnEnd.bLogFa.cOm

سلام علیکم
اینجانب نظر میدهم و همزمان درخواست سرودن شعر نیز دارم!

آه تو تنها کسی هستی که خواهان اشعار من می باشی. متشکرم

مهیار شنبه 27 مرداد 1386 ساعت 01:50 ب.ظ

آخه بابا یه دو خط بنویس تا ما بتونیم یه نظری بدیم

حالا برگشتم حتما می نویسم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد