ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

زیباترین واژه یعنی خدا

امروز به شدت احساساتی هستم. صبح مطلبی راجع به خدا در وبلاگ( باور من خواندم) که احساسم را شیشه ای کرد. بعد هم دو سخنرانی از سخنرانی های الهی قمشه ای گوش دادم که حالم را بدتر کرد. یعنی بهتر کرد. یعنی به خود واقعیم نزدیکتر کرد. یعنی برای ساعاتی مرا از مادیات این دنیا جدا کرد.

من به خدای خود چه بگویم تا بداند همانطور که او مرا عاشقانه دوست دارد من نیز با همه وجودم دوستش دارم و می خواهمش و این را با تمام آنچه که او به من داده احساس می کنم چراکه عظمت حضور او غیر قابل انکار است. خدای من در وجود من و در قلب من زندگی می کند. خدای مهربان من مالک من است. چه کسی می گوید خدای مهربان من مخلوقات نافرمانش را به جهنم می فرستد تا عذابشان دهد. اصلاً مگر خدایی به این مهربانی و بخشندگی می تواند بندگان ضعیف خود را در آتش بسوزاند!...نه من باور نمی کنم. من گمان می کنم جهنم جایی است که بندگان نااهل را به آنجا می برند تا از خدا دور شوند و سایه لطف او و گرمای وجود پاک او را احساس نکنند و عذاب آنها که همانا بزرگترینشان می باشد همین است. و بهشتیان از این جهت به تمام لذائذ می رسند که در جوار خدا به سر می برند. پس دیگر به من وعده قصرهای باشکوه و غذاهای رنگارنگ و پریان زیبا را ندهید. من دیگر کودک نیستم که به وسوسه رسیدن به این چیزهای ناچیز بنده خوب خداشوم. به من فقط بگویید که اگر نخواهم خوب باشم، دیگر خدا را نخواهم دید...  

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 1 مرداد 1386 ساعت 04:34 ب.ظ http://baleshovgh.blogsky.com

سلام
خوب می نویسی
سری بزن
ما می تونیم با هم ترانه عشق رو کامل کنیم.

splendid دوشنبه 1 مرداد 1386 ساعت 04:57 ب.ظ http://www.splendid.blogsky.com

اگر دل دلبری دلبر کدامی....اگر دلبر دلی دل را چه نامی......
دل و دلبر به هم آمیته دیرم.....ندانم دل که و دلبر کدامی
سری هم به ما بزن

خواهم آمد.

حمید سه‌شنبه 2 مرداد 1386 ساعت 09:07 ق.ظ http://karaj400.blogsky.com

انگاه که دوست داری همواره کسی به یادت باشد
به یاد من باش
که من همیشه به یاد تو ام.
از طرف بهترین دوست شما خدا
سوره بقره آیه ۱۵۲

همیشه می توانی خورشید را درون خود بیابی کافی است در تکاپوی یافتن آن باشی.
این پاسخ پیغام زیبای شماست. (متشکرم)

حمید چهارشنبه 3 مرداد 1386 ساعت 12:19 ب.ظ http://karaj400.blogsky.com

سلام خانم
ممنونم از پاسخ زیبای شما
به نظر من
وممنون از اینکه به من سر زدی
با تشکر واحترام
حمید

من هم ممنونم که به من سر می زنید.
من نوشته های شما را دوست دارم. خیلی زیاد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد