ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

گریه می کنم

بابا تورو خدا نظر بدین. مردم از دپرسی.

چرا هیشکی من و دوست نداره؟

نظرات 3 + ارسال نظر
صمیم یکشنبه 31 تیر 1386 ساعت 12:15 ب.ظ http://alisa50-50.blogsky.com

نظر هم میدیم.لینک هم میکنیم!امری دیگه باشه خانومی؟نبینم دپرسیتو!

آره خیلی دپرسم. هیچ کس نه سراغم میاد نه نظر میده. سنگ صبورم به من بگو چیکار کنم؟ )-::
این که می بینی ۴تا چشم نیست. دوتاش اشکه دوتاش مشک با یه دهن آویزون

پویا یکشنبه 31 تیر 1386 ساعت 03:13 ب.ظ http://pooyamcs.blogsky.com

سلام
یه سر بیا پیشم ۲-۳ تا آهنگ دانلود کن حالت خوب میشه؟

دارم میام. برو کنار زیرت نکنم سرعتم زیاده . واسه حقوقمم یه عالمه نقشه دارم نمی تونم دیه بدم

خواهربزرگت دوشنبه 15 مرداد 1386 ساعت 01:26 ب.ظ

وبلاگت مبارک
اگه زودتر بهم گفته بودی جای همه واست نظر میدادم
تا اینجا که وبلاگت خوب بوده
برات آرزوی موفقیت می کنم

بابا مرام. ما که خرابتیم. دستت درد نکنه اومدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد