ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.
ناشناس همدل

ناشناس همدل

آرزومند آن مباش که چیزی غیر از آنچه هستی باشی، بکوش در کمال آنچه هستی باشی.

چون تازه شروع کردم اول از خودم میگم تا من و بهتر بشناسید.

اسمم .... است و فامیلم .... . اسم پدرم .... و شماره شناسنامه ام .... .

مطمئنم من و خوب شناختید. آخر می دانید که اسمی که رو خودم گذاشتم اسم واقعیم نیست. فقط چون متولد بهارم به من بگید بهار. 25 سال دارم و هنوز یک سال نشده که ازدواج کردم. با شوهرم همکارم. البته کارمان خیلی با هم فرق دارد ولی خب در یک مکان هستیم. اسم شوهرم .... است. شما او را به اسم زمستان بشناسید. چون او متولد سرماست. دی که بیاید می شود 32 سال ولی فعلا 31 ساله است. 6 خواهرشوهر دارم. اما نترسید. یکی از یکی بهترند. مخصوصا آمنه که دوست صمیمی خودم بود و هست. او 2 سال زودتر از من ازدواج کرد. 1 برادر شوهر هم دارم. زمستان فرزند پنجم است. خودم هم 3 خواهر دارم. برادر هم ندارم. من بچه دومم. خواهربزرگم ازدواج کرده و 1 دختر دارد یکی هم تو راه است. او فقط 3 سال از من بزرگتر است اما 10 سال زودتر از من ازدواج کرد

من علاقه زیادی به نقاشی، سفالگری، شعر، ادبیات، نوشتن و کتاب دارم. یک کتاب نوشته ام که اگر خدا بخواهد به زودی توسط انتشارات جیحون چاپ می شود.قراردادش را بسته ایم ولی فعلا در نوبت چاپ است. از وقتی وبلاگ صمیم را خواندم به این کار علاقمند شدم. از امروز وبلاگ نویسی هم به علائقم اضافه می شود. واقعا بشریت عجب پیشرفتی کرده. گوشه اتاقی می نشینی و می نویسی و بعد همه دنیا نوشته ات را می خوانند و حتی نظر می دهند. بگذارید از همین اول که اومدم یک سوال طرح کنم.

شما ترجیح میدین وبلاگ هایی را که عامیانه نوشته شده است بخوانید یا ادبی؟

من آخر هر پست یک جمله میذارم که امیدوارم خوشتون بیاد.

بدون عشق در زندگی شادمانی وجود نخواهد داشت، در میان شادی و عشق به سر برید.     (هوراس)
نظرات 1 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 2 مرداد 1386 ساعت 05:01 ب.ظ http://sara200681.blogfa.com

سلام
به دوست خوب شما ولی از خود تعریف نکردی وبلاگ خوبی داری
با تشکر از شما ریس شرکت BLOGFA از شما کاربر عزیز

ببشخید. من یه خورده نفهمیدم چی گفتی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد